X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטרת ההצעה, שהגישו רה"מ והשרים אולמרט פרס ונתניהו, לשחרר חסמים המעכבים את פיתוחם ושיווקם של אזורי תעשיה באזורי עדיפות לאומית א' ו- ב' הצעת ההחלטה משלימה את החלטת הממשלה שהתקבלה בדבר מתן הנחות במחירי קרקע למגורים באזורי עדיפות לאומית
▪  ▪  ▪

הממשלה אישרה (יום א', 24.7.05) את הצעתם של רה"מ אריאל שרון, מ"מ רה"מ ושר התמ"ת אהוד אולמרט, המשנה לרה"מ, שמעון פרס ושר האוצר בנימין נתניהו, בדבר האצת פיתוח של אזורי תעשיה בפריפריה הממוקמים ביישובי קו העימות ובאזורי עדיפות לאומית א' ו- ב', ומטרתה להביא לשיווק בהיקף של לפחות 500 דונם קרקע מפותחת לתעשיה באזורים אלו מדי שנה.
השר אולמרט אמר, כי משרד התמ"ת אחראי לפיתוחם ושיווקם של 66 אזורי תעשיה ומסחר הממוקמים באזורי פיתוח א' ו-ב'. החלטת הממשלה הקודמת בנושא (מס' 822 מיום 15.9.03) קבעה כי עלות הפיתוח שתגבה מיזמים באזורי התעשיה תהיה עלות הפיתוח הריאלית פחות סבסוד ממשלתי בשיעור של 30% אך לא יותר מ-50,000 ש"ח לדונם.
השר פרס בירך על העברת ההחלטה ואמר כי תתרום רבות לחיזוקם ופיתוחם של הנגב ובגליל עם דגש על ההתיישבות הכפרית והעובדת.
החלטת ממשלה לא עשתה הבחנה בין אזורי העדיפות השונים והגבילה את השתתפות המדינה לסבסוד מקסימלי של-50,000 ש"ח לדונם, כך שכל העלות הנוספת לפיתוח דונם קרקע באזורי העדיפות, מעבר לסכום של 167 אלף ש"ח, נפלה על כתפי היזם, ללא השתתפות נוספת של המדינה.
לאור זאת הוחלט לקבוע מחירים חדשים לפיתוח קרקע, המבוססים על הענקת סבסוד ממשלתי בשיעורים אלו: 50% באזור קו עימות;
40% באזור פיתוח א' שאינו קו עימות; 10% באזור פיתוח ב'.
סוכם להטיל על מנכ"ל משרד התמ"ת ליישם החלטה זו, בהתאם לכללים שיקבעו על-ידו ועל-ידי הממונה על התקציבים במשרד האוצר. במקרים בהם שיעורי הסבסוד שנקבעו מחייבים שינוי במחירים שהיו נהוגים עד 31.12.03 יתבצע העדכון באופן הדרגתי במשך 3 שנים החל ממועד קבלת החלטה זו.
מנכ"ל משרד התמ"ת והממונה על התקציבים באוצר יוסמכו במקרים חריגים ובאישור הממשלה להעמיק את סבסוד עלויות הפיתוח באזורי תעשיה, אשר לא ניתן לשווקם בשיעורי הסבסוד שנקבעו בהחלטה זו.
השר אולמרט הוסיף, כי תקציב המינהל לאזורי פיתוח במשרד התמ"ת האחראי על פיתוחם ושיווקם של אזורי התעשיה בפריפריה קוצץ בשנים האחרונות בשיעור מצטבר של 75% ותחת אילוצים אלו האפשרויות העומדות בפני המשרד לקדם את מדיניות הממשלה בנושא עידוד פיתוח ושיווק אזורי תעשיה בפריפריה, מצומצמות ביותר.
לאור זאת, מוצע להוסיף לתקציב המינהל לאזורי פיתוח סך של 80 מיליון ש"ח בפריסה של כמה שנים אשר ישמשו לביצוע עבודות פיתוח ליזמים קיימים, להאצת השיווק ליזמים חדשים ולביצוע עבודות פיתוח קרקע באזורי התעשיה.
מנכ"ל משרד התמ"ת רענן דינור אמר כי על-מנת לייעל את פיתוחם ושיווקם של אזורי התעשיה מוצע לבצע פיילוט, שבמסגרתו תועבר עד מרס 2006 האחריות לפיתוחם ושיווקם של 10 אזורי תעשיה ממשרד התמ"ת לידי זכיינים ו/או הרשויות המקומיות הרלוונטיות אשר יבחרו בהתאם לתקנות חובת המכרזים. בהתאם לתוצאות הפיילוט תורחב השיטה לכלל אזורי התעשיה הנמצאים באחריות משרד התמ"ת.
החלטה זו משלימה החלטות נוספות לעידוד התעשיה והתעסוקה בפריפריה כדוגמת: הרפורמה בחוק לעידוד השקעות הון והפעלת מסלול לעידוד התעסוקה בפריפריה החל משנת 2005.

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אולמרט: לפעילות אינטל בישראל תרומה גדולה לכלכלת ישראל, לפיתוח הטכנולוגי ובפעילות לעידוד החינוך הטכנולוגי
מחלקה ראשונה
ביום שבת 30.7.05 יתקיים בחוף מכמורת אירוע עפיפונים ענק    לראשונה, תתקיים בחוף תחרות נושאת פרסים של עפיפונים בבנייה עצמית
מיכאל דבורין
בתחילת דצמבר 2004, פרצה במפעל תופאפ שרפה אשר כילתה את מתקני הייצור של החברה; לאור התפתחות זו, ביקשה תופאפ להעביר, במסגרת מיזוג, את חוזה ייצור הצ'יפס הקפוא שלה מול מקדונלדס ישראל ואת נכסי הקנין הרוחני שלה אשר כללו את הידע ושם המותג - לידי חברת תפוגן; הממונה אישר את המיזוג
מחלקה ראשונה
חתמו על הסכם אסטרטגי להקמת אתר דרושים ושירותי השמה
ניר וייס
"איזון האינטרסים נוטה לכיוונו של המשיב, גבר ערירי בן 87, הזקוק לטיפולו של המטפל החדש ואשר מצהיר בלשון שאיננה משתמעת לשתי פנים כי איננו רוצה עוד בשירותיהם של המבקשים וכי בקשתו היא כי אלו יעזבו את ביתו לאלתר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il