X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"על כל אחד ואחת מאיתנו מוטלת החובה להראות כי הציבור הישראלי עומד מאחורי החלטת הממשלה והכנסת ולהוכיח לכוחות הביטחון שישתתפו במשימת הפינוי כי העם מאחוריהם", דברי עמי אילון
▪  ▪  ▪

"על כל אחד ואחת מאיתנו מוטלת החובה להראות כי הציבור הישראלי עומד מאחורי החלטת הממשלה והכנסת ולהוכיח לכוחות הביטחון שישתתפו במשימת הפינוי כי העם מאחוריהם", אלו הם חלק מדבריו של עמי אילון, במסיבת העיתונאים שנערכה היום בשעות הבוקר (א', 24.7.05) לרגל יציאתו לדרך של "מסע כחול ולבן-יוצאים מעזה חוזרים לציונות".
מסע הרכבים הענק, יצא היום לדרך ואורכו שבעה ימים מהצפון ועד הדרום, בו לוקחים חלק עשרות אנשי ציבור, תנועות נוער, ארגונים, עמותות, בודדים ועוד גופים רבים נוספים. מטרתו העיקרית של המסע היא הסברת הצורך והחיוניות בתוכנית ההינתקות וגיוס תמיכה ציבורית ליציאה מעזה, על-מנת להשיג שתי מטרות: האחת היא הבטחת הרוב היהודי במדינת ישראל והבטחת היותה של מדינת ישראל מדינה דמוקרטית החותרת להשגת הסדר קבע לסיום הסכסוך בינינו לפלשתינים, והשנייה היא הענקת תמיכה ציבורית ולגיטימציה לכוחות הביטחון הלוקחים חלק בפינוי.
במסיבת העיתונאים נאמו ראש השב"כ לשעבר-עמי אילון; אלוף (במיל.) דני רוטשילד, נשיא המועצה הארצית לשלום וביטחון; ראש התנועה הקיבוצית, גברי ברגיל; אורני פטרושקה, יו"ר המפקד הלאומי; שי בנימיני, יו"ר תנועה ציונות דתית ריאלית; ד"ר דורית אלדר, מתנועת "שובי".
עוד נכחו במסיבת העיתונאים פעילי הארגונים השונים והגופים אשר תומכים במסע, כדוגמת הנוער העובד והלומד, המפקד הלאומי, פעילות ארגון "שובי", פעילי תנועת ציונות דתית ריאלית ועוד.
עמי אילון, ראש השב"כ לשעבר, אמר עוד במסיבת העיתונאים: "מאז ההכרזה על תוכנית ההינתקות לא קם אף גוף משמעותי, אשר לקח על עצמו את נושא ההסברה. מסע כחול ולבן קורא לציבור הישראלי לפעול למען התמיכה בהחלטת הממשלה בנושא ההינתקות ולחבור למסע ההסברה העממי ולרוב הגדול אשר רוצה לצאת מעזה ורוצה מדינה דמוקרטית. יציאה מעזה פירושה חזרה לציונות - זהו מאבק על זהות ולא על הינתקות".
דני רוטשילד, נשיא המועצה הארצית לשלום וביטחון, אמר: "הינתקות חשובה לביטחון. המועצה לשלום וביטחון תומכת וקוראת לכל האימהות, האבות והאחיות לתמוך בחיילי צה"ל ובשוטרי משטרת ישראל". כל מי שרואה בטלוויזיה ילד בן 14 קורא לחייל 'נאצי' ורוצה לצעוק, אני קורא לו להצטרף למסע ולהביע עמדה!"
גברי ברגיל, מזכיר התנועה הקיבוצית: "המסע הזה הוא לא נגד המשפחות שמתפנות, נהפוך הוא, אנו מבינים את כאב המשפחות ורוצים לעזור ככל שנוכל. המסע הזה הוא בעד ההינתקות, בעד הדמוקרטיה ובעד כוחות הביטחון".
אורני פטרושקה, יו"ר המפקד הלאומי: "נראה כי קמפיין סרטי הכחול לבן שצבר תאוצה אדירה בחודשיים האחרונים הצליח להוציא מהאדישות את הרוב הדומם התומך בהינתקות ורוצה לראות את מדינת ישראל בגבולות ברורים. סופי השבוע האחרונים, בהם הוצפו צמתים ברחבי הארץ במחלקי סרטים כחול לבן, הוכיחו כי אין ספק לגבי תמיכת הציבור ביציאה מעזה והרצון לסיים את הסכסוך בינינו לבין הפלשתינים. אסור לוותר על מדינת ישראל בשביל ארץ ישראל. כל מי שרוצה לצאת מעזה צריך להצטרף למסע כחול לבן"
המסע מתחיל את דרכו בקריית שמונה ובתל חי ויעבור בישובים, כפרים, קיבוצים וערים עד לירושלים - לשם יגיע ביום שישי ה-29.7.05 לאירוע ענק בעיר. במהלך השבוע יתקיימו אירועים מרכזיים מידי ערב בישובים ובערים אליהם יגיע המסע, אשר במסגרתם יתקיים מפגש בין יוזמי המסע, משתתפי המסע, ראשי מועצות מקומיות וראשי ערי האזור לבין ציבור התושבים באזור והאזרחים אשר יגיעו למקום על-מנת להשתתף באירוע.

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שילם תמורת הבניין ששטחו 4,300 מ"ר 4.55 מיליון דולר    יתכן שיהפוך לבניין דירות יוקרה
מיכאל דבורין
העיתון הבריטי הנפוץ חושף היום כי היחידה המובחרת שמתמחת דווקא בתפיסה וחיסול של מחבלים פלשתינים, מתאמנת בימים אלה על מודלים של בתי התנחלויות לקראת סיטואציה בה תיפתח אש כנגד חיילי צה"ל מצד המתיישבים וצלפי היחידה יצטרכו להשיב    חיילי היחידה שהתראיינו לעיתון בעילום שם מסתייגים מהמשימה שעלולה להיות מוטלת עליהם ואומרים: "לא בשביל זה אימנו אותנו"
אלעזר לוין
נכנסת לשותפות בפרויקט עם חברה סינית    בסמוך לפרויקט ייבנו בתי מלון ובתי קזינו
ברוך לוי
את האתר, ראשון מסוגו בישראל, משיק ארגון"CLUB 50" בראשות עוזי ברעם. השימוש במערכת יהיה ללא תשלום. בנוסף, יוזם השר לשעבר שינויי חקיקה כדי להבטיח שוויון זכויות בתעסוקה לבני 50 פלוס
שלומי דיאז
נהגה להכות את ילדי המעון    מעצרה הוארך בארבעה ימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il