X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישיבת הפתח התקיימה בעזה ודנה בהכנות לנסיגה הישראלית ועל הבחירות לפרלמנט הפלשתיני אבו מאזן יוועד עם הפלגים הפלשתינים השבוע בנסיון להגיע להבנות
▪  ▪  ▪

הוועדה המרכזית של תנועת הפתח ערכה בשעות הערב של יום א' (7.8.05) ישיבה בעזה בניהולו של יושב-ראש הרשות מחמוד עבאס (אבו מאזן). במהלך הישיבה דנו במוכנות לקראת יישום תוכנית ההינתקות וקביעת מועד חדש לבחירות לפרלמנט הפלשתיני.
במסגרת תוכנית ההינתקות אמורים כוחות הביטחון הפלשתינים להתפרס בשטחי הרשות ולמנוע נסיגה ישראלית תחת אש, סוגיה נוספת שצריכה להטריד את מנגנוני הביטחון ונידונה בישיבה היא כניסה של פלשתינים לתוך השטחים המפונים והשתלטות על הבתים.
הבעיה הפנים פלשתינית עדיין לא נפתרה:
מקור פלשתיני בכיר אמר, כי יושב-ראש הרשות צפוי לערוך פגישה עם הפלגים הפלשתינים ובמיוחד עם בכירי תנועות הג'יהאד והחמאס במטרה להגיע לסיכום לקראת הנסיגה הישראלית מרצועת עזה. ח'אלד אלבטש בכיר הג'יהאד האסלמי ברצועה אמר כי הפגישה הצפוייה בין בכירי התנועה לאבו מאזן תתקיים עוד השבוע או לכל המאוחר בתחילת שבוע הבא. כדי לפתור במהירות את בעיית ההאשמות הדו-צדדיות והקרע בין הצדדים.
בשעות אחר הצהריים נועדה משלחת של תנועת הג'יהאד האיסלאמי עם המשלחת הביטחונית המצרית בעזה ושוחחה איתה על ההתנהלות במהלך ולאחר יישום הנסיגה הישראלית מן הרצועה .
אלבטש ציין, כי בפגישה צינו חברי התנועה את ההאשמות שמאשימה ישראל את הג'יהאד האיסלאמי ומנגד את הפעולות שמבצעת ישראל ובתוכם המשך החיסולים, זאת בניגוד להסכם הפסקת האש.
תנועת הג'יהאד היא היחידה שלא כפופה להסכם ה"תהדיה" - "הרגיעה" ומנהלת רישום מדויק של כל חריגה מהסכם הפסקת האש על-ידי ישראל.
חברי המשלחת המצרית אמרו, כי הם מעלים את טענות התנועה בפני הנציגים האמריקנים ובכלל זה השליח האמריקני המיוחד לאזור, הגנראל וויליאם וורד. לדבריהם, המשלחת ארה"ב מפעילה לחץ על ישראל לחדול מפעולות כגון אלו.
חבר תנועת הגיהאד אמר, כי תנועתו מעוניינת בנסיגה מלאה של ישראל מהרצועה ובמסגרתה יש לקבוע ועדת פיקוח משותפת לכל הפלגים ולרשות הפלשתינית שתפקח על ביצוע הנסיגה ותשתלט על השטחים מהם יוצאת ישראל.
יושב-ראש הרשות נפגש אף הוא עם המצרים ושוחח עמם על הנסיגה הישראלית ועל פריסת מנגנוני הביטחון הפלשתינים באזור. המשלחת המצרית עדכנה את אבו מאזן באימון הכוחות הפלשתינים על-ידי הקצינים המצריים שנמצאים העזה.

תאריך:  08/08/2005   |   עודכן:  08/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
"אם כפי שאתה טוען שאתה תלמידי, בבקשה ממך תשמע לדעתי ולא תורה הפוך ממני, ואם אינך כך, אל נא תשתמש בשמי למילוי משימותיך" - נוסח המכתב
מחלקה ראשונה
עוד נקבע בפסק ההלכה כי עיכוב הנסיגה על-ידי גורמים פלשתינים הנו חטא    נחטף ראש לשכתו של פארוק קדומי בח'אן יונס
עומר שיקלר
אולמרט ייכנס לתפקיד במעמד של ממלא-מקום שר האוצר    שרון הבטיח "להמשיך במדיניות הכלכלית ולהביא את תקציב המדינה לאישור ביום שלישי הקרוב"
מיכאל דבורין
הקופאית שנדרשה לנקות מדפים ולצורך כך טיפסה על ארגז טוענת כי מאז שנפלו על יד ימין שלה המדפים, נפגע באופן חמור כושר התפקוד שלה וכי היא סובלת ממחלה קשה של תסמונת הכאב הכרוני
עומר שיקלר
שר הביטחון, שאול מופז, חתם על צווי המעצר לאחר שהוצג לו חומר מודיעיני    מתנחלים מנעו פינוי קראוונים מכפר דרום    תושבי כפר דרום: הממשלה מתעקשת להפקיר את התושבים    נעצר קטין שקרא "לחסל" את מפקד החטיבה הצפונית ברצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il