X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההערכה היא, כי כ-20% ממכירות הרשת סופקו על-ידי יצרנים שאין להם שם מותג אלא מייצרים תחת מותג המפיץ אורי לוי, מנכ"ל כלל ביטוח אשראי אמר, כי מעבר לחובות שיצרה הרשת, יש חשש מתגובת שרשרת של נפילה זו, לא רק של יצרנים מענף המזון אלא גם של יצרנים וספקים מתחומים רבים נוספים
▪  ▪  ▪

כלל ביטוח אשראי, מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים, מתריעה היום (ג', 19.7.05) בפני נפילתם של ספקים רבים שנפגעו מנפילת רשת קלאבמרקט ולא יוכלו להתאושש ממכה זו. מרבית הספקים, שנפגעו בסכומים גבוהים הם ספקים שמכרו מוצרים לקראת חג הפסח.
לדברי אנשי כלל, נפילתה של הקלאבמרקט פגעה במאות ספקים ממגוון ענפים, שסיפקו לרשת מוצרים שונים, ובמיוחד מוצרי Private Label.
ההערכה היא, כי כ-20% ממכירות הרשת סופקו על-ידי יצרני Private Label, כלומר יצרנים שאין להם שם מותג אלא מייצרים תחת מותג המפיץ.
בנוסף, נפגעו ספקים וקבלני שירותים אחרים. לצידם של הספקים הגדולים והמובילים שנפגעו קשות מנפילת הרשת, נמצאים גם ספקים קטנים ובינוניים שהפסידו מאות אלפי שקלים עד מיליוני שקלים, דבר שעלול לגרום להם לקשיים בתזרים המזומנים ויכול להביא עד לקריסתם המוחלטת.
אורי לוי, מנכ"ל כלל ביטוח אשראי אמר, כי מעבר לחובות שיצרה הרשת, יש חשש מתגובת שרשרת של נפילה זו, לא רק של יצרנים מענף המזון אלא גם של יצרנים וספקים מתחומים רבים נוספים. "תגובה זו עלולה לגרור אחריה קשיים בקרב ספקים של ספקי הרשת, ולהשפיע גם מעבר לכך", הסביר לוי. הכוונה היא לספקים בתחום הקמעונאות לרבות ענפי הקוסמטיקה וטואלטיקה, מוצרי חשמל, אופנה, כלי בית וכלה בספקים בתחומי האריזה, מחשוב, נייר, ועוד.
יצוין, כי חברת כלל ביטוח אשראי עוקבת בקפדנות אחרי מצבן של החברות במשק וכבר לפני כשנתיים זיהתה את ההתדרדרות במצבה של קלאבמרקט. לקוחותיה של כלל ביטוח אשראי קיבלו במועד התרעה על המצב, והחברה צמצמה את חשיפתה לנזקים הנובעים מקריסת הרשת.
"בזכותנו הצליחו ספקים רבים להימנע מנזקים גבוהים פי כמה, מאלו שקרו בסופו של יום", אמר אורי לוי. נמסר כי לאחר פרוץ המשבר, חל גידול משמעותי בביקושים לביטוח אשראי.
כלל ביטוח אשראי, מקבוצת כלל ביטוח פנסיה ופיננסים ו-ATRADIUS העולמית, עוסקת בביטוח סיכוני סחר חוץ מסחריים ופוליטיים, ביטוח אשראי בשוק המקומי, ערבויות ביצוע ומציעה פתרונות מימוניים למבוטחיה. החברה מבטחת כ-450 חברות המוכרות בלמעלה מ-110 מדינות ברחבי העולם.

תאריך:  19/07/2005   |   עודכן:  19/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
הפועל ת"א העבירה מסר אחרי חצות למכבי ת"א - עסקת ברוך דגו תושלם, אם גם אלי ביטון יגיע יחד איתו
טלספורט
רפי כהן, מאמן הפועל פ"ת, רוצה את גיא שמיר ומאמין שיגיע למחנה האימונים באוסטריה ולא לזה של אשדוד   רוזן מאוכזב
ניר וייס
בית המשפט העליון דחה ערעורו של הנאשם, וקבע כי: "נחישותו הרעיונית, אופי העבירות המיוחסות לו וחומרתן, התנהגותו המתנכרת בחקירה בהעדר כל הסבר ותגובה למעשיו - כל אלה מעמידים את חלופת המעצר בצל של אי אימון בהתאמתה"
רנית נחום-הלוי
בדיון שהתקיים בוועדת הפנים של הכנסת במסגרת אישור חוק האזרחות לקריאה שנייה ושלישית העיר ראש השב"כ, כי לפלשתינים שאושר להם איחוד משפחות יש יכולת ביצוע פיגוע ברמה גבוהה יותר    בסקירה שהעביר עולה, כי בשנת 2004, 6 פלשתינים שנכנסו לישראל לפי החוק נמצאו מעורבים בטרור    היועמ"ש לממשלה: האחמ"שים מעורבים פי 10 בטרור לעומת ערביי ישראל
מיכאל דבורין
על-פי החלטת הרשת, תו של 50 ש"ח יהיה שווה ל-50 ש"ח בקנייה של 299 ש"ח ברשת 'אייס'    הרשת מדגישה כי התו יכובד לתקופה מוגבלת    מסתמן פתרון חלקי לבעיית תזרים המזומנים של הספקים הקטנים והבינוניים באמצעות הבסס"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il