X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זינוק של 26.6% במכירות התרופה ל-326 מיליון דולר מכירות התרופה בארה"ב צמחו ב-38.3% ל-96.2 מיליון דולר הכנסות החברה צמחו ל-676.8 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

סרונו, חברת הביוטכנולוגיה התרופתית השלישית בגודלה בעולם ויצרנית תרופת ה"רביף" לטיפול בטרשת נפוצה המתחרה ב"קופקסון" של "טבע", מדווחת על מכירות שיא של התרופה ברבעון השני של שנת 2005.
מכירות ה"רביף", שפותחה על-ידי חברת "אינטרפרם" הישראלית, זינקו ברבעון השני ב-26.6% ל-326 מיליון דולר, לעומת 257.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.
"רביף" ממשיכה להוביל את שוק התרופות לטרשת נפוצה מחוץ לארה"ב תוך גידול של 22.3% במכירות ל-229.8 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת 187.9 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ברבעון השני צמחו מכירות התרופה בארה"ב ב-38.3% ל-96.2 מיליון דולר, רבעון בשיא מבחינת נתח השוק בארה"ב. סרונו מעדכנת עוד כי בארבעת השבועות האחרונים צמח נתח השוק של ה"רביף" בארה"ב ל-19% במונחי כלל המרשמים, ול-22.8% מהמרשמים החדשים.
ה"רביף" הושקה לראשונה בארה"ב במארס 2002, לאחר שהצליחה לבטל את מעמד "תרופת היתום" של ה"אוונקס" של ביוג'ן-אלאן. זאת בעקבות מחקר "ראש בראש" שהוכיח את יעילותה המובהקת של ה"רביף" מול ה"אוונקס". בינואר 2005 דיווחה סרונו כי סיימה את גיוס החולים למחקר הקליני "ראש בראש" של ה"רביף" מול ה"קופקסון" של "טבע" בחולי טרשת נפוצה התקפית-נסיגתית. המחקר יספק יתרונות השוואתיים, תוך התבססות על עדויות, שיאפשרו לרופאים לקבל החלטה בעניין הטיפול בחולי טרשת נפוצה.
נשיא קונצרן סרונו, ארנסטו ברטרלי, אומר כי "הצמיחה בנתח השוק של ה'רביף' בארה"ב ממשיכה להיות מואצת". הוא מוסיף כי מתוך השוואת הנתונים הקיימים לגבי תרופות אוראליות לטרשת נפוצה, הנמצאות בתהליכי פיתוח, לתרופת ה"מיילינקס" (המפותחת על-ידי סרונו ואייבקס) עולה בבירור כי מיילינקס נמצאת בנקודת זינוק מצוינת להיות התרופה האוראלית הראשונה לטרשת נפוצה. עוד אומר נשיא סרונו: "אנחנו מתרגשים נוכח שיתוף הפעולה האסטרטגי בתחום טיפולי הפוריות עליו חתמנו בארה"ב".
גידול של 15% בהכנסות החברה
סך כל הכנסות החברה ברבעון השני צמחו ב-15.2% ל-676.8 מיליון דולר, לעומת 587.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הכנסות החברה בכל העולם ממכירת מוצרים צמחו ברבעון השני ב-13.5% ל-611.5 מיליון דולר לעומת 538.6 מיליון דולר ברבעון המקביל.
הכנסות החברה מרישיונות ותמלוגים ברבעון השני צמחו ב-33.3% ל-65.3 מיליון דולר לעומת 49 מיליון דולר ברבעון המקביל.
הרווח הגולמי ממכירת מוצרים צמח ברבעון השני ל-87.8% לעומת 86.6% ברבעון המקביל. הרווח למניה זינק ב-41.1% ל-12.02 דולר למניה הנסחרת בשוויץ, וב-0.30 סנט למניה הנסחרת בניו-יורק. הרווח הנקי צמח ב-32.5% ל-175 מיליון דולר, לעומת 132.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.
סרונו ממשיכה לבצע השקעות מאסיביות במחקר ופיתוח. השקעות הקונצרן במו"פ צמחו ברבעון השני ב-18.4% ל-145.8 מיליון דולר, לעומת 123.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, המהווים כ-22% מסך כל הכנסות סרונו ברבעון השני. עוד נמסר, כי הקונצרן זכה לדירוג אשראי חיובי: חברת דירוג האשראי הבינלאומית, "מודיס", סיווגה את דירוג האשראי של החברה כ-A3 ואילו חברת "סטנדרט אנד פורס" ב-A מינוס.
יציבות בהכנסות ממכירת תרופת הגונאל
סרונו מדווחת עוד כי שמרה על יציבות בהכנסות ממכירת תרופת הגונאל-f - תרופת הדור החדש לטיפולי פוריות. הכנסותיה ממכירות התרופה עמדו על 149.9 מיליון דולר, לעומת 150.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. זאת למרות לחץ אדיר של מתחרה בארה"ב, שהורידה את מחירי התרופה המתחרה באופן משמעותי.
כמו כן, חתמה סרונו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Priority Healthcare, במסגרתו יציעו יחד לשוק הפוריות בארה"ב שירותים ותמיכה נרחבים ללקוחות ולמטופלים.
סרונו משווקת את תרופותיה בישראל באמצעות חברת הבת סרונו-ישראל, שהוקמה בשנת 1996 ומנוהלת על-ידי שרי פרלוב. סרונו-ישראל משווקת בשוק המקומי את התרופות: גונאל-f, לובריס, אוביטרל, צטרוטייד, קרינון ורביף.

תאריך:  20/07/2005   |   עודכן:  20/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
הפסיקה ניתנה בעקבות תביעה של עמותת "קו לעובד" נגד משרד התמ"ת
ברוך לוי
את ההנפקה יוביל בית ההשקעות לידר ושות' יחד עם אייפקס ואיי.בי.אי
טלספורט
ביום שישי אימון ראשון לבניון אצל הפטישים    התקבל על-ידי חברי ההנהלה והוסע למועדון בלונדון
עומר שיקלר
ביום ב' הודיעו האחים אלעזרוב כי נקלעו לחובות כבדים    ביום ג' הודיעה חברת דוסטוב להנהלת הבורסה כי היא נתונה בקשיים כלכליים    הנהלת הבורסה עושה ככל הניתן כדי להגן על חבריה ולשמור על מסחר תקין
אלעזר לוין
רווח הון צפוי - 68 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il