X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החשוד: בן 18 מאיזור קריית שמונה, יובא להארכת מעצר במשטרה מודאגים מהתפשטות התופעה
▪  ▪  ▪

משטרת קריית שמונה עצרה היום (ב', 25.7.05) צעיר כבן 18 תושב העיר החשוד כי פיתה קטינים בני 13 להצטלם בעירום לאתר אינטרנט.
על-פי החשד, הוא גם נפגש עם קטינים וביצע בגופם מעשים מגונים תמורת תשלום של 50 שקלים. המשטרה החרימה את מחשבו של החשוד והחלה בחקירה לאיתור הקורבנות.
החקירה נפתחה בעקבות תלונה של אחד הקטינים. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו.
במקרה אחר האריך בית משפט השלום בתל אביב ביממה את מעצרו של תושב רמת גן, בן 51, החשוד בתקיפה ובביצוע מעשה מגונה בשתי ילדות.
האיש נעצר לאחר שעל-פי החשד עקב אחרי שתי ילדות בנות 9 ו-11, הציע להן לעלות לדירתו והרים את שמלותיהן. בית המשפט הפנה אותו להסתכלות פסיכיאטרית.
בבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד נער בין 17 מנצרת עילית המואשם באונס, בביצוע מעשים מגונים ובאספקת סמים לנערה בת 16. מכתב האישום עולה כי הנאשם תקף מינית את הנערה, שלמדה איתו בפנימייה באזור חיפה, למרות שדרשה ממנו שיחדול ממעשיו. התביעה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.
נציין כי בשנה האחרונה חלה עלייה חדה בתופעת הסייבר-סקס ועבירות המין שמתחילות דרך שיחות ברשת האינטרנט. המשטרה אף ייעצה להורים לבדוק היטב מה ילדיהם עושים שעות ממושכות מול המחשב ועם מי הם משוחחים ברשת.
רק ביום חמישי האחרון הותר לפרסם כי יחידת עבירות המחשב של המשטרה עצרה את טל משה דרור, תושב לוד בן 46, בחשד כי "קיים יחסי מין וירטואליים" עם ילדות. המשטרה טוענת כי האיש נעצר גם משום שנפגש עם ילדות וניסה "לפתות אותן". המשטרה מייחסת לו בנוסף עבירה של מעשים מגונים. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בחמישה ימים.
החקירה נפתחה בעקבות תלונה של הורים לילדה בת 12 שטענו כי בתם מקבלת הודעות דרך הרשת מגבר שאף נראה מבצע בגופו מעשה מגונה שצילם באינטרנט.
החוקרים הצליחו לאתרו תוך שימוש ב"אמצעים טכנולוגיים" ועם מעצרו, טוענים במשטרה, התברר שהאיש נהג לעשות את אותם מעשים בפני ילדות נוספות.
גורם משטרתי מסר כי המשטרה מבקשת לבדוק את היקף התופעה ועם כמה ילדות ונערות שוחח החשוד והאם הילדות שיתפו פעולה ואף קיימו "יחסי מין" וירטואלים עם החשוד. לצורך כך תבדוק את מחשבו האישי ובהמשך תזמן ילדות למתן עדות.
בדיון בבית משפט השלום בתל אביב טענה המשטרה כי על-פי החשד האיש שכינה עצמו ברשת האינטרנט בשם "אדון 46", הצליח לבצע סקס וירטואלי עם עשרות ואולי מאות ילדות ונערות ופעל תקופה ארוכה, יתכן שכמה שנים. במשטרה בודקים האם פיתה את הנערות בתמורה לכסף או באמצעות איומים, או שהן שיתפו פעולה מרצון. במשטרה בודקים עתה עם כמה נערות נפגש. לדברי החוקרים, נפגשה עימו לפחות נערה אחת ויתכן שאף ניסה לקיים עימה יחסי מין או לאנוס אותה.
הסניגורית, עו"ד מיכל בכר, טענה בבית המשפט כי הוא לא קיים מגע מיני עם אף אחת מהנערות והן שוחחו עימו מרצונן החופשי.
השופט דן מור החליט להאריך את מעצרו למרות שציין בהחלטתו שגם אם ישנן ראיות לכאורה שנפגש לפחות עם נערה אחת, אין בסיס ראייתי לניסיון אונס או ניסיון לקיום יחסי מין. עם זאת, הורה לעוצרו כדי שלא לשבש את החקירה.
כפי שדיווחנו כאן לפני כעשרה ימים, המשטרה עצרה את מאיר פנחס בן 18 מאור עקיבא ונער בן 16 מחיפה בחשד שצילמו בעירום באמצעות מצלמות אינטרנט נערות וילדות רבות בגילאי 13 עד 15. השניים איימו על הילדות שאם לא ישתפו פעולה, יפיצו את תמונותיהן ברשת האינטרנט. החשודים שוחררו למעצר בית ונאסר עליהם לגלוש באינטרנט במשך חודשיים.

תאריך:  25/07/2005   |   עודכן:  25/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
דליה איציק: "חברי המועצה, חתך נאמן של יוצרים וצרכני הטלוויזיה והרדיו"    בין השמות: נורית דאבוש, אבי חפ., ליהיא גלמן ועוד
גלית יצחק
הילדים פונו במצב קל לבית החולים שניידר בפתח תקווה    המשטרה פתחה בחקירה    ב-13.7.05 אירע מקרה נוסף של הרעלת כלור בכפר כאבול כש-12 ילדים בני 13 התלוננו על סחרחורות ותחושה רעה
הדר פרבר
שרת התקשורת: התחנות הפיראטיות משבשות את פעילות תחנות הרדיו האחרות וגורמות להפרעה בקליטה תקינה של רדיו חוקי
יפעת גדות
בין המועמדים: מני מזוז, רון חולדאי, ודנה אינטרנשיונל
שלומי דיאז
צעירה התלוננה שהזמר לקח אותה לביתו וניסה לכפות עליה יחסי מין    תבורי מכחיש    טרם נתקבלה החלטה אם ניתן להעמידו לדין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il