חברת וואלה! פירסמה (1.8.05) את תוצאות הרבעון השני לשנת 2005שלה, שלדבריה הוא הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה.
מהדיווח עולה כי הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו ב-17.3 מיליון ש"ח, עלייה של 55% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ושל 23% ביחס לרבעון הקודם.
הרווח התפעולי בתקופה זו צמח ב-142% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-2.9 מיליון ש"ח, עלייה של 121% לעומת הרבעון הקודם. הרווח הנקי הסתכם ב-2.7 מיליון ש"ח, עלייה של 178% לעומת רבעון מקביל ועלייה של כ-129% מול רבעון קודם.
החברה מדווחת עוד כי במחצית הראשונה של השנה הסתכם סך ההכנסות שלה ב- 31.4 מיליון ש"ח, עלייה של כ-45% ביחס להכנסות בתקופה המקבילה, והרווח הנקי הסתכם ב-3.9 מיליון ש"ח.
בתגובה לפרסום התוצאות אמר אילן ישראלי, מנכ"ל וואלה!: "מחירי הפרסום באינטרנט עדיין רחוקים מהותית מהשווי הריאלי במבחן עלות-תועלת למפרסם. האפקטיביות של מסעי פרסום באינטרנט מזרימה יותר ויותר מפרסמים גדולים אשר מגדילים באופן עקבי את הנתח התקציבי המוקצה למדיה זו. אני מעריך כי המחירים לא יישארו ברמות הנוכחיות והם צפויים 'לתקן' את עצמם כלפי מעלה באופן חד בשנה וחצי הקרובות".