חברת אל-על מנסה לשפר את כושר התחרות מול חברות התעופה הזרות. החל מחודש אוגוסט יוכלו כל עובדי התעשיה האווירית לצבור נקודות במועדון הנוסע המתמיד של החברה.
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרי תעופה מסר בתגובה: "מדובר בשיפור השירות ללקוחות אל-על מהסקטור הציבורי. כחברה ממשלתית היינו מנועים מלהעניק הטבות לעובדי מדינה אך כחברה פרטית הפועלת בשוק תחרותי, אנו גאים על האפשרות לשפר כיום את השירות גם ללקוחות אלו. מטרת המהלך היא להגביר את כושר התחרות מול חברות התעופה הזרות במגזר העסקי".
המועדון מציע מגוון הטבות אטרקטיבי בהן מימוש נקודות מכל חברות האשראי ושיתופי פעולה מסחריים עם כ-100 חברות נוספות.
כמו כן, מציע המועדון לחבריו אפשרויות של צבירת נקודות וגמישות מירבית במימוש שוברי הבונוס והשדרוגים.