ספקית האינטרנט נטוויז'ן ממשיכה להציג גידול בהכנסות בכל תחומי הפעילות. החברה סיימה את המחצית הראשונה של 2005 עם הכנסות בהיקף של כ-165.5 מיליון שקל, גידול של 10% לעומת התקופה המקבילה ב-2004. הכנסות החברה ברבעון השני הסתכמו בכ- 83.8 מיליון שקל לעומת כ- 76.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-9%.
הכנסות החברה ברבעון השני של 2005 הסתכמו בכ- 83.8 מיליון שקל לעומת כ-81.7 מיליון שקל ברבעון הראשון. הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ- 5.3 מיליון שקל לעומת כ-0.7 מיליון שקל ברבעון הראשון, והרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ- 12מיליון שקל לעומת כ- 5.2 מיליון שקל ברבעון הראשון.
הכנסות החברה מפעילות הטלפוניה גדלו ברבעון השני ל-3.4 מיליון שקל לעומת 2.7 מיליון שקל ברבעון הראשון, והפסדיה צומצמו ב-43% מ-5.8 מיליון שקל ברבעון ראשון ל-3.3 מיליון שקל ברבעון השני. לדברי רוית ברניב, מנכ"ל נטוויז'ן: "ניתן לראות בבירור את מגמת השיפור של נטוויז'ן בתוצאותיה העסקיות, כאשר גם בתחום השיחות הבינלאומיות נטוויז'ן ממשיכה לגדול ולצמצם את הפסדיה באופן משמעותי. אומרת ברניב: "אנחנו מרוצים מקצב החדירה שלנו לשוק ומשיפור רמת המודעות לשירות ופועלים להמשך הרחבת הפעילות".
גידול בכל תחומי הפעילות ובמספר הלקוחות בתחום הקישוריות, פעילות הליבה של החברה, גדלו הכנסותיה במחצית הראשונה של 2005 ל- 132 מיליון שקל לעומת 126 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-5%. מספר הלקוחות הגיע ל-406 אלף לעומת 390 אלף בדצמבר 2004.
בתחום האינטרנט המהיר ממשיכה החברה להציג גידול במספר הלקוחות, מדי רבעון. בשניים-עשר החודשים האחרונים גייסה החברה יותר מ-60 אלף לקוחות אינטרנט מהיר, ונכון לסוף המחצית הראשונה של 2005 עמד מספרם על 247 אלף.
"הגידול בהכנסות ובמספר הלקוחות נובע מהשקעה מתמדת של נטוויז'ן בשירות הלקוחות וכן מפיתוח ושיווק מוצרים ושירותים חדשניים", אומר אבי צבי, משנה למנכ"ל נטוויז'ן. בין היתר הוא מציין, כי במהלך הרבעון החברה הצליחה לקצר את זמן ההמתנה למוקדי התמיכה ל-18 שניות בממוצע. בין המוצרים שהיא השיקה במחצית הראשונה של השנה: שירות של טכנאי מחשב עד הבית וה-ICTV, מוצר המאפשר שידור אלחוטי של תכני מדיה מהמחשב לטלוויזיה. "נטוויז'ן ממשיכה להוביל ולהטמיע שירותים ייחודיים, העונים על הצרכים המשתנים של ציבור הגולשים וכן מוצרים חדשים בתחום המדיה הבידורית הביתית".
גם במגזר "אחרים", הכולל בין השאר את פעילותן של נענע ונטאקשן, נהנתה החברה מגידול בהכנסות. אלו הסתכמו במחצית הראשונה בכ-27.8 מיליון שקל לעומת 25.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2004, גידול של כ-10%.
ב-30 ביוני השנה רשמה החברה הון עצמי חיובי של כ-49.5 מיליון שקל. המעבר להון עצמי חיובי נובע מגיוס ההון של החברה במסגרת ההנפקה לציבור במאי 2005, מהרווח בתקופה ומהמרת חלק מהלוואות הבעלים להון.