X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זאת לעומת רווח נקי בסך של 3.7 מיליון דולר או 0.20$ רווח מדולל למניה ברבעון המקביל אשתקד; בעקבות התוצאות מתכננת דלתא מספר צעדי ייעול ובהם פיטורין של 500 עובדים בישראל
▪  ▪  ▪

חברת דלתא גליל תעשיות בע"מ דיווחה היום (ד', 10.8.05) על תוצאותיה ברבעון השני של 2005. מהנתונים עולה כי המכירות ברבעון השני גדלו ב-7% והסתכמו בסך של 168.9 מיליון דולר, לעומת סך של 158.5 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2004.
עם זאת החברה מציינת כי הכנסותיה, בנטרול חברת Burlen, אשר נרכשה במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2004, ירדו ב-8% מול רבעון מקביל אשתקד.
המכירות במחצית הראשונה של 2005 גדלו ב-10% והסתכמו בסך של 342.3 מיליון דולר, לעומת סך של 310.6 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2004. ההכנסות, בנטרול Burlen, ירדו במחצית הראשונה של 2005 ב-9% מול מחצית ראשונה אשתקד.
ההפסד הנקי ברבעון השני של 2005 הסתכם בסך של 3 מיליון דולר או הפסד מדולל למניה של 0.16$. זאת לעומת רווח נקי בסך של 3.7 מיליון דולר או 0.20$ רווח מדולל למניה ברבעון המקביל אשתקד.
ההפסד הנקי במחצית הראשונה של 2005 הסתכם בסך של 5.9 מיליון דולר או הפסד מדולל למניה של 0.32$ לעומת רווח נקי בסך של 7.8 מיליון דולר או 0.41$ רווח מדולל למניה במחצית הראשונה של 2004.
ארנון טיברג, מנכ"ל דלתא, ציין כי "הגורם העיקרי לירידה במכירות, ללא Burlen, ולהפסד התפעולי והנקי ברבעון השני ובמחצית הראשונה של השנה הינו שחיקה במחירי המכירה לחלק מלקוחות החברה ובמיוחד בפעילות באירופה ובפלח השוק העליון בארה"ב. לדבריו שחיקה זו גורעת סך של כ-40 מיליון דולר מהמכירות ומהרווח התפעולי בהשוואה בין שנת 2005 לשנת 2004, במונחים שנתיים.
החברה מדווחת עוד כי החליטה לאמץ תוכנית ארגון מחדש על-מנת לחסוך בהוצאות, להתייעל ולחזור לרווחיות. "אנו מאמינים שיישום מלא של תכניות ההתייעלות והוזלת עלויות הרכש יתרום לקיטון בעלויות ויקזז חלק ניכר מהשחיקה במחירי המכירה", ציין מר טיברג.
בין המהלכים המתוכננים:
סגירת מתפרה במרכז אמריקה והעברת הייצור לקבלני משנה במזרח הרחוק. הסגירה תכלול פיטורים של כ- 1,300 עובדים במהלך השנה הקרובה.
סגירת מפעל הגרביים בטורונטו, קנדה והעברת הייצור לקבלני משנה במרכז אמריקה ובמזרח הרחוק. הסגירה תבוצע במהלך רבעון שלישי של 2005 ותכלול פיטורים של כ- 100 עובדים.
צמצום פעילויות ייצור בישראל והעברתן למדינות זולות. הצמצום כולל פיטורים של כ-500 עובדים במהלך השנה הקרובה.

תאריך:  10/08/2005   |   עודכן:  10/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניר וייס
ענקית הבידור נתבעה על-ידי קבוצה מבעלי מניותיה, בעקבות חבילה של 140 מיליון דולר, שניתנה לנשיאה שפוטר אחרי 14 חודשי עבודה בלבד
יפעת גדות
מקורבו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין שיגר מכתב נזעם ליועץ המשפטי לממשלה בעקבות דבריו כי רצח רבין לא נבע מהסתה: "לך, תהיה, כאמור אחריות לאסון הגדול הנוקש על דלתנו, ימים ספורים לפני ההינתקות"
מיכאל דבורין
העובדים ממשיכים להתנגד להפרטה וטוענים כי הפרטת תעש הינה הפרטה מעוותת כמו הפרטת צה"ל; לטענתם: בעקבות אי תשלום המשכורות ולאחר שאזלו חומרי הגלם הם אינם יכולים לספק יותר הזמנות
יפעת גדות
זאת במחאה על תקיפת שני רופאים ביממה האחרונה
אלעזר לוין
מדובר ב-165 מתוך 400 סוויטות    עוקפים את חוק החופים - התב"ע אושרה לפני חקיקת החוק    דירות ב-300 אלף דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il