X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נמכרו 90 מ-231 דירות בית הדיור המוגן המפואר יחנך הערב דמי האזחקה - 1,170 עד 2,340 דולר לחודש
▪  ▪  ▪

שולמית שמיר, רעיתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, קנתה מהיזמים דנאל ויעקב והלנה שחם פנטהאוז בן 3 חדרים, כ-110 מ"ר, בקומה ה-13, העליונה, של בית הדיור המוגן פאלאס ת"א. היא שילמה כ-600 אלף דולר. בני הזוג שחם קנו דירה מקבילה, במחיר זהה.
הפרויקט יחנך הערב (ג', 12.7.05), לאחר שנבנה בשנים האחרונות בהשקעה של 99 מיליון דולר. בצהריים נערכה ארוחה חגיגית לכבוד הקבלנים, קבלני המשנה והשותפים בעיצוב הבניין. פאלאס מורכב משני בניינים, בני 130 ו-100 דירות, המחוברים באמצעות גשר זכוכית. הוא צמוד למרכז המסחרי החדש של רחוב ויצמן, ונמצא בסמוך למרכז הרפואי סוראסקי (בית חולים איכילוב).
דיירים אחרים בפאלאס הם יו"ר הכנסת לשעבר יצחק ברמן, פרופ' צבי ארד, פרופ' צ'ירו סרבדיו ודוד רונן. 7 מהדיירים הם עולים חדשים מארה"ב, קנדה ומדינות אחרות. המחירים כוללים מטבח מצויד בכל מוצרי החשמל, מיזוג אויר מרכזי, כספת ולחצני מצוקה.
הדירות הזולות ביותר הן בנות 2 חדרים, 38 מ"ר, בקומה תחתונה, ועולות 210 אלף דולר. המחירים עולים מקומה לקומה, ועל-פי גודל הדירה. דירת 2 חדרים, 65 מ"ר, בקומה 9 (דירה לדוגמא) עולה 430 אלף דולר. דירת 3 חדרים, גדולה יותר, באותה קומה, עולה 540 אלף דולר. המכירה היא בשיטת דמי הפקדון.
הקונה זכאי למכור את הדירה חזרה ליזמים, כשהמחיר צמוד, ומנכים ממנו 3% לשנה, עד לתקרה של 30% לאחר 10 שנים. גם דייר העובר למחלקה הסיעודית הצמודה יוכל למכור את דירתו ליזמים, ולממן מהתמורה את שהותו במחלקה.
הדיירים משלמים דמי אחזקה, בין 1,170 ל-2,340 דולר לחודש, כולל מע"מ. דמי האחזקה מכסים ארנונה, מים, חשמל, נקיון, אבטחה, חוגים, ספא, בריכה, פעילות תרבות ובידור, אוטובס שאטל, ועוד. דמי האחזקה אינם מכסים ארוחות, טלפון ומסז'ים. הדיירים משלמים מחיר מסובסד של 28-48 שקלים לארוחה.
פאלאס נמצא בבעלות בחלקים שוים של דנאל, בשליטת יונה אדיר, ושל יעקב והלנה שחם. היזמים השקיעו בפרויקט 99 מיליון דולר, כולל רכישת הבניין מחברת אוסיף וכל עבודות ומוצרי הגימור. הגימור בבנין ברמה גבוהה, ויש בו בין היתר לובי, מסעדות כשרות, מרכז מחשבים, בית כנסת, שטיחים מקיר לקיר, חדרי חוגים, בריכת שחיה, מכון כושר, ג'קוזי, סאונה, חדרי טיפולים ואולם לקולנוע ומופעים.
יעקב שחם אמר היום: "זהו בית הדיור המפואר ביותר בישראל. הוא נבנה על-פי הדגם של מלון ריץ קרלטון בארה"ב, ויכול להתחרות בכל מלון 5 כוכבים".
יונה אדיר אמרה: "התוכנית העיסקית שלנו היתה לסיים את מכירת הדירות בעוד 3 שנים. נוכח קצב המכירות והביקוש הגבוהים, אני מעריכה שנוכל לסיים את המכירות בעוד שנתיים".

תאריך:  12/07/2005   |   עודכן:  12/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מכר 1,430 מ"ר משרדים בפרויקט בכ-1.2 מיליון דולר
עדי גלסקה
קפטן הפועל ת"א ממתין לפניה ממשית מהקבוצה הרוסית טומסק, ואם זו לא תטלפן עד מחר הוא יירד מהנושא
ברוך לוי
למרות הקשיים הצפויים: 55% מהעסקים בעד האיסור על חריגה ממסגרת האשראי    לין: יש לאפשר מידה של גמישות במקרים מיוחדים של חריגה מאשראי, ולמצוא דרך לסייע לעסקים שיפגעו מהשינוי בתקופת המעבר
עדי גלסקה
שמוליק כהן, יו"ר המנהלת לתקשורת ושיווק בהסתדרות החדשה הזהיר הבוקר את ראשי הקבוצות    והתמקד במקרה של עידן טל
עדי גלסקה
מאמן בית"ר ירושלים רוצה את הקשר הותיק    השניים שוחחו באירוע של טלקר    בנין יודיע מחר למאמן אם הוא מסכים לחזור    בבית"ר רוצים את טלקר, שסיכם בנתניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il