X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החמאס: "חלומות האתמול הם העובדות של היום - החלומות של היום הם עובדות המחר" הג'יהאד: "עזה היא רק ההתחלה. סיבוב ראשון בתבוסת הכיבוש בירושלים"
▪  ▪  ▪

בהיותו מעודד מתהליך ההינתקות התרברב אתמול שייח' סעיד סיאם, מבכירי החמאס ברצועת עזה, כאילו הספירה לאחור של מדינת ישראל כבר החלה. בדברים שנשא (ה', 11.8.05) במסגד בעזה אמר סיאם, כי "העובדות של היום הן חלומות האתמול, ואילו החלומות של היום הם העובדות של המחר".
"הבריחה מעזה", הבטיח סיאם, "אינה סוף דבר". הוא אמר עוד, כי גם לאחר הנסיגה הישראלית - ובמידה שהאסירים הפלשתינים לא ישוחררו - עדיין תיחשב עזה שטח כבוש. "[חוות] שבעא נמצאות בעזה כמו שבעא בדרום לבנון".
"אם הרצועה תהיה נקיה [מכובשים] אנו נכבד זאת. נראה בכך שחרור של חלק מהאדמות הפלשתיניות אך לא על חשבון 'הסך הכל' הפלשתיני". לדבריו, ארגונו לא יסכים למצב שבו העם בעזה משוחרר והעם ביו"ש עדיין תחת כיבוש.
לאופוריה של החמאס הצטרף אתמול גם בכיר הג'יהאד האיסלאמי, ד"ר מחמד אל-הינדי. בסימפוזיון שנערך במסגד "עז א-דין אל-קסאם" בבית לאהיה, אמר אל-הינדי כי "המערכה עם האויב הציוני לא תסתיים בסבב אחד אלא במספר סבבים שישימו קץ לכיבוש ויסירו אותו מעל כל האדמות הפלשתיניות".
באחרונה פורסם ראיון שהעניק בכיר בג'יהאד לגדעון לוי מעיתון "הארץ". הבכיר אמר לכאורה כי ארגונו אינו שולל הכרה בישראל. לא זאת בלבד. הוא אף הבטיח לעיתון, כי יסתפק במדינה פלשתינית בגבולות 67'.
אל-הינדי משיב לאופטימים: "ההתנגדות תימשך עד לתבוסת הכיבוש. התבוסה בעזה היא סיבוב ראשון של תבוסת [הכיבוש] בירושלים, בגדה המערבית ובפלשתין - כל פלשתין... עזה היא רק ההתחלה... תהלוכת הג'יהאד וההתנגדות יימשכו עד לשחרור כל פלשתין".

תאריך:  12/08/2005   |   עודכן:  12/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החוק קבע תוכנית לימודים אחידה לכל מערכת החינוך, וביטול שיטת הזרמים בחינוך    אסר על פעילות מפלגתית בבתי הספר וכן קבע נהלי רישום תלמידים לבתי ספר על-פי חלוקה לאזורים
מיכאל דבורין
ליהי פינקסוביטץ', הפעוטה חולת הסרטן שנאבקה על חייה ב-48 השעות האחרונות לאחר טעות אנוש של אחד הרופאים נפטרה בבית החולים שיבא בתל השומר
יואב יצחק
הכינוס - לפי החלטת בית הדין של הליכוד    שלושה מועמדים הכריזו שיתמודדו: שרון, נתניהו, לנדאו
יואב יצחק
בראיון לערוץ 1 אומר הנשיא בוש: "שרון קיבל החלטה אמיצה שתחזק את ישראל"    מותח בביקורת על הסכם הפסקת האש שחתם אבו מאזן עם החמאס
עומר שיקלר
את הדברים כותב הרמטכ"ל באיגרת ששיגר לחיילי ומפקדי צה"ל לקראת ההינתקות    חלוץ: "החלטה זו אושרה בכנסת ועמדה במבחן בית הדין הגבוה לצדק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il