X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השפל במכירות ה-די.וי.די והווידיאו של החברה, גרם גם לפרסום אזהרה לגבי הרווח הצפוי ממניותיה ברבעון השני של השנה
▪  ▪  ▪

חברת הסרטים "דרימוורקס", שאחראית ללהיטים כ"שרק", "להציל את טוראי ראיין", ו- "תפוס את הכריש", פירסמה ביום ב' (11.07.05) הודעה, בה היא מזהירה את הציבור מירידה ברווחים הצפויים ממניותיה ברבע השני של השנה, ומנמיכה את צפיות הרווח לגבי השנה כולה.
בנוסף נמסר, כי החברה, שהחטיאה גם את הערכות הרווח של הרבעון הראשון לאור מכירות הווידיאו הנמוכות יחסית של "שרק 2", נתונה עתה לחקירת הרשויות בהקשר למסחר במניותיה, ואופן דיווח רווחיה מתחילת השנה.
"דרימוורקס" הוקמה שנת 94' בידי שלושה ענקים הוליוודים: סטיבן שפילברג, דיוויד גפן וג'פרי קצנברג. על-אף מספר נפילות בקופה, כמו הסרט "סינבאד", הוכיחה חטיבת האנימציה של החברה כי היא יצרנית הכסף הטובה ביותר שלה.
כשיצאה "דרימוורקס" להנפקה בבורסה לפני כשנה, היא רכבה בעיקר על הצלחת הלהיט הענק "שרק", ובתקופה הראשונה זינקו מניותיה בלמעלה מ- 50%. סידרת האזהרות מתחילת השבוע הורידה את ערך המניה בכ- 13%, שנוספו לירידה המתמשכת בערך המניות, ששחקה את ערכן ל- 17% פחות ממחיר ההנפקה המקורי.
קברניטי החברה מאשימים את השפל במכירות ה-די.וי.די והווידאו של סרטי הקולנוע, כאחראי העיקרי לרווחים הנמוכים. בעבר, היוו מכירות אלו את השוק הרווחי ביותר של אולפני הסרטים בכלל, ושל סרטי האנימציה בפרט. עתה, פוגע השפל בכולם, כולל בענקית האנימציה "פיקסאר", שאחראית למגה להיטים כ- "צעצוע של סיפור", "מפלצות בע"מ" ו- "מוצאים את נמו". החברה הנמיכה אף-היא את צפיות הרווח שלה, וזאת לאור המכירות הנמוכות מהצפוי של זוכה האוסקר "משפחת סופר-על".
על-אף הירידה המוכחת במכירות, נראה כי לבעיותיה של "דרימוורקס" גם סיבות נוספות. החברה טרם הפנימה את ההתנהגות המצופה מחברה ציבורית, בעיקר בכל הקשור לדיווחים לציבור. על כך יעידו הן החקירה המתנהלת נגדה, והן סדרת תביעות שהגישו משקיעים כנגד ההערכות המוטעות של הרווחים הצפויים ממכירות ה- די.וי.די.
בכל מקרה, ללא קשר למכירות עתידיות, תצטרך החברה להחזיר את האמון שאיבדה בקרב משקיעיה בשבוע האחרון.

תאריך:  13/07/2005   |   עודכן:  14/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
לרגל ההודעה על המינוי, פיני כהן השיא תרומה של 10,000 דולר המיועדת לאירוע המסורתי של עמותת ידידי המרכז הרפואי המתקיים מדי שנה בניו-יורק
מירב לוי
השינויים יוצגו במסגרת כנס לימודי MBA של קרן חינוך ארה"ב-ישראל    השינויים מתייחסים לחלק המנהלתי של הבחינה וחלקם יכנסו לתוקף כבר ברבעון האחרון של 2005
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
מחבל מתאבד פוצץ את הרכב סמוך לשיירה צבאית אמריקנית    עשרות פצועים
מירב לוי
לאחרונה הודיעה הקהילה היהודית בצרפת על ביטול חופשות לישראל בעקבות המחירים היקרים ובעיות בזמינות הטיסות לארץ; המשרד יוצא בקמפיין פרסום בשיתוף רשת "קלאב מד"    השר הירשזון: מתקיימים דיונים נוקבים לשינוי מדיניות התעופה בישראל    בחודש נובמבר תחל חברת טואי הגרמנית בטיסות לישראל    התאחדות המלונות: הבעיה היא לא במחירי בתי המלון
שלומי דיאז
נבדק חשד שחלק מהדוחות נועדו לעקוב אחר שוטרים ואנשי שב"ס    המשטרה עצרה את אמיר אברמסון, תושב היישוב מיתר, בחשד למעורבות בפרשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il