X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האישומים החמורים כוללים הטרדה מינית של עובדות הכפופות לו, ביצוע מעשים מגונים, מעשי אינוס ומעשי סדום המעשים המיוחסים נחשפים בבקשה שהגיש סגן המוציא לפועל לאסור את פרסום שמו בהליך הפלילי המתנהל נגדו בית המשפט דחה את בקשתו זו
▪  ▪  ▪

בית המשפט העליון חושף (18.7.05) כי נגד דוד פרי, סגן המוציא לפועל בבית משפט השלום בתל אביב, מתנהל הליך פלילי חמור. בכתב האישום שהוגש נגדו מיוחסים לפרי ביצוע עבירות מין במסגרת שלושה אישומים נפרדים. בין היתר מואשם כי ניצל את מרותו על עובדות בית המשפט שהיו כפופות לו, הטרידן מינית, ביצע בהן מעשים מגונים לשם גירוי וסיפוק מיני, מעשי אינוס ומעשי סדום.
כבר בתחילת החקירה ומעצרו של פרי הגיש בא כוחו בקשה שלא לפרסם את שמו ולקיים את ההליך בדלתיים סגורות, מחשש שפרסום המקרה יוביל לפגיעה בשמו ובשם משפחתו. בית משפט השלום ובית המשפט המחוזי דחו את הבקשה, בטענה כי על אף מעמדו המקצועי הבכיר של פרי, הנזק שיגרם כתוצאה מפרסום שמו של פרי קטן מהאינטרס הציבורי שבקיום משפט פומבי.
בדיון שהתקיים (18.7.2005) בבית המשפט העליון, דחתה השופטת עדנה ארבל את טענותיו של פרי וכתבה: "פומביות הדיון חיונית היא. כך יכול כל אזרח להיחשף להליך המשפטי, בין אם עניינו בהליך הינו אישי ובין אם התעניינותו נובעת מכל טעם אחר. זכותו הבסיסית של כל אזרח לדעת, ללמוד ולחקור את המתרחש בתוך אולם בית המשפט, בטרקלין בו דנים על החטא ועונשו כמו גם את זהות השופט היושב בדין".
עוד קובעת ארבל, כי על-מנת שבית המשפט יורה על דיון בדלתיים סגורות או אי פרסום שמו של נאשם, לא די שיראה כי עלול להיגרם "נזק סביר", אלא שזהו עלול להיות "נזק חמור" וכי בכל מקרה יש להעדיף את פומביות הדיון על-פני האינטרס של הנאשם או החשוד.
"העורר הינו עובד ותיק במערכת בתי המשפט", כותבת השופטת ארבל, "איש משפחה שהתברך בילדים ובנכדים. אין חולקין, כי פרסום העמדתו לדין בחשד לביצוע עבירות מין צפוי לגרום לו נזק עוד בטרם נקבעה אשמתו. אכן, פרסום הפרשה צפוי להביא למבוכה, לתחושת חוסר נוחות ולפגיעה בשמו הטוב של העורר, פגיעה אשר עלולה להותיר את רישומה ועקבותיה בעתיד, אף במידה ויזוכה העורר בדין. חששו של העורר מפני הנזק הצפוי להיגרם לו נהיר וכך גם החשש מפני הפגיעה הצפויה לבני משפחתו הקרובה".
על אף דברים אלה דוחה ארבל את ערעורו של פרי, ומורה כי ההליך הפלילי בעניינו יתקיים בדלתיים פתוחות תוך מתן אישור לפרסום שמו.

בש"פ 2484/05
תאריך:  18/07/2005   |   עודכן:  18/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
עוזי כהן טוען: שר הפנים, אופיר פינס לא הפעיל שיקול דעת בקביעת מועד הבחירות לראשות עיריית רעננה כשקבע את מועד הבחירות ל- 30 באוגוסט    לצורך טיעוניו מגייס כהן אפילו את תוכנית ההינתקות
מחלקה ראשונה
מקורות מקורבים לזמרת אמרו כי צילומי וידאו מהלידה ישודרו בסדרת הריאליטי שלה "בריטי וקווין: כאוטיק"
שלומי דיאז
שני חיילי הנח"ל החרדי נעצרו בחשד שהיו מעורבים בהנחת מטען הדמה בתחנה המרכזית בבירה
הדר פרבר
איום חדש נגד איטליה פורסם באתר האינטרנט של הקבוצה שלקחה אחריות לפיגועים בלונדון    הטרוריסטים דורשים יציאת אירופה מהטריטוריה העירקית
גלית יצחק
תעניק תרומה בסך 162 אלף ש"ח לדימונה על-מנת להעניק מענה מיידי למצוקות ובעיות בסיסיות של תושבים מעוטי יכולת ועולים חדשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il