X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת אופתוקר קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק בארה"ב לדברי מנכ"ל חממת מעיין: "אופתוקר נערכת כעת לגיוס נוסף בהיקף של 600 אלף דולר לשווק המוצר בעולם באופתוקר מעריכים שיגיעו להיקף מכירות שנתי של למעלה מ-20 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת אופתוקר, המפתחת משקפיים אלקטרוניות לטיפול בעין עצלה ונמנית על חברות החממה הטכנולוגית מעיין, קיבלה בימים אלה את אישור מנהל התרופות והמזון של ארה"ב לשווק את המוצר הטיפולי החדשני שלה לתסמונת עין עצלה בילדים (יום ד', 6.7.05).
חברת אופתוקר פיתחה משקפיים אלקטרוניות, המבוססות על טכנולוגיה חדשנית. המשקפיים יחליפו את הדרך הטיפולית הבלתי נוחה הקיימת היום באמצעות רטייה דביקה. אלו הם משקפיים עם עדשות אופטיות המעוצבים ומותאמים לילדים, אשר יוצרים באמצעים אלקטרוניים החשכה של העין החזקה ועקב כך תרגול וחיזוק העין החלשה.
ההחשכה מתבצעת בתדירות ובאורכי זמן משתנים תוך שמירה על נוחיות הילד ומאפשרים לו תפקוד רגיל ואסתטי בגן, בבית הספר, עם חברים ובבית.
המשקפיים - קיבלו את אישור ה-FDA
צביקה בן פורת, מנכ"ל חממת מעיין, אמר: "קבלת אישור ה-FDA לשיווק בארה"ב הוא משמעותי בחיי החברה שסיימה את פיתוח המוצר וערכה סדרה של נסויים רפואיים מוצלחים בתקופת פעילותה בחממה.
כעת אנו נסייע לחברה בסבב הגיוס הנוסף בהיקף של כ-600 אלף דולר, המיועדים להרחבת פעילות הייצור והשיווק". בן פורת ציין ש"לאור פוטנציאל השוק של המוצר, המוגן בפטנט, התחזיות של החברה הן להגיע להיקף מכירות של יותר מ-20 מיליון דולר תוך 3 שנים ברווחיות גבוהה".
לדברי רפי הרצוג, מנכ"ל אופתוקר: "ציון הדרך של אישור ה-FDA הוא אור ירוק מבחינתנו לפעילות השיווקית ולתחילת הייצור על-מנת להשיק את המוצר באופן מסחרי תוך מספר חודשים, בתחילת שנת 2006".
אופטוקר החלה בפעילותה בחממה הטכנולוגית מעיין לפני כשנה וחצי ועד כה הושקעו בה כ-2,000,000 שקל. החברה נערכת כעת לסבב גיוס נוסף, על-מנת להרחיב את פעילות הייצור והשיווק של המשקפיים האלקטרוניות.
יותר מ-70% מהילדים שיפרו את ראייתם בצורה משמעותית
אופתוקר ביצעה את המחקר הרפואי במשך יותר משנה בניהולם של פרופ' דויד בן עזרא מהדסה עין כרם, ד"ר אברהם שפירר מביה"ח תל השומר וד"ר יהודית רז מהמרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, אשר הוכיח כי יעילות הטפול במשקפיים עולה על יעילות הטיפול באמצעות הרטייה המסורתית.
בתום 9 חודשי טיפול נמצא כי יותר מ-70% מהילדים שיפרו את ראייתם בצורה משמעותית. המשוב מההורים ומהילדים הראה כי הם מעדיפים את השיטה הטיפולית החדשה, היא נוחה ומורידה את התסכול המלווה את הילד וההורים בטיפול הרגיל.
אודות "מעיין"
מעיין, גוף השקעות המנהל חממה טכנולוגית מופרטת המשקיעה במיזמים בשלבים ראשונים בתחומי טכנולוגיות המידע והרפואה. מעיין פועלת בשיתוף עם קרן הון הסיכון אינפיניטי, ובעליה הם: ליאון רקנאטי, ד"ר ישראל יובל, א.מ.ת מיחשוב, ופרטנרס 500. בחממת "מעיין" פועלות כיום 9 חברות שהחלו לפעול לאחר הפרטת החממה. www.maayanventures.com

תאריך:  06/07/2005   |   עודכן:  06/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
זאת בתגובה לדוח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, לפיו נמשכת עזיבת תושבים את העיר
ברוך לוי
"המדינה אינה עומדת מעל החוק, והיא אינה שריף היכול לחוקק חוקים ולהוציא אותה מתחולתם"
עדי גלסקה
מקורבים לשחקן: שטויות, יש לו אימון בנבחרת הערב והוא לא יתאמן פעמיים ביום    חרם?
ברוך לוי
בנק ישראל: שיעור זה בולט על-רקע היציבות הרבה שאפיינה את שער החליפין של השקל בתקופה האחרונה, אך הוא אינו חריג בהשוואה לתנודתיות של שערי החליפין הן במדינות מפותחות והן בשווקים המתעוררים
מחלקה ראשונה
ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה דנה בעניין הפרותיהם של זכיינים בשידור פרסומת אגב/סמויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il