X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ראש הממשלה הבריטי התראיין לרדיו הבי.בי.סי הבריטי הדגיש כי בין הסיבות לטרור מצויים: הסכסוך במזרח התיכון, הקיפוח, העוני והיעדר הדמוקרטיה בלייר במסר למוסלמים: בכל מקרה בריטניה לא תהפוך למדינה לא ליבראלית
▪  ▪  ▪

ראש ממשלת בריטניה, טוני בלייר, התראיין הבוקר (שבת, 9.5.05) לבי-בי-סי הבריטי בעקבות פיגועי הדמים שהתרחשו בבירה הבריטית ביום חמישי האחרון, וגבו עד כה למעלה מ-50 הרוגים ו-700 פצועים. בין היתר אמר בלייר, כי יש לבחון באופן עמוק את הסיבות הנמצאות בבסיס הטרור, לרבות הסכסוך המתמשך במזרח התיכון, העוני, הקיפוח, וחוסר הדמוקרטיה.
בלייר קרא למנהיגי העולם לטפל לא רק בטרור, אלא גם בגורמים שלטענתו יוצרים אותו. "התוצאות של קיצוניות ופנאטיות, כמו גם של עוני קשה ביבשת מסוימת, אינן נשארות במסגרתה, אלא משפיעות על שאר העולם", ציין ראש הממשלה הבריטי.
בלייר ציין לשבח את התנהגותו הציבור הלונדוני לפיגועים הקשים שאירעו בעיר, והוסיף כי גם מנהיגי ה-G8 ציינו לטובה בפניו את כושר העמידה יוצא הדופן של הבריטים. בלייר הוסיף כי העם הבריטי לא יירתע מפני הטרור.
בלייר ציין כי הוא מעריך שהבריטים ימשיכו בשיגרת יומם. "אני חושב שנמשיך בדרך החיים שלנו אני באמת ובתמים מאמין בכך. וגם כעת כאשר אנו מתאבלים על קורבנות שאיבדו חייהם באופן אכזרי שכזה שלא לצורך, אני חושב ומקווה כי לא יוכלו לפצל ביננו", אמר "הכוכב" הבלתי מעורער של אירועי השבוע.
בלייר ניסה גם להרגיע את חשש הקהילה המוסלמית הגדולה בבריטניה, כי האצבע המאשימה תיפול עליה - בדומה לאופן בו החלו שלטונות ארה"ב לנהוג במוסלמים החשודים בקיצוניות לאחר מאורעות ה-11 בספטמבר. לדבריו, אין כל חשש שבריטניה תהפוך למדינה לא ליבראלית. בהקשר זה ציין לחיוב את הגינוי הנחרץ שהביעו באוזניו ראשי הקהילה המוסלמית בבריטניה. "חיוני להיפטר מהתדמית השגוייה הנוראה שדבקה באמונת האמת באסלאם, ציין ראש הממשלה הבריטי שכזכור לפני מספר שנים הייתה זו אשתו שרי (לא פחות ולא יותר), אשר הביעה בפומבי הבנה למניעי המתאבדים הפלשתינים.
לא מן הנמנע כי עם הסתעפות החקירה, וחשיפת מתכנני הפיגועים, עשוי בלייר לשנות גם את מידת הסובלנות שהוא מפגין כלפי ראשי הקהילה המוסלמית בבריטניה, הנחשבת לאחת הקהילות הקיצוניות והפנאטיות ביותר בעולם.

תאריך:  09/07/2005   |   עודכן:  09/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
מכבי נתניה קיימה משחק אימון נגד מכבי חיפה והמשיכה לבחון את שחקנים זרים לקראת העונה הבאה, הבלם דיקה דיקה הרשים
טלספורט
אלון איש עסקים מצליח באוסטריה ייפגש היום עם מאיר שמיר, בשלב ראשון יביא אלון ארבעה שחקנים זרים לקבוצה
שרון דעי
בת הזוג טענה כי היא לא הייתה מודעת למשמעות החתימה על שטרי המשכנתה, שניתנה לעסקי בעלה, דבר אשר כרוך בויתור על כל ההגנות המוקנות לה מכוח הדין    בית המשפט דחה את טענתה
יפעת גדות
בקונגרס ישתתפו מובילי הדעה בתחום רפואת השיניים    הקונגרס יתן את האפשרות ללבן את הנושאים הנוגעים לרפואת השיניים, וזאת מבלי לצאת מהבית או מקום העבודה ובלי להפסיד "זמן כסא" יקר וכסף בנסיעות
עומר שיקלר
בזק תוקפת את משרד התקשורת בגין הוראת חילוט הערבויות: "אין שום סבירות בהחלטה הבאה לאסור על חברה מסחרית להשקיע השקעות בחברה-בת שלה כהבנתה ובהתאם לתוכנית עיסקית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il