X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"תנו לחיות לחיות" יוצאת בקמפיין לא לנטוש את בעלי החיים בעקבות ההינתקות
▪  ▪  ▪

אגודת "תנו לחיות לחיות" יוצאת בקמפיין פרסומי למען בעלי החיים בתהליך ההינתקות. לצורך הקמפיין גייסה האגודה את שירותיו של משרד הפרסום "דחף אחד", והוא יועלה באמצעי המדיה השונים, בהם ערוצי הטלוויזיה, עיתונות כתובה, פרסום חוצות ואינטרנט.
מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות ציבורית לגורלן של חיות המחמד וחיות הרחוב כתוצאה מההינתקות, ובמסגרתו יידרש הקהל הרחב לגלות מעורבות ולשלוח מיילים ופקסים בנושא למשרד ראש הממשלה.
מ"דחף אחד" מוסרים, כי בשל פרק הזמן הקצר עד ההינתקות, בחרו אנשי הצוות להתמקד ביצירת מודעות על-ידי זעזוע מיידי. הסלוגן המרכזי הוא "אל תנתקו אותם מהחיים", ונלווה אליו הסבר על כך שאלפי בעלי חיים יינטשו וימותו בעקבות ההינתקות.
יוסי גלזר, מנכ"ל "דחף אחד", אומר כי "לא ידוע מה יעלה בגורל החיות בתהליך ההינתקות, ולצורך הנושא החשוב הזה רתמנו את כל הכוחות הקריאטיביים במשרד ליצירת קמפיין משמעותי, שתפקידו לעורר מודעות גבוהה בקרב כלל הציבור. הקו המנחה היה ליצור מסר שיעורר אצלם זעזוע והבנה לגורל בעלי החיים. חשוב להדגיש, שהקמפיין הוא לא פוליטי".
עוד מוסיף גלזר: "מטרה נוספת של הקמפיין היא להניע את הנחשפים אליו לפעולה, כדי שהנושא ייכנס לסדר היום התקשורתי של תהליך ההינתקות".
בין יוזמי הקמפיין, שעלותו כ-300,000 דולר, דוברת האגודה אתי אלטמן.

תאריך:  04/08/2005   |   עודכן:  04/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כ-5,400 חיילים יחליפו את השוטרים העוסקים בהכנות למימוש תוכנית ההינתקות
מחלקה ראשונה
פועלת לאבטחת זכויות היוצרים    תאריך את הזיכיון של תחנות הרדיו האזוריות בחודשיים
מירב לוי
העתירה הוגשה על-ידי העמותה לקידום ויישום יום חינוך ארוך וארגון נעמת. טוענות: אי יישום הרפורמה יפגע באמהות עובדות
אסף גבור
ועדת הבחירות תציג את הרשימה מחר בבוקר
יפעת גדות
נוסתה בהצלחה בקנה מידה קדם תעשייתי במכון ויצמן למדע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il