X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רשם העמותות, עו"ד ירון קידר, החליט על פירוק עמותת "לתת מכל הלב", עקב ממצאים חמורים שהתגלו בחקירה מטעמו; הרשם החליט עוד כי החומר יועבר גם למשטרת ישראל ולרשות המיסים על-מנת לפתוח בחקירה פלילית נגד העמותה
▪  ▪  ▪

משרד המשפטים מפרסם (א', 10.7.05) כי רשם העמותות, עו"ד ירון קידר, החליט על פירוק עמותת "לתת מכל הלב", עקב ממצאים חמורים שהתגלו בחקירה מטעמו וכן על העברת חומר החקירה למשטרת ישראל ולרשות המיסים על-מנת לפתוח בחקירה פלילית נגד העמותה.
בהחלטתו כותב הרשם: "חברי ועד העמותה ובייחוד מר דוד אמרבי ניצלו לרעה את התרומות שניתנו בתום לב על-ידי אזרחים ובכך פגעו באמון שנתנו התורמים לעמותה, תוך ניצול הכספים למטרות אישיות. פגיעה זאת, לא רק שהיא מפרה את האמון, אלא שהיא מערערת את הנדבך החשוב עליו מתבססות עמותות המסייעות לנזקקים - אמון הציבור בגופים המתרימים שכספם ישמש למטרה לה כוונו".
בהחלטתו בעקבות דוח החקירה הסופי קובע רשם העמותות כי חברי ועד העמותה ובייחוד דוד אמרבי, הרוח החיה בעמותה, ניצלו לרעה את התרומות שניתנו לעמותה על-ידי אזרחים, ובכך פגעו באמון שנתנו התורמים בעמותה תוך ניצול הכספים למטרות אישיות.
עוד קובע רשם העמותות כי ממצאי החקירה החמורים מצדיקים את פירוק העמותה, ולפיכך, תוגש בקשה לפירוק העמותה ובמסגרת הפירוק תישקל, בין היתר, הגשת תביעות כלפי מי שקיבל כספים מהעמותה שלא כדין וכלפי מי שגרם לה נזקים.
בראשית חודש דצמבר 2004 הוגשה לרשם העמותות טיוטת דוח חקירה שהוכנה על-ידי רו"ח חגית ג'ורג'י, אשר מונתה על-ידי רשם העמותות לחקור אי סדרים בעמותה. המינוי נעשה בעקבות תלונות שהתקבלו אצל רשם העמותות בקשר לעמותה. לאחר משלוח העתק טיוטת הדוח אל העמותה לתגובה, ולאחר שהעמותה לא הגיבה, התקבל הדוח כסופי.
בין הליקויים העולים בדוח החקירה: מסקירת הדוח הכספי לשנת 2002 עולה כי מהכנסה של 335,000 ש"ח מגיוס תרומות, הופנה "רק" סכום של 29,000 ש"ח לעזרה לנזקקים. עוד נמצא כי בוצעה רכישת מצרכים על-ידי העמותה לשימוש פרטי ולא למטרות העמותה, ותשלום עבורם על סמך חשבוניות שנרשמו על שמו של דוד אמרבי, או על שם עסקו, או שלא הייתה כל הצדקה לרכישתם.
על-פי הדוח, הכנסות העמותה לא נרשמו על סמך קבלות של הכנסות ואין מספרי אסמכתאות של התרומות שהתקבלו. מסקנת החוקרת היא כי יש לפסול את כל ספרי העמותה. עוד עולה מהחקירה כי העמותה רכשה רכבים ומכרה אותם לבני משפחתו של דוד אמרבי בהפסדים גדולים. מכאן מעלה החוקרת חשד ליצירת רווח למקורבים על חשבון העמותה.
בנוסף, במסגרת החקירה נתגלו זיוף חתימות חברי ועד ומורשי חתימה, אי הגשת מסמכים במשך השנים על-פי המתחייב בחוק העמותות, עשיית שימוש מטעה בשם העמותה ועוד.

תאריך:  11/07/2005   |   עודכן:  11/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
בין היתר קבע בג"צ כי משרד הבריאות חרג מסמכותו וכי לא הייתה כל הצדקה מצדו למניעת ייבוא המשחה; בעקבות דברי בית המשפט, הודיע משרד הבריאות כי ייבוא המשחה יאושר בידי יחידת האמ"ר של המשרד; בנוסף חייב בית המשפט את משרד הבריאות בתשלום הוצאות חברת קיוומא ושכר טירחת עו"ד בשיעור של 20,000 ש"ח
אלעזר לוין
היתרון הגדול: החוסכים ישלמו מס מופחת
עומר שיקלר
משרד ההגנה האוסטרלי צייד את ספינות הסיור החדישות שלו במערכות שפותחו על-ידי החברה    מערכות הטייפון והטופלייט נמכרו למספר מדינות בעולם כולל לצי ארה"ב וחיל הים הישראלי וצברו ניסיון מבצעי רב
עומר שיקלר
ביום ב' יתקיים טקס פתיחת המשחקים    בשעות הערב של יום א' נערך בכפר המכביה ערב "ברוכים הבאים" בסימן עידוד עלייה    השרה לבני: חלק מבאי המכביה עד היום, בחרו, בעקבות חוויית הביקור בישראל, לעלות לישראל
שלומי דיאז
רכבת ישראל הורתה לסגור את 17 המעברים החקלאיים    המשטרה ממשיכה לחקור חשד למחדלים מצד רשות הרכבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il