X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרשת תשקיע השנה 650,000 שקל בקמפיין פרסומי לקראת החזרה לבית הספר
▪  ▪  ▪

רשת "דיונון" תשקיע השנה כ-650.000 שקל בפעילות החזרה לביה"ס. במקביל הודיעה הרשת כי הואץ המהלך לצירוף השותף האסטרטגי ל"דיונון" באמצעותו מקווה הרשת להגדיל את תמהיל המוצרים, לפתוח סניפים חדשים ולהקים קרן מלגות.
לדברי יפתח עצמון, יו"ר הועד הפועל של דיונון ויו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב, המשא-ומתן מנוהל באמצעותו ובאמצעות מנכ"ל אוניברסיטת ת"א, פרופ' גדעון לנגהולץ, יו"ר הוועד המנהל של "דיונון" גד פרופר, בליווי מקצועי של משרד רואי החשבון "ארנסט אנד יאנג". הרעיון הוא למצוא רשת קמעונאית שתנהל את "דיונון", ותעזור בהתרחבותה.
הקמפיין לקראת החזרה לביה"ס ייערך באמצעות משרד הפרסום "דובצקי-זקס-אוברוצקי". הוא יעלה בסוף השבוע ויימשך עד סוף אוגוסט. הוא יכלול אינסרט תוכן שיופץ באמצעות דיוור ישיר, תיבות הדואר והעיתונות, שילוט חוצות נרחב והעיתונות המקומית. מדובר בקמפיין נוסטלגי שמבוסס על כל משפטי "הקאלט" שנאמרו על-ידי מורות בישראל בכל הדורות.
רשת "דיונון" מחזיקה כ-11% משוק החזרה לביה"ס הנאמד בכ-400 מיליון שקל ומתכוונת כאמור בעונה הנוכחית להגדיל את נתח השוק ב-3% הנוספים על חשבון החנויות של הרשתות הגדולות/שכונתיות.
יפתח עצמון מוסיף ומציין כי מממחקרים שערכה הרשת לקראת החזרה לביה"ס עולה כי הישראלים נוהגים לדחות את הקנייה הגדולה של החזרה ללימודים עד הרגע האחרון, בדומה לתחומים אחרים (תיירות, למשל) - "סינדרום הדקה ה-90". לכן הפעילות השיווקית של "דיונון" העונה מתפרסת על פני מספר שבועות, תוך התמקדות בשבוע האחרון של אוגוסט, בו יורחבו שעות פעילות החנויות ויוצעו פעילויות מיוחדות.

תאריך:  27/07/2005   |   עודכן:  27/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
הטלוויזיה החינוכית נערכת לסיקור ההינתקות    "ערב חדש" תוארך לשעה, החל ב-14 באוגוסט
מיכאל דבורין
ח"כ פינקלשטיין ליוהמ"ש לממשלה: השב"כ מאזין לשיחות עצורים עם עו"ד, בניגוד לחוק
נוה יוסף
מרכז השלטון המקומי לבג"צ: החלטת הממשלה להקים ועדת מנכ"לים להסדרת תחום האנטנות הסלולריות אינה סבירה. תובע לאמץ את עמדת השר פינס
הדר פרבר
כך עולה מסקר "מכון דחף" לערוץ 99 - ערוץ הכנסת, לקראת סיום כנס הקיץ
ניר וייס
פסק הדין: "כל שמתבקשת העיריה הוא לשלוח דואר רשום, לשמור את אישור המשלוח בתיק אחת לשלוש שנים. ואפילו בכך לא עמדה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il