X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מועצת המוסלמים הבריטית: רוב השאלות שהציגו ב-BBC למוסלמים היו קשורות לקונפליקט הישראלי-פלשתיני ונראה שהצוות החוקר מעוניין באג'נדה פרו-ישראלית, ולא בפעילותם של הארגונים המוסלמים בבריטניה
▪  ▪  ▪

הארגון האיסלמי הבריטי הגדול ביותר האשים (13.8.05) את רשת BBC ביצירת חוסר-אמון במוסלמים הבריטים ובאג'נדה פרו-ישראלית, בתוכנית אשר אמורה להיות משודרת בשבוע הבא.
התוכנית תובא לאחר תחקיר של כחודש אודות הקהילות האיסלמיות בבריטניה אשר ניסה לקבוע האם המנהיגים המוסלמים מסוגלים להילחם בקיצונים שבקרבם. השידור אמור להיות ביקורתי מאוד כלפי המנהיגים המוסלמים, בעיקר בשל הקשר שלהם, לכאורה, לאידאולוגיה איסלמית קיצונית. בתוכנית נקשר הקשר בין הפיגועים בלונדון לבין קיצונים איסלמים בפקיסטן.
במכתב שנשלח לאובזרבר הבריטי קובלת מועצת המוסלמים הבריטית (MCB) על התחקיר שיוצג בתוכנית. עיקבאל סקריין, מזכ"ל המועצה, אשר רואיין לתוכנית לפני כשבוע אמר לסנדיי טלגרף הבריטי, כי הביע דאגה מכך שבשבועות האחרונים, אחרי הפיגועים הקטלניים בלונדון, נעשו ניסיונות של התקשורת לעימות עם המועצה המוסלמית וחבריה. לדבריו, הוצגו גורמים אשר חוסים תחת המטריה של המועצה, כקיצונים אשר אינם משתייכים באמת לזרם לכאורה מתון.
עוד אמר בראיון כי רוב השאלות שהוצגו בפני הנשאלים היו קשורות לקונפליקט הישראלי-פלשתיני וכי נראה כי הצוות החוקר מעוניין היה באג'נדה פרו-ישראלית, כאמור, ולא בפעילותם של הארגונים המוסלמים בבריטניה עצמה.
בקדימון לתוכנית, אשר שודר באתר ה-BBC, נאמר כי התוכנית תכיל "ראיונות חזקים, כנים עם מוסלמים בריטים על גישתם לאינטגרציה, סקטריאליות ופיגועי התאבדות בבריטניה ובחו"ל".
המכתב ששלחה המועצה להנהלת BBC בשבוע שעבר מזהיר מפני שימוש בתכנים על-ידי תומכי ישראל בתקשורת הבריטית "אשר יעשו הון פוליטי מזוועות ה-7 ביולי בלונדון".
דוברת מטעם ה-BBC אמרה כי לא מדובר באג'נדה כלשהי בתוכנית.
האיסלם לא מצדיק פיגועים?
נזכיר, כי לאחר הפיגועים ב-7 ביולי הביעה המועצה הלם ופליאה על כך שנוער איסלמי-בריטי היה מעורב במעשים. המזכ"ל אמר אז, כי הקהילה מחויבת לסייע למשטרה להביא את האשמים לדין ואף השתמש במילים "רצח המונים". "שום דבר באיסלם לא יכול להצדיק את פעולות הרשע של המפגעים. אנחנו נחושים בדעתנו לעבוד בשיתוף פעולה עם כל הנוגעים בדבר כדי למנוע מזוועה כזאת לקרות שוב". לדבריו, המפגעים הם "במקרה מוסלמים, וזה לא שהאיסלם הוא הבעיה".
נזכיר, כי כמעט מחצית מהמוסלמים החיים בבריטניה אמרו, בסקר שנערך אשתקד, לאחר פיגועים שאירעו בספרד, כי היו מבצעים פיגועי התאבדות נגד ישראל, אילו התגוררו בגדה המערבית או בעזה.
נזכיר עוד, כי מזכ"ל המועצה פנה לשר הפנים הבריטי בתחילת השנה והודיע לו כי אף אחד מנציגי הארגונים שתחתיו, כ-350 במספר, אינו מתכוון לקחת חלק בטקסים אשר התקיימו ברחבי העולם לציון השואה וכי "אלו טקסים חד צדדיים אשר מתעלמים מהשואה הנוכחית של העם הפלשתיני ומההפרה הבוטה של זכויות האדם בשטחים הכבושים בפלשתין".

לאתר המועצה המוסלמית [קישור]
תאריך:  14/08/2005   |   עודכן:  14/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טלספורט
בכיר בקבוצה: הוא מתח אותנו יותר מדי זמן, עכשיו גם בחצי חינם לא ניקח אותו

טלספורט
למרות ה-0:5 שהשיג במשחק הראשון נגד באשיקמי לא מתכוון מאמן מכבי פ"ת לתת להרכב הראשון לנוח    מרוצה מכפיר אדרי
יפעת גדות
המפרסמים המובילים: סנו בשני המגזרים    הקמפיין המוביל במגזרי דתי: בנק פועלי אגודת ישראל    הקמפיין המוביל במגזרי רוסי: אסם    משרד הפרסום המוביל במגזר הרוסי: ת"א מוסקבה    משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי: אפיקים פירסומאים ובולטון פוטנציאל
טלספורט
גרנט יקיים הערב אימון מסכם לקראת המשחק מחר מול אוקראינה. אוואט יפתח בשער, גולן בחוד
הדר פרבר
בתום עונה שישית ישודרו בארה"ב פרקים נוספים כבונוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il