בשל השפל בתנועת הנוסעים בנתב"ג וירידה בת כ-40% בהכנסות - צימצמה חברת ג'יימס ריצ'רדסון, מפעילת חנויות דיוטי פרי בנתב"ג, 20% משעות העבודה של 1000 עובדיה.
במכתב אישי לכל עובדי החברה הודיע מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון ישראל, אבי בן-חור, כי החברה בחרה לצמצם את שעות העבודה מתוך שיקול שלא לפטר עובדים ולאפשר בכך את המשך העסקתם של כלל עובדי החברה, בתקווה כי בעתיד יוכלו כולם לשוב לעבודה בהיקף מלא.
חברת ג'יימס ריצ'רדסון הינה מהמעסיקות הגדולות באיזור רמלה-לוד ומעסיקה, כאמור, כ-1000 עובדים.
מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, אבי בן-חור, מסר בתגובה כי עסקי הדיוטי-פרי בארץ מתמודדים כיום עם מספר בעיות כבדות וביניהן - הירידה החדה במספר הנוסעים הישראליים בשל המצב הכלכלי.
בן-חור הדגיש: "בפועל, היינו אמורים לבצע פיטורים נרחבים, אך מתוך התחשבות בעובדים ובשל רצון למנוע הצטרפות רבים מהם למעגל האבטלה - העדפנו לאמץ מדיניות של צמצומים בכמות שעות העבודה על-פני פיטורים".