X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת לעומת 7.4 מיליון דולר ברבעון השני של שנת 2004 הרווח הנקי למחצית השנה הראשונה ב-2005 הסתכם ב-12.3 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

בנק לאומי-ארה"ב פרסם היום (ה', 4.8.05) את התוצאות העיסקיות שלו לרבעון השני של שנת 2005. הרווח הנקי של הבנק ברבעון השני של שנת 2005 הסתכם ב-5.4 מיליון דולר לעומת 7.4 מיליון דולר ברבעון השני של 2004.
בבנק מציינים כי למרות הגידול הניכר בסעיפי המאזן, הרווח הנקי ממשיך להיות מושפע משחיקת המרווחים, כתוצאה מעלייה חדה בשערי הריבית. הרווח הנקי לששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2005, הסתכם ב 12.3 מיליון דולר.
סך נכסי הבנק גדלו בששת החודשים הראשונים של שנת 2005 ב-170 מיליון דולר לסכום שיא של 5.9 מיליארד דולר. גידול זה משקף יתרות שיא של האשראי ושל הפיקדונות, שגדלו ב-118 מיליון דולר וב-207 מיליון דולר, בהתאמה.
הגידול באשראי נובע מהרחבת הפעילות בניו-יורק, במגזרי ה- MIDDLE MARKET, הנדל"ן, האשראי לחברות בינלאומיות, וכן הרחבת הפעילות של הבנק בדרום קליפורניה. הגידול בפיקדונות נובע מפעילות היחידות לבנקאות פרטית של הבנק.
עוזי רוזן, ה-CEO של בנק לאומי ארה"ב, הדגיש כי תוצאות המחצית הראשונה של השנה משקפות ביצועים משביעי רצון, בתנאי אי ודאות בשערי הריבית. כמו כן, ציין כי הבנק מצפה שההשקעות הניכרות שביצע בתשתית הטכנולוגית ובאנשי מפתח, ישפרו בעתיד את היעילות ועל התוצאות העיסקיות.
ההכנסות נטו מריבית בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2005 עלו ב-1.5% - גידול של 0.7 מיליון דולר והגיעו ל-50.6 מיליון דולר. העלייה נבעה מהגידול של 8% ביתרות המאזניות הממוצעות, שקוזזה על-ידי צמצום מרווח הריבית עקב עלייה מהירה של שערי הריבית.
ההכנסות שלא מריבית בששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2005 הסתכמו ב-17.2 מיליון דולר, ירידה קלה של 0.5 מיליון דולר בהשוואה ל-2004.
האשראי בסוף הרבעון הסתכם ב-2.6 מיליארד דולר, גידול של 118 מיליון דולר שהם 4.7% לעומת סוף שנת 2004. גידול זה משקף שיפור המגמה בפעילות האשראי במגזרים השונים.

תאריך:  04/08/2005   |   עודכן:  04/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
לדברי התנועה אין להמתין לסיום החקירה הפלילית, כפי שקובע היועץ המשפטי לממשלה
ניר וייס
בין העיריה לחברות שבנו בשטחה מחלוקת על אגרות חיבור מים    הקבלנים טענו כי העיריה אינה מכבדת הסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין
הדר פרבר
בקלטת ששודרה ב"אל-ג'זירה" נראה יד ימינו של אוסאמה בן-לאדן מאיים על אומות המערב המחזיקות כוחות בעירק ומדגיש כי לא יהיה שלום עד שלא יהיה שלום בפלשתין
מיכאל דבורין
קצין הסיור ערן נעים מואשם כי דחף אצבעותיו לנחיריו של מפגין שהיה שרוע על הקרקע וגרר את ראשו אחורנית    סגנו אברהם אלירן מואשם כי חבט באותו מפגין נמרצות בבית המעצר ואף הטיח את ראשו בקיר    שוטר ל-Nfc: קיבלנו הוראה להסיר תגי זיהוי, שוטרים בעלי סימני היכר כמו קעקועים, צלקות או נקודות חן הונחו להסתיר אותם
ניר וייס
מבקשת מבית המשפט בלוס אנג'לס שיוציא צו שיאפשר את הפקתו של הסרט, למרות התנגדותם של אולפני "סוני", הטוענים לזכויות על הדמות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il