X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התאחדות התעשיינים תסייע למפעלים באמצעות בית ההשקעות גיפט בתחום חשיפות מט"ח בתנאים מועדפים
▪  ▪  ▪

פחות מרבע מהעסקים הקטנים בישראל נוהגים לבצע עסקות הגנה על מט"ח, זאת בהשוואה לכ-95% מהעסקים הגדולים ויותר מ-60%מהעסקים הבינוניים.
כך מגלה פינחס קימלמן, יו"ר פורום מנהלי כספים בהתאחדות התעשיינים וסמנכ"ל הכספים של חברת אסם. לדבריו, בסוף שנת 2004 הסתכמה יתרת הרכישות העתידיות במט"ח שבידי המגזר העסקי ב-3.6 מיליארדי דולרים - גידול של 44% לעומת סוף 2003.
יצויין, כי רכישות עתידיות במט"ח, מהוות כלי הגנה מפני חשיפות לשינוי שערי מט"ח. קימלמן הדגיש, כי התאחדות התעשיינים רואה חשיבות עליונה להגבת המודעות העסקית לניהול וגידור סיכונים עסקיים בכלל וסיכוני מט"ח בפרט. עסקות הגנה, מטרתן לצמצם את החשיפות העסקיות ותורמות ליציבות הפעילות העסקית במשק.
קימלמן מציין, כי התאחדות התעשיינים תסייע למפעלים באמצעות בית ההשקעות גיפט בכל הקשור לתחום חשיפות המט"ח. לאחרונה חתמה התאחדות התעשיינים על הסכם עם חברת גיפט שתייעץ בכל נושאי המט"ח לכ- 2000 המפעלים החברים בארגון באופן ישיר ועקיף, בתנאים מועדפים.
הוא הוסיף, כי פעילותם השוטפת של מרבית מפעלי התעשיה כוללת יבוא חומרי גלם וציוד ויצוא מוצרים, וכתוצאה מכך נחשפות החברות באופן שוטף לחשיפות מטבע זאת בשל השינויים בשוקי ההון העולמיים והתנודות בשער החליפין.
לפי ההסכם, ישמש בית ההשקעות גיפט יועץ חיצוני לחברי התאחדות התעשיינים בכל תחומי פעילותם במט"ח, זיהוי חשיפות המט"ח ובניית אסטרטגיות להגנות מפני שינויים בשערי החליפין. זאת, לצד ייעוץ לפעילות של התעשיינים בחו"ל, שירותי המרות ורכישות מט"ח וביצוע פעולות ההגנה.
יצוין, כי בשנת 2004 הגיע נפח המסחר שבוצע על-ידי בית ההשקעות גיפט, שהינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים והמובילים בשוקי המט"ח בישראל, לכ-30 מיליארד דולר.
נורברט ברינקר, מנכ"ל ובעלים של בית ההשקעות גיפט, אמר כי בחירת בית ההשקעות על-ידי הגוף הכלכלי הבכיר ביותר התאחדות התעשיינים, הינה תוצאה של שילוב של מקצוענות והובלת שוק המט"ח הישראלי במשך שנים רבות. "אנו מתכננים להפוך את בית ההשקעות גיפט לזרוע ההשקעות והפעילות במט"ח של התאחדות התעשיינים ולתת לחבריה חוות דעת מקצועית ואמינה, תוך מתן פתרונות יעוציים תפורים לצורכיהם".

תאריך:  27/07/2005   |   עודכן:  27/07/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
כך עולה ממחקר שערכה "אמיר - ניהול ויעוץ עסקי" בעקבות ההחמרה הצפויה במדיניות האשראי של הבנקים בתחילת שנת 2006 והשקת הגרסה המורחבת של תוכנת "תזרים מזומנים"
מיכאל דבורין
המדובר בירידה של 13% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד; פרטנר החליטה לחלק דיבידנד לבעלי מניותיה בסכום כולל של 86.4 מיליון ש"ח המהווים 0.57 ש"ח למנייה
ברוך לוי
נשיא איגוד לשכות המסחר טוען: עם חקיקת הרפורמה ישראל נכנסת לראשונה לתחרות ממשית עם העולם המערבי על משיכת השקעות זרות. הרפורמה במס, יחד עם עידוד התחרות, תגדיל את החופש הכלכלי של ישראל
ברוך לוי
זאת לאור התחולה הרטרואקטיבית של הפחתת מס הרכישה
מיכאל דבורין
בתום מבצע "כובע חם" שערכה רשות המסים התבררו ממצאים חמורים מהם עולה כי נסיעות רבות לא נרשמו בספרי הנהגים; לדברי רשות המסים בשני ימי המבצע הוזמנו לחקירה 63 נהגי מוניות כאשר אצל 53 מתוכם נמצא אי רישום תקבולים בגובה של 60% מההכנסות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il