X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בנאום בטקס פתיחת המשכן של החברה בנתניה אמרה השרה, כי במקום לנצל את הדינמיות והתפתחות השוק הסלולרי בישראל, בה דברני סלולר לרוב, החברות מנצלות את הצרכן, מבלבלות אותו ומאבדות את אמונו מנכ"ל סלקום: בלי אנטנות - אין קליטה
▪  ▪  ▪

שוק התקשורת בישראל הוא הדינמי והמתפתח ביותר ומכאן - גם נפתחה הרעה של חברות הסלולר. כך אומרת שרת התקשורת, דליה איציק, בחנוכת המשכן של סלקום בנתניה (26.7.05). בטקס נכחו גם ראש הממשלה, אריאל שרון, מנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, חברי מועצת המנהלים של סלקום, מנכ"ל החברה, יצחק פטרבורג ועובדי חברה.
"שוק התקשורת בישראל הוא הדינמי והמתפתח ביותר בישראל הן מבחינת היקף הפעילות והן מצד ההתפתחות הטכנולוגית. התוצרים והחידושים מגיעים אל כל אחד ואחד והם מביאים, חדשות לבקרים, למהפכה של ממש בהרגלי הצריכה ולשינוי אורחות חיים.
למעלה מחמישית מתקציב משקי הבית בישראל מופנה לתקשורת על גווניה השונים: טלוויזיה, מחשבים וטלפונים למיניהם. זוהי הברכה ממנה אתם נהנים - ומכאן גם נפתחה עליכם הרעה".
השרה הדגישה את העובדה, כי ישראל היא בראש רשימת המדינות המדברות בטלפון הסלולרי וכי תושביה נמצאים, באופן קבוע, בצומת העולמית של מחזיקי הטלפון הסלולרי לנפש. עם זאת לא חששה לומר, באירוע של החברה הסלולרית, כי "חברות הטלפון הסלולריות... תופסות מקום בצמרת של דרוג סימפטי קצת פחות: אתם נמנים על הגופים הפחות אהודים על הציבור הישראלי. הציבור אינו אוהב את החברות הסלולריות ואינו מאמין להן ומי שמנסה לתרץ זאת בכישלון הסברתי או ביחסי ציבור לא מוצלחים טומן את ראשו בחול".
השרה פירטה, כי תעריפי החברות גבוהים מדי, המבצעים אינם בהירים "והראיה לכך היא המחלוקות הפומביות בין החברות השונות בשאלה מי מציע יותר ומי מאחז עיניים. ואם אנשי המקצוע חלוקים ביניהם – איך ידע הצרכן במי לבחור? בעיית החשבונות הבלתי בהירים והלא ידידותיים נפתרה בזכות התערבות משרד התקשורת".
בעת הדיון בממשלה אמרה השרה, ואף הדגישה זאת בנאומה בסלקום, כי בשל החבאת האנטנות על-ידי החברות הסלולריות, הביאו על עצמן אלה האחרונות את זעם הציבור, מהול בפחד, זאת למרות וגם "כאשר כל האישורים הדרושים היו בידן. ומי שזרע רוח יקצור סופה - והקציר בעיצומו".
"הקמתן חברות נפלאות – ואיבדתם את לב הציבור. קל לאבד אמון, קשה להשיבו. שום קמפיין, מוצלח ככל שיהיה, לא יחולל פה נסים. עבודה קשה ורצון טוב, זה מה שדרוש. צאו אל הצרכן, לכו לקראתו, קנו את לבו. בטווח המיידי אולי תקטנה ההכנסות שלכם, בסופו של דבר רק תרוויחו. אני מאמינה כי כאשר הצרכן מרוצה – שני הצדדים נהנים".
נשיא ומנכ"ל סלקום, יצחק פטרבורג, אמר כי החברה, למרות שקיימת בשוק "רק" 11 שנה, "היא סיפור הצלחה ומקור לגאווה ישראלית, חברה שמספקת מדי יום תקשורת ל-2.5 מיליון אנשים... אבל צריך שהיה ברור: בלי אנטנות, אין קליטה".
ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר כי יש צורך לקבוע את התנאים בהם יידרש היתר להתקנת אנטנות סלולריות ואת מנגנוני השיפוי בגין הקמתן. זה לא חשוב אם יש בכך אמת מלאה או לא - זה מה שהציבור מרגיש ומוכרחים לעשות משהו בנושא הזה".
שרון ציין, כי יש לקבוע הליך מוצלח יותר להקמת אנטנות סלולריות וכי לכן "החליטה הממשלה להקים ועדת מנכ"לים ברשות מנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה. בעוד כחודש, לאחר שיוגשו המלצות הוועדה, תשוב הממשלה ותדון בתוכנית המתאר...".

תאריך:  26/07/2005   |   עודכן:  26/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ישלמו 40% מעל מחיר המניה בבורסה    קובי מימון איחר - והפסיד    גרנית הכרמל פרשה מהמכרז
ניר וייס
ג'ון רוטר, שצילם את דיאז בעירום חלקי לפני שהפכה לכוכבת, ניסה לסחוט ממנה 3.5 מיליון דולר תמורת החזרת התמונות
מחלקה ראשונה
המופע של קוסטוריצה מתנהל שלא על-פי תסריט ידוע מראש והקצב מוכתב בשיתוף עם הקהל
אלעזר לוין
המחיר שתשלם גבוה ב-111 מיליון שקל ממחיר המינימום    גברה על דלק נדלן    בנק הפועלים קיבל אופציה למכור לאלוני את מניותיו ב-191 מיליון שקל
נוה יוסף
נענה לבקשתה של חברת "שניב תעשיות נייר" והוציא צו מניעה זמני נגד הרכישה    שניב: סנו פועלת בכוחניות ומתוך ניגוד עניינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il