X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הגיעו ל-165.5 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2005 לעומת התקופה המקבילה אשתקד גידול של 135% ברווח התפעולי של החברה ברבעון השני לעומת הרבעון הראשון שיפור של 43% בתוצאות תחום הטלפוניה
▪  ▪  ▪

ספקית האינטרנט נטוויז'ן ממשיכה להציג גידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. החברה סיימה את המחצית הראשונה של 2005 עם הכנסות בהיקף של כ-165.5 מיליון שקל, גידול של 10% לעומת התקופה המקבילה ב-2004. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ- 83.8 מיליון שקל לעומת כ- 76.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-9%.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2005 הסתכמו בכ- 83.8 מיליון שקל לעומת כ-81.7 מיליון שקל ברבעון הראשון. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ- 5.3 מיליון שקל לעומת כ-0.7 מיליון שקל ברבעון הראשון, והרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ- 12מיליון שקל לעומת כ- 5.2 מיליון שקל ברבעון הראשון.
הכנסות החברה מפעילות הטלפוניה גדלו ברבעון השני ל-3.4 מיליון שקל לעומת 2.7 מיליון שקל ברבעון הראשון, והפסדיה צומצמו ב-43% מ-5.8 מיליון שקל ברבעון ראשון ל-3.3 מיליון שקל ברבעון השני. לדברי רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן: "ניתן לראות בבירור את מגמת השיפור של נטוויז'ן בתוצאותיה העסקיות, כאשר גם בתחום השיחות הבינלאומיות נטוויז'ן ממשיכה לגדול ולצמצם את הפסדיה באופן משמעותי. אומרת ברניב: "אנחנו מרוצים מקצב החדירה שלנו לשוק ומשיפור רמת המודעות לשירות ופועלים להמשך הרחבת הפעילות".
גידול בכל תחומי הפעילות ובמספר הלקוחות
בתחום הקישוריות, פעילות הליבה של החברה, גדלו הכנסותיה במחצית הראשונה של 2005 ל- 132 מיליון שקל לעומת 126 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-5%. מספר הלקוחות הגיע ל-406 אלף לעומת 390 אלף בדצמבר 2004.
בתחום האינטרנט המהיר ממשיכה החברה להציג גידול במספר הלקוחות, מדי רבעון. בשניים-עשר החודשים האחרונים גייסה החברה יותר מ-60 אלף לקוחות אינטרנט מהיר, ונכון לסוף המחצית הראשונה של 2005 עמד מספרם על 247 אלף.
"הגידול בהכנסות ובמספר הלקוחות נובע מהשקעה מתמדת של נטוויז'ן בשירות הלקוחות וכן מפיתוח ושיווק מוצרים ושירותים חדשניים", אומר אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן. בין היתר הוא מציין, כי במהלך הרבעון החברה הצליחה לקצר את זמן ההמתנה למוקדי התמיכה ל-18 שניות בממוצע. בין המוצרים שהיא השיקה במחצית הראשונה של השנה: שירות של טכנאי מחשב עד הבית וה-ICTV, מוצר המאפשר שידור אלחוטי של תכני מדיה מהמחשב לטלוויזיה. "נטוויז'ן ממשיכה להוביל ולהטמיע שירותים ייחודיים, העונים על הצרכים המשתנים של ציבור הגולשים וכן מוצרים חדשים בתחום המדיה הבידורית הביתית".
גם במגזר "אחרים", הכולל בין השאר את פעילותן של נענע ונטאקשן, נהנתה החברה מגידול בהכנסות. אלו הסתכמו במחצית הראשונה בכ-27.8 מיליון שקל לעומת 25.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2004, גידול של כ-10%.
ב-30 ביוני השנה רשמה החברה הון עצמי חיובי של כ-49.5 מיליון שקל. המעבר להון עצמי חיובי נובע מגיוס ההון של החברה במסגרת ההנפקה לציבור במאי 2005, מהרווח בתקופה ומהמרת חלק מהלוואות הבעלים להון.

תאריך:  08/08/2005   |   עודכן:  08/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נוה יוסף
- כך טוענים בעמותת נציבות קבילות הילדים והנוער בישראל    בפרסומת מתוארת שיחה ובה רכילות בדבר תינוק בעל שש אצבעות    בעמותה דורשים מנציב תלונות הציבור ברשות השנייה לטלוויזיה להוריד את הפרסומת לאלתר
ברוך לוי
שר החקלאות ופיתוח הכפר: מדיניות עידוד היצוא הוכיחה את עצמה ואף מנעה קריסת מחירים בשוק המקומי
עומר שיקלר
הובא על-ידי עורך דינו לתחנת המשטרה ונעצר    חשוד בביצוע מעשי אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים במספר צעירות אותן לימד משחק
אלעזר לוין
הקבלן הירושלמי תובע 35 מיליון שקל ממנזר רטיסבון של האפיפיור
נוה יוסף
המועצה לצרכנות פנתה למפקח על הבנקים בדרישה להורות לחברת ישראכרט לקבל את דרישת לקוחות חברת "אריאל" המבקשים להפסיק תשלומים. במועצה לצרכנות טוענים כי קיים חשש לניגוד עניינים כיוון שישראכרט הנה הבעלים של "צמרת מימונים" - נושה של אריאל בהיקף של 9.5 מיליון ש"ח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il