X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החברה הרוויחה ברבעון השני של 2005 כמעט 30 מיליון דולר
▪  ▪  ▪

חברת התעופה "אל-על" הציגה (15.08.05) את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2005, המצביעים על תוצאות כמעט חסרות תקדים בתולדותיה.
הכנסות החברה גדלו ב- 30% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, והסתכמו בכ- 423 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב- 29.9 מיליון דולר, וזינק ב- 326% לעומת זה של הרבעון השני בשנת 2004 - 7 מיליון דולר בלבד. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת, הסתכם בכ- 81 מיליון דולר.
"אל-על" הצליחה לכסות את הפסדי הרבעון הראשון, אשר עמדו על 18.5 מיליון דולר, ולהציג רווח נקי במחצית הראשונה של השנה, העומד על 11.4 מיליון דולר - בדומה לתקופה המקבילה אשתקד.
השיפור בתוצאות חל למרות ההתייקרות החדה במחירי הדלק, בשיעור של למעלה מ- 50% לעומת השנה שעברה, ובשיעור של 17% לעומת הרבעון הראשון ב- 2005.
במקביל להעלאת מחירי הטיסות, ספגה החברה את מרבית הוצאות הדלק, שעלותן הגיעה לכמעט 100 מיליון דולר, והיוו כ- 23% אחוז מהמחזור הכולל.
במסגרת הדוחות נרשם גם הרווח ממכירת חלקה של חברת ממ"ן בסך של כ- 8 מיליון דולר. כמו כן נרשמה הוצאה חד-פעמית בסך 10 מיליון דולר, בגין תוכנית הפרישה המוקדמת בהסכמה, המיועדת להתממש במהלך שנת 2006.
יו"ר דירקטוריון "אל-על", ישראל (איזי) בורוביץ, ציין כי החברה פועלת נמרצות להגשים את חזונה ולהוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל התנועה האווירית לישראל וממנה.
מנכ"ל החברה, חיים רומנו, אמר כי יכולתה של אל על להציג רווחיות הוא תוצאה של פעילות נחושה שגרמה להגדלת התנועה, התפוסה והיצע המושבים.
ההכנסות מהטסת נוסעים ברבעון השני גדלו בכ- 33%, שיעור התפוסה עלה לכ- 80%, והיצע המושבים של החברה גדל ב- 16%. בכך הגדילה "אל-על" את חלקה בשוק ב- 2%.
החברה, המציינת השנה 57 שנים להיווסדה, הגבירה במהלך 2005 את תדירות טיסותיה לחלק מיעדיה הקבועים, כגון: מוסקבה, ניו- יורק וטורונטו.
היא מטיסה בשנה למעלה מ- 1.6 מיליון נוסעים, ליותר מ- 40 יעדים ישירים ברחבי העולם, והכנסותיה השנתיות נאמדות כיום בכ- 1.4 מיליארד דולר.

תאריך:  15/08/2005   |   עודכן:  15/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
ראש הממשלה מבקש להסביר את מניעיו ליישום תוכנית ההינתקות    שרון: הצעד הזה קשה לי באופן אישי    "האמנתי וקיוותי שנוכל להיאחז לעד בנצרים וכפר דרום"
עומר שיקלר
נשיא המדינה נפגש עם חברי סיעת האיחוד הלאומי    ח"כ איתם: הנהגת יש"ע אוסרת איסור מוחלט לפגוע, פיזית או מילולית, בחיילים ובשוטרים
נוה יוסף
שר הפנים, אופיר פז-פינס, מבקש בתזכיר הצעת החוק לוותר על סמכותו לשלילת האזרחות בשל הפרת אמונים    "סמכותו של שר הפנים לבטל אזרחות בשל הפרת אמונים הינה סמכות חריגה שאינה קיימת במרבית מדינות העולם" אומר השר פינס
מיכאל דבורין
מדד המחירים לצרכן התייצב בחודש יולי על 102.2 נקודות; בין הגורמים לעלייה העלייה הדרמטית במחירי הנפט והתחזקות הדולר שגררה עלייה במדדי הדיור; עוד עלו: תחבורה ותקשורת ב-2.5%, וחינוך, תרבות ובידור באחוז אחד
ניר וייס
מכירות כרטיסים נמוכות במיוחד נרשמו בסוף השבוע בהוליווד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il