X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ילד פלשתיני נהרג ו-7 נפצעו מרקטת קסאם

אל-ראזק כועס: "הם פוגעים באחיהם"

בראיון ל-Nfc אומר הישאם עבד אל-ראזק, השר לשעבר ברשות, שביתו נפגע מרקטת קסאם: "אני יושב לצד מיטת בני וחושב לאיזה נזק גורמים מבצעי הירי" החמאס והג'יאהד הודיעו: מפסיקים את ירי הקסאם עד אחרי ההינתקות
▪  ▪  ▪

פעילות הטרור של חוליות החמאס והג'יאד האיסלמי, מופנות כלפי הישראלים, אך פוגעות קשות גם בפלשתינים. אמש היה זה תורו של הישאם עבד אל-ראזק, מי שהיה השר לענייני אסירים ברשות הפלשתינית.
רקטת קסאם טועה, שהייתה מכוונת לעבר הפגנת מחאת הימין בשדרות, נחתה אתמול בלילה בבית חנון, ופגעה פגיעה ישירה בבית משפחתו של השר לשעבר. מהפגיעה נהרג בן משפחתו, ילד בן 6 - עדנאן א-שאקר, ונפצעו אשתו ושלושת ילדיו, ועוד ארבע קרובים ממשפחת אשתו.
בראיון שהעניק עבד אל-ראזק ל-Nfc אומר השר לשעבר דברים קשים בגנות חוליות הטרור הפלשתיני וגם נגד הרשות הפלשתינית, שלטענתו לא עושה די בפעילות נגד היורים.
אל-ראזק הלין על הפעילות של ארגוני הטרור הפלשתינים, לרבות החמאס והג'יאהד האיסלמי, למרות שאלה הודיעו כבר בבוקר כי הם אינם אחראים לאירוע זה, ומכל מקום, הם הודיעו לכל הפעילים להפסיק את הירי לעבר שטחי ישראל עד אחרי ההינתקות.
"אני יושב עכשיו לצד מיטת בני, וחושב לאיזה נזק גורמים חוליות החמאס ומבצעי הירי. הם לא מבינים שהם פוגעים באחיהם הפלשתינים", קבל.
עבד אל-רזק מדבר מבית החולים ברזילאי שם בנו, ילד בן 4, מאושפז במצב קשה. "בני בן ה-4 סובל מפציעות חמורות בגופו, אני חש את כאביו מבלי יכולת להושיט לו עזרה".
ברגע אולי של יאוש או כעס, פונה השר לשעבר בקריאה לחוליות הטרור: "נמאס כבר מירי הקסאמים ופצצות המרגמה. זה דבר שאין בו שום תועלת, רק נזק הן פיזי והן פוליטי. על החוליות להבין כי על-ידי פעולות שכאלו הם פוגעים באחיהם".
אתמול לפנות בוקר הגיע שר הפנים הפלשתיני, האחראי על מנגנוני הביטחון נאסר יוסף, לבקר את הפצועים. בביקורו הוא שב וגינה את הפלשתינים המבצעים ירי רקטות הקסאמים ופצצות המרגמה. הוא הבטיח ליושבי הבית כי הרשות תפעל בנחישות לעצור את היורים: "מנגנוני הביטחון הפלשתינים יטפלו בכל חוליה שתנסה לבצע ירי, שפוגע לא רק בתדמיתנו אלא גם באזרחים פלשתינים".
דוברו של שר הפנים, טופיק אבו-חוסה, אמר ל-Nfc כי משרד הפנים והביטחון רואה בירי רקטות הקסאם ופצצות המרגמה פעולה לא הגיונית. "הם פוגעים באזרחים הפלשתינים פיזית וברוחם המוראלית. במשרד הפנים מגנים כל שימוש בטרור מסוג זה ובירי הרקטות לא בשטח הפלשתינים ולא בשטח ישראל". הירי מהווה פגיעה בהסכם ה"תהדיה", הסכם הרגיעה, אמר אבו חוסה.
ואכן, הסטיסטיקה מדברת בעד עצמה. במרבית המקרים - רקטות הקסאם שנורו לעבר גוש קטיף נחתו בשטח ערבי וגרמו לפצועים פלשתינים.
יושב-ראש הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס (אבו מאזן) גינה את היורים ואמר לא אחת כי רקטות הקסאם ופצצות המרגמה הן נזק לפלשתינים. בנאומו המפורסם בטלוויזיה הפלשתינית אמר אבו מאזן: "אנחנו מתנגדים לשיגור רקטות הקסאם והמרגמות. כל אלה רק פוגעים בבני עמנו ובאינטרס הלאומי הפלשתיני".
היום תכונס הממשלה הפלשתינית לישיבתה הקבועה, שמקרה ליל אמש יהיה הנושא העיקרי בישיבה.

תאריך:  03/08/2005   |   עודכן:  03/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ההחלטה התקבלה כנקמה על שידור ראיון ב-ABC עם המורד הצ'צ'ני אשר הורה לבצע חלק מהתקפות הטרור המזוויעות ביותר בהיסטוריה של המדינה, והאשים את רוסיה בהיותו טרוריסט
מירב לוי
התושבים יתבקשו לבחור את הבניין המטופח ביותר    התחרות נושאת פרסים ומטרתה טיפוח חזיתות, חצרות וכניסות הבניינים
הדר פרבר
מחקר smile אינטרנט זהב: 80 אחוז ממשתמשי האינטרנט במגזר הרוסי גולשים בשפה הרוסית
ניר וייס
בגלל המעבר למושב הלא נוח נאלץ הנוסע לשלם כמעט 1,000 דולר נוספים עבור שידרוגו למחלקת העסקים
ענבל אביב
לעומת רווח של 274 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד    הכנסות הקבוצה - 5.5 מיליארד ש"ח, גידול של 37% לעומת התקופה המקבילה אשתקד    נמשך הגידול בהכנסות מהאינטרנט המהיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il