X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משיקה את RED - אתר תוכן מורחב בלעדי ללקוחותיה מספר לקוחות החברה המנויים על שירותי תוכן עתיד לגדול בכ-20% בשנתיים הקרובות
▪  ▪  ▪

נטוויז'ן משיקה את RED - אתר בלעדי ללקוחות החברה המרכז עבורם מגוון של תכני בילוי ופנאי בתחומי סגנון חיים, טיולים, עיצוב, אופנה, בישול, הורות, ספורט ועוד. האתר מבוסס על תוכן בהפקה עצמית, אתרי אינטרנט סגורים ומגזינים מודפסים איכותיים, כגון: BIG ONE, אלפי, מסע אחר, נישה, קוסמופוליטן, הורים וילדים ועוד.
לדברי יעל זכריה, סמנכ"ל התוכן בנטוויז'ן: "המוצר RED מאפשר להיות מנוי על מרבית מוצרי התוכן שנמכרו עד היום כמוצרים נפרדים ללקוחות החברה במחירים שנעו בין 15 ל-25 ש"ח. REDיאפשר ללקוחות נטוויז'ן ליהנות ממספר מוצרי תוכן שעלו עד כה למעלה מ-70 ש"ח למשפחה במחיר אטרקטיבי של 19.90 ש"ח לחודש בלבד.
"ישנו ביקוש הולך וגובר מצד לקוחותינו למוצרי תוכן, אולם סל המוצרים הרחב ועלותו היקשו עליהם לבחור את כל מה שהם רוצים. נטוויז'ן מעוניינת להעניק ללקוחותיה ערך מוסף, בין השאר בדמות תכנים איכותיים, ואתר RED נותן מענה לביקוש הקיים מצד לקוחות ומאגד את כל המוצרים במחיר של אחד", אומרת זכריה.
עד כה מעל 30,000 מלקוחות החברה היו מנויים על מוצר תוכן אחד לפחות. כעת, מאמינים בחברה, יגדל שיעור הנאמנות למוצר וכן מספר המנויים עצמו צפוי לגדול בכ-20% בשנתיים הקרובות. נטוויז'ן השקיעה בהקמת האתר כמיליון שקל. "תחום התוכן מהווה מנוע צמיחה חשוב של נטוויז'ן והחברה תמשיך להרחיבו גם בעתיד".
ערוצי תוכן וקטעי וידאו
RED, פורטל מבוסס פס רחב, משלב תכנים מיותר מ-10 ערוצי תוכן מקוריים במגוון תחומים, בהם מסעות, ספורט, אופנה, עיצוב, הורים וילדים. כל הערוצים יהיו ערוכים בפורמטים ייחודיים לנטוויז'ן כאשר כל ערוץ מהווה אתר תוכן שלם העומד בפני עצמו. לדברי זכריה, הקמת RED מבוססת על ממצאי מחקר שערכה נטוויז'ן ובמסגרתו נמצא כי לגולשים חשוב לקבל מגוון רחב של תכנים איכותיים ממותגי תוכן ידועים. "לכן אנו משתפים פעולה עם מגזינים מוכרים ומוערכים, בנוסף למותגים מוכרים מזירת האינטרנט כמו אלפי או BIG ONE".
עוד נמצא במחקר, כי ישנו ביקוש גדול לתכנים הקשורים בלמידה ובפיתוח מיומנויות בתחומים שונים. לפיכך מציע RED עם השקתו מעל 200 קטעי וידאו, שהופקו במיוחד עבורו וכוללים טיפים ייחודיים וסדנאות וידאו בתחומים כגון: הגנה עצמית, שפת גוף, בישול עם ילדים, טיפוח, כדורגל ועוד רבים. הפורטל ימשיך להפיק מדי חודש עשרות קטעי וידאו חדשים.
בנוסף לתכנים, מנויי האתר יוכלו ליהנות מהטבות שונות שיוצעו בו, כגון הנחות לחופשות.

תאריך:  02/08/2005   |   עודכן:  02/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"ביקור כזה יבהיר אחת ולתמיד כי הכנסיה מסתייגת מאנטישמיות", אומרים בקהילה היהודית בעיר
מיכאל דבורין
עיריית עפולה שיפצה את בניין היכל התרבות תוך פגיעה בתכנון האדריכלי שביצע צבי מוססקו. האדריכל תבע להשיב את המצב לקדמותו, וזכה    יקבל גם פיצויים
יפעת גדות
חוקרים שיכנעו מתנדבים במחקר כי הם סולדים מגלידת תות בעקבות חוויה לא נעימה בילדות    רוב המתנדבים האמינו כי אירוע זה אכן קרה במקום לפתח זיכרון ממשי
הדר פרבר
גופות של תשעה תינוקות נמצאו קבורים בגינה והאישה נחקרת בחשד לגרימת מותם    לטענתה התינוקות שלה אך אינה יודעת כיצד מתו כי הייתה "שיכורה בכל אותה התקופה"
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
השפה תהיה חלק מתוכנית הלימודים הרגילה - לקראת המו"מ על כניסתה של טורקיה לאיחוד האירופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il