X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המרכז הישראלי לנתוני אשראי מקבוצת דן אנד ברדסטריט יאפשר לאזרחים לשפר את תנאי האשראי שלהם מול הבנקים באמצעות הגשת בקשה לאיסוף מידע חיובי עליהם
▪  ▪  ▪

בתום שנה לכניסתו לתוקף של חוק שרות נתוני האשראי, העלתה לאוויר דן אנד ברדסטריט ישראל העלתה את אתר האינטרנט של המרכז הישראלי לנתוני אשראי צרכני אשר יספק מידע פיננסי על אנשים פרטיים.
האתר מאפשר, לראשונה בישראל, לאנשים פרטיים לאשר למרכז הישראלי לנתוני אשראי לאסוף עליהם מידע חיובי מגופים פיננסיים ומחברות מסחריות גדולות.
מידע זה יאפשר לאזרח לבנות היסטוריית אשראי חיובית ולשפר את מעמדו מול הבנקים בעת בקשת אשראי. כנהוג בארה"ב ומדינות אחרות בהן פועל חוק נתוני אשראי, תתאפשר לאזרח קבלת תנאי אשראי טובים יותר בשל מידע מצטבר כי הוא לווה טוב הנוהג לעמוד בהלוואותיו ובהתחייבויותיו.
מנכ"ל דן אנד ברדסטריט, ראובן קובנט, מסביר כי האישור לאיסוף המידע החיובי מאפשר לקבל מידע לגבי יכולתו של האזרח לעמוד בהחזרי הלוואות, כמו הלוואת משכנתא והלוואות לכל מטרה. המידע נאסף הן מהבנקים והן מגופים פיננסיים נוספים. קובנט מסביר כי, איסוף המידע השלילי על צרכנים כבר החל מרגע קבלת הרשיון לאוספו. עם זאת, מידע חיובי על לקוחות טובים לא נאסף, אלא אם כן הצרכן דורש ומאשר זאת.
לכן, טוען ראובן קובנט, מומלץ לאזרחים היודעים כי הם לווים טובים, העומדים בהתחייבויותיהם לגופים המלווים לבקש איסוף מידע חיובי עליהם וזאת על-מנת שיוכלו להשתמש באותו מידע כקלף מיקוח בפעם הבאה שבה יחפצו בקבלת אשראי מהבנק או מכל גוף פיננסי אחר.
לדבריו, הזמנת דוח חיובי מהמרכז הישראלי לנתוני אשראי צרכני, על-ידי אזרח המעוניין לקבל הלוואה תהווה מעין תעודת יושר פיננסי, אישור לכך שהוא נוהג לעמוד בהתחייבויותיו הכספיות ולכן דרוג האשראי שיתן לו הבנק יהיה גבוה יותר, הסכנה לבנק תפחת, והוא יוכל לדרוש ולקבל תנאים טובים יותר.
באתר החדש שהושק היום מציג המרכז הישראלי לנתוני אשראי מדור נפרד הכולל מידע לחברות ועסקים ומדור נפרד הכולל מידע לאזרח הפרטי. במדור המיועד לצרכן הפרטי, מאפשרת החברה גם קבלת מידע עיסקי ופיננסי על חברות באמצעות תשלום בכרטיסי אשראי וזאת על-מנת למנוע חשיפה של הצרכן הפרטי לעסקות מסוכנות מול בתי עסק הנמצאים בסכנת סגירה.
המרכז לנתוני אשראי צרכני יפעל כגוף עצמאי בתוך קבוצת דן אנד ברדסטריט וזאת תוך פיתוח ושכלול שוק האשראי הצרכני והטמעת הסטנדרטים המקובלים בעולם.

תאריך:  07/08/2005   |   עודכן:  07/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
"האסיר שסווג כאסיר על-רקע לאומני היה צריך להיות מופרד בצורה מוחלטת מהאסירים הערבים. אם הפרדת התובע מאסירים ערבים בכלא איילון היתה כרוכה בהקצאת משאבים מיוחדים היה על השב"ס להעביר את התובע לבית סוהר בו לא היו אסירים ערבים כלל, כפי שאכן עשו לאחר האירוע" כותבת השופטת אסתר נחליאלי - חיאט בהחלטתה
מירב לוי
כך הודיע נשיא האוניברסיטה במסגרת סיום עונת החפירות בתל-צפית    הוסיף: לימודי הארכיאולוגיה ישלימו את לימודי היסוד ביהדות אשר הינם לימודי חובה לכל סטודנט באוניברסיטה    האוניברסיטה תקים מכון לארכיאולוגיה בהשקעה של 50 מיליון דולר
אלעזר לוין
עמדה להשתתף ב-11% בקבוצת משקיעים לרכישת מגדל מגורים ב-107 מיליון דולר
מחלקה ראשונה
"ההתפטרות היא צעד הכרחי נוכח החורבן" כך אומרים במועצת גוש קטיף    ח"כ פרץ: ביבי מנצל את ההינתקות כדי לחמוק מדוח העוני
מיכאל דבורין
במסגרת איחוד הכוחות בין שתי קבוצות הענק, תשווק רשת כפר השעשועים ציוד מלא לקראת החזרה לביה"ס בסניפי רשת מגה, הפזורים בכל רחבי הארץ; לקראת החזרה לבית-הספר, מלוות הרשתות את סיומה של הפרישה בקמפיין פרסום מאסיבי בהיקף של כ-3 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il