X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוצא לארה"ב כדי לגייס משקיעים מלוס אנג'לס
▪  ▪  ▪

עו"ד דורון כוכבי, המתמחה בעיסקות נדל"ן, מקים קרן להשקעות בנדל"ן, שחבריה יהיו בעיקר משקיעים מלוס אנג'לס. הקרן תגייס הון ראשוני של 10 מיליון דולר, ביחידות של 100 אלף דולר לפחות. במקביל, יפעל לקבלת ליווי פיננסי מבנק, בהיקף דומה, כך שסך ההשקעות בקרן יעמוד בשלב ראשון של 20 מיליון דולר.
הקרן לא תהיה מסוג קרנות ריט, מאחר שעד היום לא ברור - למרות הבטחות שר האוצר - אם ומתי יחוקק חוק שיאפשר להקים קרנות מעין אלו בארץ. אי לכך, ישלמו המשקיעים מס רווחי הון רגיל על רווחיהם מההשקעות. הקרן תוטקם כשותפות מוגבלת, שבה יהיה עו"ד כוכבי שותף ראשי.
הקרן תשקיע ברכישת נכסים מניבים בישראל - בנייני משרדים, קומות משרדים ומרכזים מסחריים לא-גדולים. תנאי בסיסי יהיה, שנכסים יהיו עם חוזי שכירות, לשוכרים ברמה גבוהה,בתשואה גבוהה יחסית, ככל הנראה 9%-10%.
עו"ד כוכבי אומר כי הקרן תתבסס על "חלון הזדמנויות" שקיים לדעתו בנושא הנדל"ן: מחירי הנדל"ן בארה"ב עלו בשיעורים חדים בשנים האחרונות, ומשקיעים רבים הפיקו רווחים גדולים. הוא יציע להם להשקיע חלק מרווחיהם ברכישת נדל"ן מניב בישראל, שמחיריו ירדו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות. לדבריו, יציע להם "עיסקות במחיר מציאה", עם הבטחת תשואה טובה.
עו"ד כוכבי מעריך, כי המדיניות הכלכלית הנבונה של השנתים האחרונות תביא לכך, שהצמיחה תמשך גם בשנים הבאות, והדבר יביא לעליה הדרגתית במחירי הנדל"ן המניב.
עו"ד כוכבי פעיל בעיסקי נדל"ן זה 20 שנה. בין היתר, היה מעורב בעיסקות רבות של רכישת מגרשים בגוש הגדול, בת"א שמעבר לירקון. כן יצג משקיעים מדרום אפריקה שרכשו נדל"ן מניב ברעננה. בנוסף, ליוה כעורך דין עיסקות נדל"ן רבות של יחידים וחברות. הוא ינצל, בקרן, את הידע שלו בכל הנוגע לחוקי נדל"ן.

תאריך:  10/07/2005   |   עודכן:  10/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מתכננת לבנות 1,200 וילות ב-7 ישובים בגליל
נוה יוסף
הפחתת המס בגין החשבוניות הפיקטיביות עמד על למעלה מ-7 מיליון ש"ח    עוד הורשע פקר ב-94 עבירות על חוק איסור הלבנת הון
גלית יצחק
ממחקר שהתפרסם בכתב העת של האגודה הנוירולוגית האמריקנית עולה, כי מנגנון הפעולה האנטי דלקתי עשוי להוביל לפיתוח תרופות יעילות יותר מאלו המצויות כיום לטיפול בהאלצהיימר וכן סייע גם במצבים דלקתיים כגון: דלקת מוחית, טרשת נפוצה, שבץ מוחי וכו'
שלומי דיאז
סער ממן בן ה-6 ירד מהאוטובוס שהחזירו מהקייטנה ונדרס למוות    נסיבות המקרה נחקרות    הנהג: לא הבחני בילד    בצפון: מידע מודיעיני מצביע על כי נהג הסעות הוביל ילדים למרות היותו תחת השפעת אלכוהול    טוען ששתה עראק להקלה על כאבי שיניים
ניר וייס
"על בית המשפט להציב תמרור אוסר באשר לאלימות כלפי תלמידים כדי גדר וחומה", כך קבע השופט יצחק כהן בגזר דינו    על הנאשם נגזרו 7 חודשי מאסר על תנאי ו-5,000 שקל קנס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il