X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקניון מדורג בין חמשת הקניונים המובילים בישראל מאז הקמתו ב-1993 נהנה הקניון מגידול בהכנסות מספר המבקרים מגיע ל-10 מיליון איש בשנה
▪  ▪  ▪

חברת קניון הזהב של האחים משה ויגאל גינדי בראשון לציון, תגייס בהנפקה פרטית למשקיעים מוסדיים כ-200 מיליון שקל באג"ח מגובה בתזרים המזומן של הקניון.
האג"ח קיבלו דירוג של Aa3 על-ידי חברת מדרוג (מקביל לדרוג -AA). בנוסף לתזרים המזומנים וכריות ביטחון נוספות, ישועבד הקניון לטובת משקיעי האג"ח בשעבוד ראשון בדרגה. את הנפקת החברה מנהלת פועלים איי.בי.אי.
קניון הזהב בראשון לציון מדורג בין חמשת הקניונים המובילים בישראל, והינו מרכז העסקים הגדול ביותר בעיר ראשון לציון. בקניון, הפתוח 7 ימים בשבוע, מבקרים ביום כ-28,000 איש בממוצע ולמעלה מ-10 מיליון איש בשנה. בקניון פועלים כ-300 עסקים, ובצמוד לו מגרש חניה של כ-1,750 מקומות חניה חינם. היקף הפדיון השנתי של הקניון מסתכם כיום בכ-560 מיליון שקל לשנה. דמי השכירות החודשיים נעים כיום סביב 65-75 דולר למ"ר ועוד כ-17 דולר למ"ר דמי ניהול.
חברת מידרוג מציינת בין יתרונותיו של הקניון את הפיזור הנרחב של השוכרים ואת הצלחת הקניון, אשר הוקם בשנת 1993, להתמודד עם התחרות ועם תקופות המיתון במשק בכלל ובמגזר הקמעונאי בפרט. נתוני ההכנסות של הקניון מצביעים על עלייה רציפה לאורך כל שנות פעילותו, ותזרים מזומנים גדל.
אורי לוי, מנכ"ל משותף בגינדי השקעות מסר, כי האג"ח שיונפקו על-ידי קניון הזהב יהיו ל-15 שנה במח"מ של כ-7.8 שנים. תשלום הקרן והריבית יהיו רבעוניים. טווח הריבית לאג"ח יקבע סמוך להנפקה. בנוסף לאיגוח תזרים המזומנים ושיעבוד ראשון בדרגה של הקניון ישמרו קרנות ביטחון נזילות בהיקף של למעלה מ-7 מיליון שקל. חברת האם של הקניון מייעדת את תמורת הגיוס להשקעות ופיתוח עסקים.

תאריך:  24/07/2005   |   עודכן:  24/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
ועדת הפנים של הכנסת תדון בחוק האזרחות לאישורו בקריאה שניה ושלישית    מרכז מוסוא המתנגד לחוק מסביר: מניעי החוק דמוגרפים ולא ביטחוניים
מיכאל דבורין
זאת במקום תאריך היעד המקורי ליישום עסקת החבילה שנקבע ל-1 בדצמבר; מנכ"ל הבנק: "בנק הפועלים רואה חשיבות רבה ביישום מוקדם ככל האפשר של עסקת החבילה, כדי להעניק ללקוחות הבנק פתרון הוגן בתחום העמלות של שירותים בנקאיים"
מיכאל דבורין
בית המשפט דחה בקשת רשות ערעור שהגיש בנק דיסקונט על ההחלטה לצרף את הלשכה כידיד בית משפט להליך בו נתבע עו"ד על-ידי הבנק
עומר שיקלר
את הנתונים המדאיגים פירסם ראש אכ"א, האלוף אלעזר שטרן במסיבת עיתונאים מיוחדת שכינס לרגל תחילת גיוס הקיץ    מי מהחיילים שיסרב ישפט וייצא ממכלול הלוחמים
ניר וייס
"העותרים מחזיקים ברישיון עסק לתחנת המוניות למעלה מ- 30 שנה ולא יעלה על הדעת להגיע להחלטה על העברתם למקום אחר (גם אם מדובר במספר מטרים ספורים) מבלי שתינתן להם זכות השימוע להשמיע את עמדתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il