X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קלאבמרקט נקלעה לחובות בסך 1.4 מילירד ש"ח והיא מצויה בסכנת קריסה העובדים דורשים מהנאמנים להימנע מלשתף פעולה עם הנהלת קלאבמרקט שכשלה דורשים להיות שותפים במו"מ למכירת החברה
▪  ▪  ▪

"הנהלת קלאבמרקט חייבת ללכת הביתה. לנאמנים אסור לשתף פעולה אתם". כך דורש ארגון העובדים בחברה, לאחר פגישה עם חברי המזכירות הארצית בחברה, שבה מועסקים כ- 3500 עובדים. קלאבמרקט נקלעה לחובות בהיקף 1.4 מיליארד ש"ח והיא נתונה בסכנת קריסה ממשית, העלולה לגרום לאובדם מקור פרנסתם.
נציגות העובדים תובעת מנאמני החברה, רו"ח גבי טרבלסי ועו"ד שלמה נס, לקבל לידיה דיווח יומי לגבי תוצאות מגעיהם עם בעלי המניות, הבנקים, הספקים, רוכשים פוטנציאליים או כל גורם אחר הקשור בצורה ישירה או עקיפה לתפעולה של קלאבמרקט. דרישה זו הועלתה בפגישה שהתקיימה ביום חמישי בלילה (154.7.05) בין נציגי העובדים, היועצים המשפטיים של העובדים, עו"ד גלילה ואלון הורנשטיין, לבין הנאמנים.
חברי הוועד הארצי של קלאבמרקט, בראשותו של יו"ר הוועד, אלברט עשור, התכנסו לדיון חירום (יום ו', 15.7.05), יחד עם יועציהם המשפטיים, ראש חטיבת המסחר בהסתדרות, יורם ארנשטיין, ויועץ התקשורת של הוועד, יוסי ליבוביץ, ושמעו הסברים מפורטים על החלטת ביהמ"ש מאמצע השבוע, על הליך ההקפאה ומשמעותו כלפי ציבור העובדים וכן, על התארגנות חברי הוועד לקראת הפעלת כלל עובדי החברה בשבועות הקרובים.
עו"ד הורנשטיין הסבירה לעובדים, כי "החל מיום 13 ביולי, אתם עובדים בחברה חדשה. קלאבמרקט הישנה איננה עוד ואתם חיים במציאות אחרת. המנהלים של האתמול אינם יכולים לתת לכם יותר הוראות. לחברה יש שני מנהלים בלבד - הנאמנים שמונו ע"י ביהמ"ש ורק הם נותנים הוראות. מרגע זה, אתם נשמעים אך ורק לנאמנים, לחברי הוועד הארצי וליו"ר ארגון העובדים. חשוב מאוד שכולנו נהיה מאוחדים".
אלברט עשור, יו"ר הוועד, אמר: "הנהלת החברה, ובראשה המנכ"ל, זרו לי חול בעיניים. אני מאוד מאוכזב מההתנהלות שלהם. נפגשתי אתם ביום חמישי שעבר, סיכמנו נושאים רבים הקשורים לתפעול החברה ולהעסקת העובדים ויצאתי בהרגשה שהדברים הולכים להסתדר. לאחר מספר ימים החלה רעידת האדמה. יש כאן חוסר תום לב, העלימו ממני את המצב האמיתי של הרשת. אין לי יותר אמון בהם ולהערכתי האנשים צריכים להסיק מסקנות".
המזכירות הארצית החליטה לפתוח "חדר מלחמה" במרכז הלוגיסטי של החברה במפרץ חיפה. מקום זה יאוייש ע"י העובדים במשך רוב שעות היממה. ממנו יקבלו כל 3,500 עובדי החברה הוראות קבועות כיצד לנהוג ולהעביר דיווחים בזמן אמת על הנעשה בכל 120 סניפי החברה.
בפגישתם העלו נציגי העובדים בפני הנאמנים דרישה אולטימטיבית: במהלך ימי ההקפאה, להימנע מכל החלטה הנוגעת לסגירת סניפים ולפיטורי עובדים. הנאמנים הודיעו כי לא יסגרו סניפים ולא יפוטרו עובדים, מבלי להודיע על כך מראש ומבלי לנהל משא-ומתן בנושא עם נציגות העובדים.
נציגי העובדים דורשים במקביל, להיות מעורבים במכירת החברה. לדבריהם, עם עומדים על כך שמכירת הרשת תיעשה כגוף אחד, ללא פיצול או חלוקת סניפים בין המציעים, וזאת תוך תיאום מוקדם עם העובדים והתחייבות מצד הרוכש לנהל עימם מו"מ. העובדים דורשים במקביל לקבל את שכרם בגין שיבעה-עשר ימי עבודה, עד ליום מינוי הנאמנים וזאת על-חשבון תשלום דין הקדימה המגיע לעובדים. הנאמנים הודיעו כי אין להם התנגדות לקיים דרישה זו, בכפוף לקבלת אישור מביהמ"ש.
יו"ר ההסתדרות, ח"כ עמיר פרץ, נכנס גם הוא לתמונה. בפגישה עם יו"ר ארגון העובדים, אלברט עשור, הודיע פרץ כי בכוונתו להיכנס לעובי הקורה ולסייע במאבק של עובדי קלאבמרקט. במהלך הפגישה עם חברי הוועד הארצי אמרו יורם ארנשטיין, גלילה הורנשטיין ואלברט עשור: "אנחנו לא נסתפק בכך שהבנקים יזרימו סכום של כ- 140 מיליון ש"ח, בעוד שעל-מנת להבריא את קלאבמרקט ולמכור אותה כעסק חי ופועל, הנאמנים זקוקים לכ- 230 מיליון ש"ח. משפחת בורוביץ חייבת להכניס את היד לכיס ולהזרים לחברה מכספה".

תאריך:  16/07/2005   |   עודכן:  16/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתב טלספורט
קשרה של מכבי פ"ת ביקר שוב במתחם האימונים של הפועל ת"א    אחד האוהדים: "מוכרחים להחזיר אותו הביתה"
כתב טלספורט
אבי סטרול הבין שמכבי ת"א לא בונה עליו כציר מרכזי. יזכה לחוזה של שנה עם אופציית שחרור
שלומי דיאז
אהרון אבו-חמרה נורה בשעה שישב ברכבו בחולון ועמד ברמזור אדום    חיפושים אחר היורים שנמלטו באופנוע
יואב יצחק
רייס עומדת לצאת ביום שלישי לביקור בסנגל ובסודן וביום שישי תגיע לישראל
שלומי דיאז
האבטחה תוגברה סביב השר גדעון עזרא    חשד כי מאחורי האיום עומדים גורמים חרדיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il