X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השנה ה-21 לפסטיבל המוסיקה המוביל בכפר בלום החל מהשבוע הבא המוסיקה הקאמרית במיטבה לצד סגנונות מוסיקליים מגוונים,
חגיגת בכורות ישראליות והפקות מיוחדות לפסטיבל
▪  ▪  ▪

פסטיבל קול המוסיקה בגליל העליון, בניהולו האמנותי של מיכאל מלצר, חוגג הקיץ את שנתו ה-21. הפסטיבל הוותיק בארץ מציע השנה 36 קונצרטים במגוון רחב של סגנונות מוסיקליים, תוך דגש על זהות ישראלית ואופי ישראלי ייחודי פתוח ומזמין, ומתקיים בכפר בלום בשבוע האחרון של חודש יולי.
בנוסף לקונצרטים של מוסיקה קאמרית - קלאסית ורומנטית, מציע הפסטיבל בין היתר גם:
  • "התחברות 2005" - קבוצת אמני הפסטיבל מתאחדים לביצוע מגוון ריקודים סוערים מימי-הביניים המסמלים את מיזוג התרבויות של החברה הישראלית, לאחר שכל אחד מציג את סגנונו הייחודי.
  • "היו לילות" - בכורה לשירים של מן העיזבון של מרדכי זעירא בעיבודיו של רפי קדישזון ובביצוע של קרן הדר, דן אטינגר ואנסמבל נגנים.
  • "בסימן מחול" - יום של מחול משולב במוסיקה הכולל כוריאוגרפיה נועזת של "פולחן האביב" - לראשונה בביצוע חי של המוסיקה עם להקת עמנואל גת, הופעת להקת "אסקסטה" האתיופית וביצוע "הורה" מאת בן- שבתאי.
  • "מסע אל תוך הקצב" - קונצרט מוסיקה ישראלית מקורית אקוסטית ואלקטרונית המשולבת בוידאו ארט.
  • טיולי - קונצרט לכל המשפחה ברחבי הגליל העליון בשיתוף קרן קיימת לישראל וטיולי איילת השחר, המציעים אירועי נוף ומוסיקה במרחבי וביערות הגליל משולבים בטיולי הליכה קלים, ג'יפים או רכבים פרטיים.
במהלך ימי הפסטיבל יתקיימו חזרות פומביות בשעות הבוקר, אליהן הכניסה חופשית, כחלק מאווירת הפסטיבל האינטימית הייחודית. העושר ומגוון החוויות שמציע פסטיבל "קול המוסיקה בגליל העליון" יוצר חגיגה ישראלית קלאסית של תרבות במיטבה. הפסטיבל מעניק לאורחים שבוע של חוויה מוסיקלית אינטנסיבית ומעשירה, וכל זאת באזור התיירות האידיאלי של הקיץ הישראלי. הטבע והנופים של הגליל העליון משתלבים בהרמוניה מושלמת עם המוסיקה בקונצרטים מיוחדים באוויר הפתוח, בחיק הטבע לעת שקיעה ובאתרים מיוחדים כגון יקב יראון.
השנה יגיעו במיוחד לפסטיבל אמנים מגרמניה, אנגליה, שבדיה, שווייץ ורוסיה, וביניהם הפסנתרן איגור לוויט - זוכה הפרס השני, פרס חביב-הקהל ופרס המוסיקה הקאמרית בתחרות "ארתור רובינשטיין", הכנר השבדי סמי שטלהאמר, הצ'מבלנית הבריטית מגי קול והויולנית השוויצרית פטרה ואלה. בין ההרכבים הקאמריים הישראלים ייקחו חלק בפסטיבל רביעיית "אביב", אשר הפכה להרכב הבית של הפסטיבל בשנים האחרונות ורביעיית "כרמל".
במהלך כל יום בשבוע הפסטיבל יתקיימו שני קונצרטים מרכזיים, ממיטב נכסי צאן הברזל של המוסיקה הקאמרית. לצידם משובצים בכל יום מופעים של "דור העתיד"- מוסיקאים צעירים מצטיינים על סף קריירה; "נשמת השירה" - מיני-פסטיבל של לידר - רסיטלים של שירים אמנותיים בהשתתפות זמרי לידר גרמנים; קפה-קונצרט על הדשא לעת שקיעה; ו"חגיגה לסיומו של יום" - מופעים בדגש אתני לקראת חצות.

לאתר הפסטיבל www.galil-elion.org.il/music
תאריך:  18/07/2005   |   עודכן:  18/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
בנק הדם הטבורי הציבורי של שיבא הוא השני באירופה והבנק השלישי מחוץ לארה"ב המתקבל כחבר ב-NMDP
הדר פרבר
הזרע שישרוד יוחזר לכדור הארץ    המדענים מקווים לעשות בו שימוש להרבעת ביצי חזירים על כדור הארץ ולפקח על ההשפעה של המסע בחלל על התוצאות
מירב לוי
הגברים מעדיפים ספורט אתגרי וחוויות אקסטרים, הנשים מעדיפות פינוקים וארוחות טובות; 89% מהזוגות קובעים בסופו של דבר את יעד החופשה ביחד
מחלקה ראשונה
מאות אמני רחוב מהארץ ומהעולם יקחו חלק בפסטיבל    במהלך ארבעת ימי הפסטיבל יוצג המגוון הגדול ביותר של אומנויות המתקיימות, עובדות ויוצרות ברחוב הישראלי והבינלאומי, ברמה האומנותית הגבוהה ביותר
יפעת גדות
על כל 900 גרם שהעלו ממשתתפים במחקר במשקל, עלה הסיכון לפתח סוכרת ב-10 השנים הבאות ביותר מאחוז    עליה בהיקף המותניים ביותר מ-25 מילימטר במהלך 10 שנים נמצאה קשורה ל-20% ממקרי הסוכרת החדשים במחקר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il