X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרון אמר בישיבת הממשלה כי הבהיר למזכירת המדינה האמריקנית שישראל תגיב באמצעים חריפים על פיגועי טרור המשטרה חוקרת - מי הפיץ את השמועה על "התקף הלב"
▪  ▪  ▪
שרון בפגישה עם רייס

שמועות זדוניות התפרסמו הבוקר ברשתות הביפר המגיע לעיתונאים, לפיהן ראש הממשלה, אריאל שרון, לקה בהתקף לב. לאחר בדיקה שנערכה התגלה כי אין אמת בדברים, ראש הממשלה בריא ולא חווה אירוע מסוג כזה.
ממשרדו של ראש הממשלה נמסר ל-Nfc, כי לא היה ולא נברא. ראש הממשלה מרגיש מצויין ומשתתף בישיבת הממשלה. ראש המשלה עצמו מסר בישיבה לשרים: "מצבי תקין, כפי שעיניכם רואות, וברצוני להראות לכם שאני מסוגל לדבר... אני מבין שהדבר מעורר סערה וברצוני להרגיע, או לאכזב, אתכם. לא היה ולא נברא!".
בשלב זה לא ברור מי עומד מאחורי פרסום ההודעה השקרית. השערות רבות יכולות לעלות, ביניהן מדובר בגורמי ימין המתנגדים לעמדתו ותוכניתו של ראש הממשלה בנוגע להינתקות.
המשטרה פתחה בחקירה כדי לאתר את מפיץ ההודעה על "התקף הלב". במשטרה בודקים את מקור השיחה שהובילה לשליחת ההודעה בביפרים, ונכון לעכשיו החשד נופל על אזור בני ברק.
שרון הודיע: נילחם בתקיפות בטרור
ראש הממשלה, אריאל שרון, גינה הבוקר בישיבת הממשלה השבועית (יום א', 24.7.05) את רצח יעקב ורחל קול אמש בציר כיסופים. "נגיב באמצעים חריפים ובתגובות מסוג אחר לטרור שילווה את ההינתקות", אמר שרון.
שרון אף הוסיף ואמר, כי הוא דן בנושא בשיחתו עם מזכירת המדינה האמריקנית, קונדוליזה רייס. "הבהרתי לה כי ההנחיות הנוספות שניתנו על-ידי למערכת הביטחון בנושא זה הן ברורות וכי צה"ל יגיב בחריפות נגד פעולות הטרור".
"הבהרתי למזכירת המדינה", הוסיף שרון, "שהתגובות שלנו יהיו מסוג אחר ובתוספת של אמצעים מאוד חריפים בנושא הזה, הן אם הדבר הזה יבוצע בעת הפינוי והן אם יבוצעו פעולות טרור לאחר שנפנה את רצועת עזה".
שרון התייחס בישיבה לפיגועי הטרור שפקדו את מצרים בשבת ואמר כי דיבר בטלפון עם נשיא מצרים, מובארק. "מסרתי לו את תנחומי עם ישראל על קורבנות הפיגועים בשארם א-שייח'. עסקנו בנושא הצורך להילחם בטרור וההכרח של שיתוף פעולה בין המדינות השונות, כולל בין ישראל למצרים, כדי לטפל בטרור האיסלמי הקיצוני", דברי שרון.
אינטל תקים מפעל חדש בקריית גת
ראש הממשלה אמר בישיבת הממשלה כי שוחח עם נשיא חברת אינטל, קרייג בארט, שהודיע לו כי החברה החליטה להקים מפעל נוסף בקריית גת בהשקעה של כ-4 מיליארד דולר. המפעל החדש יקלוט כ–2,000 עובדים באופן ישיר ו-2,000 נוספים באופן עקיף.
"ההחלטה של אינטל באה לאחר מגעים אינטנסיביים בין החברה לבין צוות בראשות מ"מ ראש הממשלה, אהוד אולמרט, שכלל נציגי משרדי התמ"ת, ראש הממשלה והאוצר. אני רואה בהחלטה הזו הצהרת אמון מוחלטת במדיניות הכלכלית של ישראל, ביציבותה ובחוסנה", דברי שרון.

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
בית המשפט אסר על שני חברי הלהקה לשעבר לעשות שימוש בשם הלהקה למטרות רווח
גלית יצחק
לפני שיוצאים לטיול יש להכין תיק עזרה דנטאלית ראשונה. במקרה של כאב שיניים תוכלו לטפל בעצמכם, עד להגעה לרופא
הדר פרבר
קבוצה ראשונה של נופשים מסין מגיעה לעיר לאחר שהרשויות הסירו את הגבלות התיור
מירב לוי
קוראי מגזין העסקים האמריקני GLOBAL FINANCE בחרו במלון דן תל אביב    . במלון 286 חדרים: 84 חדרי Executive הפונים לים, 34 סוויטות מפוארות, סוויטה נשיאותית וסוויטה מלכותית
מיכאל דבורין
חברת מ.ש.מ בע"מ, בית מסחר לנעליים ובגדים, פתחה בהליכי הוצאה לפועל נגד בנק דיסקונט, בגין אי תשלום חוב פסוק של כ-1.5 מיליון שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il