X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מהעתירה עולות טענות לניגוד עניינים פסול של ראש מינהל הספורט במשרד החינוך ד"ר שוקי דקל המכהן גם כיו"ר מכון וינגייט וכן נטען למעשים בלתי חוקיים, הפלייה מכוונת של המוסדות המתחרים במכון וינגיט, סיכול הכרה על-פי חוק במתחרים במכון ועוד
▪  ▪  ▪

המכללה האקדמית וינגייט עתרה היום (ג', 19.7.05) לבג"צ כנגד מינהל הספורט במשרד החינוך והעומד בראשו יהושע דקל שהוא גם יו"ר הועד המנהל של מכון וינגייט, ועדות התמיכה וההדרכה במינהל הספורט, ומכון וינגייט.
נזכיר כי במתחם וינגייט, שוכנים זה לצד שני גופים: המכללה האקדמית וינגייט ומכון וינגייט. המכללה האקדמית וינגייט, היא מוסד אקדמי מוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה ועוסקת במחקר המוטוריקה של האדם, בתנועה ובספורט. במכללה האקדמית וינגייט מסלולי לימודים לתואר ראשון, תואר שני עם תזה, ומסלול מיוחד בשיתוף אוניברסיטת תל-אביב להענקת תואר שלישי (Ph.D).
מכון וינגייט לחינוך גופני, הוא עמותה בשליטת משרד החינוך, אשר מטרותיה לקדם ולטפח את הספורט והחינוך הגופני בישראל. בדומה למכללה האקדמית וינגייט, גם המכון מכשיר ומסמיך כוח אדם מקצועי לספורט.
המכללה מבקשת מבג"צ להוציא צו-על-תנאי נגד ראשי מינהל הספורט, כדי שיבואו ויסבירו מדוע לא תוכר המכללה האקדמית כמוסד המוסמך להכשיר מדריכים ומאמנים כשם שהוכר מכון וינגייט, מדוע לא ישולמו למכללה תמיכות על-ידי משרד החינוך כשם שהן משולמות למכון, מדוע לא יחדלו ראשי מינהל הספורט להפלות את המכללה האקדמית וינגייט לרעה ביחס למכון ומדוע לא תיפסק לחלוטין כל פעילות ראשי מנהל הספורט הנעשית בניגוד עניינים.
בנוסף לצו על תנאי, מבקשת המכללה מבג"צ גם צו ביניים, אשר יאסור על ראשי המינהל להעביר למכון כל סכום כסף שהוא ויורה להעביר לאלתר את הדיון בבקשות שהגישה המכללה האקדמית למנהל הספורט והן עדיין תלויות ועומדות, לגוף מקצועי אחר, הגון ונטול פניות, אשר אינו קשור במכון.
בעתירה שהוגשה טוענת עוד המכללה האקדמית וינגייט, כי מתוך ניגוד העניינים בו נמצאים, לטענתה, העומדים בראש מינהל הספורט במשרד החינוך, העומדים במקביל גם בראש מכון וינגייט והשולטים בו, צומחים, המעשים הבלתי חוקיים הפוגעים במכללה האקדמית וינגייט ובגופים נוספים.
העתירה מתרכזת בשתי פגיעות מרכזיות: הסירוב להכיר בה הכרה כוללת, על-פי חוק, כמוסד המוסמך להכשיר מדריכים ומאמנים והקשיים המוצבים בפני הכרה בקורסים שהיא מקיימת, חרף היותה מוסד מוכר כחוק להשכלה גבוהה - עד כדי קביעת תבחינים התפורים למידותיו של המכון, ואפלייתה לרעה במתן תמיכות.
העתירה הוגשה באמצעות עורכי הדין אוהד יאראק, רנאטו יאראק ואלעד ברדוגו ממשרד מ' פירון ושות'.

תאריך:  19/07/2005   |   עודכן:  19/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חברת גרטנר: מפעילות הרשתות הסלולריות חייבות ללמוד מטעויות שנעשו בעולם המחשבים האישיים ולפתח אסטרטגיות אנטי וירוס
מחלקה ראשונה
אינטרנט, וידאו וטלפוניה, באמצעות ADSL2+    Gateways מתוחכמים, המתאימים לדור הבא של שירותי ה-ADSL - אנליסטים: פוטנציאל המכירות של המערכת עד 2008 כ-75 מיליון יחידות, במחיר ממוצע של 150 דולר
גלית יצחק
האף שלנו חשוף לגירויים שבאים מבחוץ כגון: אבק, זיהום אויר, אלרגנים וכו'    כדי למנוע ולטפל בבעיות יובש באף יש להמנע מעישון ומשתיית אלכוהול ולשתות לפחות 8 כוסות מים ביום
הדר פרבר
חברת אבנת מדווחת על עלייה מדאיגה של כ-50% במספר התקפות ה-Defacement    האקרים משנים את פני האתר במטרה לשתול כתובות נאצה או מסרים פוליטיים כנקמה, פטריוטיזם וסיבות נוספות    החברה השיקה שירות חדש Anti-Defacement
הדר פרבר
בסקר שערכה חברת המחקר TNS/טלסקר לקראת הקיץ עולה כי כ-80% מכלל הציבור הבוגר בישראל הולך לים בתדירות כלשהי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il