X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רכשה גם 25% בעתודות החדשה ב-16 מיליון שקל רווח הון של 43 מיליון שקל למבטח שמיר
▪  ▪  ▪

כלל ביטוח השלימה אמש את השתלטותה על קרן הפנסיה עתודות החדשה, והגיעה לבעלות חלקית על עתודות הותיקה. החברה הודיעה הבוקר, כי אמש קנתה ממבטח-שמיר 50% משבח, קרן הניהול של עתודות הותיקה, ב-61 מיליון שקל.
במקביל, קנתה כלל ביטוח ממבטח שמיר ומביטוח חקלאי (חברת הביטוח של המושבים והקיבוצים, המאוגדת כאגודה ולא כחברה) 25% מעתודות החדשה, ב-16 מיליון שקל. היא קנתה מכל אחד משני הגופים 12.5% מעתודות החדשה, ב-8 מיליון שקל. כלל ביטוח היתה עד עתה בעלת 75% בקרן זו, ועתה תהיה בעלת השליטה המלאה.
מנכ"ל כלל ביטוח, אביגדור קפלן, אמר היום כי העיסקה מגדילה את חלקה של כלל פנסיה בשוק קרנות הפנסיה. בעלי המניות של עתודות הותיקה - כלל ביטוח וביטוח חקלאי - חתמו, במקביל, על הסכם לשיתוף פעולה ביניהן בניהול שבח, בכל הנוגע להחלטות שונות, מינוי מנהלים וכדומה. הצדדים סיכמו כי יפעלו במשותף לקידום פעילותה של שבח. כל צד קיבל אופציה לרכוש את מניותיו של הצד השני בשבח.
בנוסף, נתנה כלל ביטוח אופציה לביטוח חקלאי, שלפיה תוכל ביטוח חקלאי להודיע עד סוף 2006 כי היא מבקשת מכלל ביטוח לרכוש את כל חלקה בשבח ב-55 מיליון שקל - וכלל ביטוח תהיה חייבת לעשות עיסקת רכישה זו. הסכום שצוין צמוד למדד ינואר2005.
שתי העיסקאות שפורטו לעיל מכניסות למבטח-שמיר 69 מיליון שקל במזומן. החברה הודיעה היום, כי עיסקות אלו יניבו לה רווח של 43 מיליון שקל. החברה עשויה להשתמב בהכנסות אלוט למימון חלקי של העיס'קה, שעליה הודיעה בימים אלו, לרכישת 29% מחברת מלח בכ-240 מיליון שקל.
עתודות החדשה, שנכנסה לעיסקי פנסיה ב-1966, היא בעלת נכסים בשווי 1.35 מיליארד שקל, נכון למאי השנה. בינואר-מאי היו לה הכנסות מדמי גמולים של 133 מיליון שקל.
עתודות הותיקה, שאינה פעילה בעיסקי פנסיה חדשים החל מ-1996, היא בעלת נכסים בשווי 2.51 מיליארד שקל, נכון למאי השנה. בינואר-מאי היו לה הכנסות מדמי גמולים של 83 מיליון שקל, הנובעים מחוזי פנסיה של העבר.

תאריך:  14/07/2005   |   עודכן:  14/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מקורות ביטחוניים גילו כי מו"מ החל ביום רביעי אחה"צ בין הפלשתינים אשר חטפו את השניים ובין כוחות הביטחון    החוטפים: משפחה ידועה שדרשה שחרור בני משפחה מהכלא
ענבל אביב
הילדים פונו במצב קל לבית החולים בנהריה    המשטרה סגרה את הבריכה ולמקום זומנו אנשי מקצוע של משרד הבריאות כדי לבדוק את המקרה
יואב יצחק
עיקרי היחסים בין השופטת אלון-לאופר לבין החוקר אברמסון, המיודדים שנים רבות: השופטת ממנה את החוקר כעד מומחה ו/או ממליצה עליו כחוקר פרטי בתיקי בית משפט הנדונים בפני הצדדים בתיקים שבפניה    כך עשתה גם לאחר ששכרה את שירותיו לחקור האם בן זוגה בוגד בה    בעדותו הראשונה מסר החוקר כי תמורת העבודה שביצע עבורה לא שילמה השופטת מכספה הפרטי    בעדותו החוזרת אמר ששילמה רק 5000 ש"ח
נוה יוסף
בית המשפט העליון הפך היום את החלטת בית המשפט המחוזי וקיבל את ערעור המדינה נגד חברת אריאל רמזורים    החברה ומנהלה הורשעו כי היו אחראים להסדר כובל לפיו נחלקת עבודת תחזוקת הרמזורים בינם ובין חברה נוספת
הדר פרבר
לאחר התקפות הטרור הקטלניות בשבוע שעבר בלונדון, העלתה גם צרפת את כוננות הטרור לרמה השנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il