X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מדד מוסר התשלומים של דן אנד ברדסטריט ישראל מראה החודש על הרעה קלה של 0.5% במוסר התשלומים במשק, כאשר בחודש יוני, 14.5% מכלל החברות במשק הישראלי פיגרו בתשלומים לספקיהם לעומת 14% במאי
▪  ▪  ▪

מדד מוסר התשלומים של B&D (דן אנד ברדסטריט ישראל) מראה החודש על הרעה קלה של 0.5% במוסר התשלומים במשק, כאשר בחודש יוני, 14.5% מכלל החברות במשק הישראלי פיגרו בתשלומים לספקיהם לעומת 14% במאי.
כלכלני דן אנד ברדסטריט מציינים כי במאי נמדד השיעור הנמוך ביותר של מדד מוסר התשלומים מאז מרץ 2004 , אך בחודש יוני הוא, כאמור, שב ועלה. מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ראובן קובנט, מציין כי ההרעה הקלה במוסר התשלומים במשק מצטרפת לנתונים נוספים במשק המעידים על האטה בתהליך הצמיחה. הרעה במוסר התשלומים משמעה שלקוחות עיסקיים מתקשים לשלם בזמן את חובותיהם וכתוצאה מכך יש עלייה בכמות הצ'קים החוזרים, הוראות קבע שחוזרות ועיכוב בתשלומים לתקופות ארוכות.
בחינת השינויים במוסר התשלומים על-פי ענפי המשק מעלה כי במרבית הענפים נרשמה הרעה במוסר התשלומים. אך בענף קבלנות הבנייה, המוביל את רשימת הענפים המפגרים בתשלום לספקיהם, נרשמה החודש הטבה במוסר התשלומים, כאשר שיעור העסקים המפגרים בתשלום לספקיהם עומד על 34.6% לעומת 36% בחודש מאי, ולעומת 36.8% באפריל. גם בענף הטקסטיל נרשמה הטבה במוסר התשלומים כאשר שיעור החברות המפגרות בתשלומים לספקיהם ירד מ-10% במאי ל-9% ביוני.
בענף התיירות- בתי המלון והארחה , אחרי שיפור מצטבר של 8.2% במוסר התשלומים מאז חודש פברואר 2005, אז עמד המדד על 24.2%, נותר החודש שיעור העסקים המפגרים בתשלום לספקיהם, 16%, ללא שינוי מחודש קודם.
בשאר ענפי המשק , נרשמה החודש הרעה במוסר התשלומים. בענף העץ הנייר והדפוס עומד שיעור המדד על 14.5% לעומת 13.2% במאי. בענף השירותים העיסקיים עומד המדד על 12% ביוני לעומת 10.3% בחודש קודם. בענף יצור מוצרי מזון עומד המדד על 11.8% לעומת 11% במאי. בענף המתכת והמכונות עלה המדד מ-11.7% במאי ל-12% ביוני ובענף המוצרים ברי הקיימא עלה המדד מ-8.3% במאי ל-10% ביוני. גם בענף המוצרים שאינם ברי קיימא עלה המדד מ-10.5% במאי ל- 11.6% ביוני.
בענף הכימיה והדלק, שבאופן מסורתי נמדד כענף שבו מוסר התשלומים הוא הטוב ביותר, עומד מדד מוסר התשלומים על 9% לעומת 7.8% מהעסקים שפיגרו בתשלום במאי. אולם החודש, מציינים כלכלני דן אנד ברדסטריט, ענף הטקסטיל שמוסר התשלומים בו השתפר, ירד אף הוא לשיעור של 9% של עסקים המפגרים בתשלום לספקיהם.
ענפים נוספים בהם נרשמה הרעה במוסר התשלומים הם ענף חנויות המזון עם 10.1% עסקים המפגרים בתשלומים לספקים ביוני לעומת 10% במאי, וענף הציוד האלקטרוני עם 11% ביוני לעומת 10% במאי .

תאריך:  10/07/2005   |   עודכן:  11/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
הדירות במחירים של החל מ-210 אלף דולר    הפרויקט נבנה על-ידי אפריקה ישראל וחברת ב.ס.ט. ייזום ובנייה בע"מ
מיכאל דבורין
החברה שבשליטתו - נוקי מוצרי תינוקות בע"מ החלה להפעיל את מערך הייצור לדייסות בראשון לציון, את קו האביזרים לתינוקות, ואת יבוא ושיווק תחליפי החלב, הציוד והמלאי
עומר שיקלר
מחמד סלאם מחמד עוואד, בן 20 חשוד ברצח מאבטח עבודות בניית גדר ההפרדה לפני שמונה חודשים    הואשם בשישה סעיפי אישום
מיכאל דבורין
כך פסק בית הדין הרבני בהרכב מורחב לאחר שנציגיו גבו עדויות מעמיר וטרימבובלר; משמעות ההחלטה מבחינת בית הדין הרבני: משהנישואין תקפים לא ניתן עוד למנוע מהזוג להתייחד; נימוקי הדיינים יינתנו במועד מאוחר יותר
מחלקה ראשונה
פתיחת התערוכה ביום שישי, 22 ביולי 2005, בשעה 12
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il