X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נתרמה על-ידי אחד ממפיקי הסרט "מלחמת הכוכבים", לטובת גיוס כספים להקמת ארכיון סרטים ציבורי
▪  ▪  ▪

חרב האור בה השתמש השחקן מרק האמיל, בתפקידו כלוק סקייווקר בסרט "מלחמת הכוכבים", נמכרה (29.07.05) תמורת 206 אלף דולר, במכירה פומבית בבבורלי הילס, קליפורניה. זהותו של הקונה המאושר לא פורסמה.
החרב נתרמה למכירה על-ידי גארי קורץ, מפיק שני הסרטים הראשונים בסדרה - "מלחמת הכוכבים" ו"האימפריה מכה שנית" - לטובת גיוס כספים להקמת ארכיון סרטים ציבורי. קורץ תרם עוד 75 פריטים מאוסף המזכרות הפרטי שלו לטובת מימוש הפרויקט.
במסגרת המכירה הפומבית נמכרו גם תלבושות וחפצים אחרים מסרטים מפורסמים, ביניהם: מעיל העור שלבש הריסון פורד ב"אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב האחרון", עבורו שולם סכום של יותר מ-94 אלף דולר, ומעיל עור משומש אחר, זה שלבש ארנולד שוורצנגר ב"שליחות קטלנית", שנמכר תמורת כ-41 אלף דולר.
מאז הופיעה חרב האור בפרק הראשון של סדרת "מלחמת הכוכבים", הפכה לסמל של גיבורי הסרטים - לוחמי הג'די. בין היתר, נקשרו אגדות שונות לרעיון שמאחורי השימוש בחרב, ביניהן, ההבדלה בין צבעי החרבות של לוחמי הג'די לבין אלה של מנהיגי האימפריה, שנקבעה על-ידי יוצר הסדרה - ג'ורג' לוקאס - כדי להבדיל בין מי שנותר "טוב", ובין מי שעבר לצד "האפל".
הפריט שנמכר, מהווה כמובן רק את בסיס החרב, אליו הוספו אפקטים מאוחרים של להב האור, וספק אם היא תעבוד במקרה והקונה ינסה להפעילה. אם בכל-זאת תחשוק נפשו באימונים מול המראה, תמיד יוכל לקנות את אחת מחרבות הדמה המשוכללות, המוצאות למכירה באתרי האינטרנט של מכורי הסדרה.
בכל מקרה, אם נותר ספק מי הדמות האהובה יותר, באה המכירה הפומבית ופתרה את הסוגייה. קונה אלמוני אחר רכש את חרב האור בה השתמש דארת' ויידר, ושילם תמורתה סכום של 118 אלף דולר "בלבד".

תאריך:  02/08/2005   |   עודכן:  02/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
אמר לאחר שחרורו: "מערכת המשפט אינה מושלמת, אבל היא עובדת"    כשהורשע נשלח ל-13 עד 26 שנות מאסר ללא אפשרות לחנינה, מאחר וסירב לקבל אחריות על מעשיו
מירב לוי
אתמול הותר לפרסום כי השב"כ וצה"ל עצרו שורה של מחבלים שתיכננו לבצע מספר פיגועי טרור    בחודשים ינואר-יולי נרצחו 33 ישראלים בפיגועי טרור
הדר פרבר
הפורום אמור לסייע בפתרון בעיות המשאב האנושי בענף האופנה    בין הרשתות: קסטרו, רנואר, ג'אמפ, זארה ועוד
ברוך לוי
בהתאם להצעה, שר הפנים יוסמך להכריז בצו, באישור שר האוצר ולפי מנגנון שיקבע, כי ההכנסות מארנונה כללית ותשלומי חובה אחרים המשולמים על-ידי אזורי תעשיה לרשות המקומית, יחולקו בין מספר רשויות מקומיות סמוכות
ברוך לוי
כך נמסר מפורום מפעלי התעשיה ברמת חובב    עוד נטען, כי דוח ממצאים ראשון מסוגו, המבוסס על 1,000 בדיקות איכות האוויר במרחב רמת חובב, מוכיח, כי באזור רמת חובב אין פליטות לאוויר המסכנות את בריאות הציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il