X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
"המהדורה המרכזית" עם מרדכי לביא התוכנית היומית הנשמעת ביותר ברדיו התוכנית זכתה לעלייה החדה ביותר: עלייה של 66% מאז 2004 המהדורה המרכזית עוברת את ערוץ 2
▪  ▪  ▪

הציבור החרדי מעדיף את המהדורה המרכזית של רדיו קול חי על פני המהדורה המסכמת של ערוץ 2 המשודרת בגלי צה"ל או על פני תוכניות רדיו אחרות ברשת ב' ובגל"צ. כך עולה מסקר חדש של TGI שפורסם ביום ב' (9.8.05). על-פי נתוני הסקר, המהדורה המרכזית הצליחה לחזק את מעמדה באופן משמעותי ועלתה ב-66 % מאז 2004.
במשך שנים רבות היה הציבור החרדי מאזין למהדורה המסכמת של ערוץ 2 המשודרת בשעות הערב גם בגלי צה"ל. לפני 7 חודשים הקימה מחלקת החדשות של רדיו קול חי בראשותם של שבתאי גרברצי'ק וחיים זיסוביץ, את "המהדורה המרכזית" המוגשת על-ידי מרדכי לביא ומשודרת כל יום משבע עד תשע בערב, מהדורה המסכמת את חדשות היום הכלליות כמו גם המגזריות.
על-פי נתוני הסקר עולה כי בין 7 ל 8 בערב (10.5%), מכלל הציבור החרדי מאזינים למרדכי לביא. בין 8 ל-9 בערב: רדיו קול חי ממשיך להוביל בהאזנה מול המהדורה המסכמת של ערוץ 2 המשודרת בדיוק באותה שעה בגלי צה"ל. (10.1%), מהחרדים ממשיכים להאזין לקול חי. לנתונים אלה נוספים גם מאזינים רבים בקרב המגזר הדתי לאומי (3%), הממשיך במגמה של 'הינתקות' מהמדיה הכללית ו'התחברות' למדיה דתית. לציין שנתוני הסקר מתייחסים רק למי שהצהיר שהוא שומע בקביעות לפחות שלוש פעמים בשבוע את התוכנית.
הנתונים מרשימים עוד יותר בהתחשב בעובדה שרדיו "קול חי" הצליח לגבור על התחנות המקבילות למרות שהוא בניגוד אליהם, נקלט באזורי הזיכיון בירושלים ובמרכז בלבד, כאשר נתוני TGI מסכמים את נתוני ההאזנה בכל הארץ כולה.
מרדכי לביא, מגיש תוכנית המהדורה המרכזית הביע סיפוק על הנתונים והגיב, כי "יגעת ומצאת תאמין, ההשקעה הרבה בהיבט המקצועי והתוכני מיקמו את התוכנית בראש הסקאלה. אבל לצד ההשקעה אין ספק, מדובר גם בעניין של סייעתא דשמייא".
לדברי מנכ"ל רדיו קול חי, מנחם אביצור, המהדורה המרכזית עם מרדכי לביא הפכה לתוכנית האקטואליה והחדשות המובילה והמרתקת בציבור החרדי. "התוכנית הפכה לאלטרנטיבה מול ענקי התקשורת משום שהיא מספקת מידע עצמאי, מקצועי, בלתי תלוי אבל מתוך התחשבות והיכרות מעמיקה עם דפוסי החשיבה וסולם הערכים התורניים".

תאריך:  09/08/2005   |   עודכן:  09/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
האירוח בשיתוף עם קרן נד"ב    יו"ר חבר הנאמנים של בית התפוצות: "אני שמח שנוכל לאפשר לילדי שדרות בתקופה קשה ומתוחה זו, לבלות שבוע מחופשת הקיץ שלהם כמו שאר ילדי ישראל"
ניר וייס
הצו הוצא לבקשת החברות לאחר שהודעת הפקס אנונימית קשרה אותה עם נפילתה הכלכלית של רשת "קלאבמרקט"
עומר שיקלר
שר הביטחון מופז והשר לעניינים אזרחיים ברשות דחלאן סיכמו את הפרטים    ההריסות יפונו על-ידי ישראל והפלשתינים    צה"ל: חברות אזרחיות יהרסו את הבתים
אלעזר לוין
הכסף יישמש לפרעון חובות לבנק    היזם ברנשטיין מקדם תכנית לבנית מגרש גולף במושב
אלעזר לוין
הרצוג: "החברה קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר של מעלות"    מקורות בנקאיים: "משכנתא הפוכה בעייתית מאוד, ומה שהציעו לשר זה משהו אחר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il