X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הרב יונה מצגר שביקר את הילד שנפצע בפיגוע הירי, אמר כי דוח העוני הוא תעודת עניות למוסר והערכים
▪  ▪  ▪

הרב הראשי האשכנזי לישראל, הרב יונה מצגר, הגיע לבקר (יום ב', 8.8.05) את הילד צור קוז'יק, שנפצע קשה בפיגוע ירי מצד מחבלים ליד עטרת.
בתום הביקור התייחס לנתונים הקשים בדוח העוני לשנת 2004, ואמר: "חז"ל העידו כי 3 מידות באומה זו: ביישנים, רחמנים וגומלי חסדים. אני חרד מאוד מהפניית העורף הקיימת בימינו למאות אלפי הרעבים במדינת ישראל, ביניהם ילדים, קשישים ועולים חדשים. תופעה זו מביאה למצב שמבחינתנו נחשב פשיטת-רגל לכל המוסר והערכים עליהם גודלנו וחונכנו, ולאיבוד הבושה, הרחמים וגמילות החסדים כלפי הנזקקים".
הרב מצגר קרא לשר האוצר הנכנס, אהוד אולמרט, שלא להפנות עורף לשכבות החלשות, לחד-הוריות, לקשישים ולמשפחות ברוכות ילדים, וקרא להנהגת העדפה מתקנת: "מיגזרים אלו חייבים לקבל יחס של העדפה מתקנת, כולל קצבאות ילדים, כי זוהי רוח תורתנו הקדושה, כנאמר: 'לא תקפוץ את ידך מאחיך האביון, כי פתוח תפתח את ידך לו'".
הדברים נאמרו בתום ביקור טעון ריגשית שערך הרב מצגר בבית החולים הדסה עין-כרם. הרב הראשי עודד את הוריו, בירכם שייזכו לראותו נכנס לעול המצוות ואיחל להם "לרקוד עימו בשמחתו מתוך בריאותו השלמה".
בני המשפחה הנרגשים הזילו דמעות והודו לרב הראשי על דברי העידוד. לאחר מכן סייר הרב מצגר יחד עם אורן, אביו של צור, ועם הרופא המטפל במחלקת טיפול נמרץ, שוחח עם הרופאים והאחיות והודה להם על הטיפול המסור. בתום הביקור היפנה הרב קריאה לציבור להתפלל על הילד צור פינחס בן-שרית רבקה בתוך שאר חולי ישראל.

תאריך:  08/08/2005   |   עודכן:  08/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
קצינים חילקו לתושבי הרצועה הישראלים אגרות בהם הם נקראים לפנות את הרצועה עד יום 15.8.05, ולא - הם יפונו בכוח    אנשי יש"ע מתכננים שורה של צעדי מחאה
נוה יוסף
כך טוען ח"כ צבי הנדל, בעתירה נגד הממשלה    טוען: "רק משטרים אפלים, הרחוקים כרחוק מזרח ממערב מהמשטר הנהוג בישראל, נוהגים להשתמש בכלי תקשורת ההמונים ככלי שרת בידיהם, תוך עיוות פני המציאות והפיכת כלי תקשורת אלו, לכלי נוסף בשרות השלטון בסגנון העיתונות הסובייטית בתקופת המלחמה הקרה"
ברוך לוי
חברת החשמל וחברת EMG חתמו על ההסכם היום בקהיר    על-פי החוזה, תספק E.M.G לחברת החשמל כ-1.7 ממ"ק גז טבעי לשנה במשך 15 שנה, עם אופציה ל-5 שנים נוספות ולהגדלת כמות הגז ב- 25% מדי שנה    יו"ר חברת החשמל: לעסקה יש חשיבות אסטרטגית ממעלה ראשונה
יואב יצחק
מופז אמר לחברי הקבינט כי ישראל תפנה עד סוף השנה את ציר פילדלפי    גם לאחר ההינתקות - צה"ל יוכל לסכל הברחת נשק באמצעות ספינות לנמל החדש שיוקם
ניר וייס
במסגרת התוכנית אותה ביקשו היזמים לקדם, הוגדלו זכויות הבניה במספר חלקות בשיעור של מאות אחוזים    בית המשפט קיבל את עתירת קבוצת תושבים וביטל את התוכנית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il