X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
t
המטוס איבד קשר עם מגדל הפיקוח לאחר שהודיע על תקלה במנועים על המטוס 160 איש צוות החילוץ: אין ניצולים לפני יומיים התרסק מטוס קפריסאי
▪  ▪  ▪

מטוס נוסעים קולומביאני ועליו 152 נוסעים ו-8 אנשי צוות התרסק (ג', 16.8.05) במערב ונצואלה, באזור הררי. הרשויות איבדו קשר עם המטוס ומייד לאחר מכן החלו בניסיון לאתרו. ככל הנראה, התרסק המטוס באזור הגבול הקולומביאני. חברת התעופה הקולומביאנית "West Caribbean Airways" אישרה כי כל הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על המטוס שהתרסק בוונצואלה נספו.
ראש המרכז הלאומי לתעופה בוונצואלה, פרנציסקו פאז, אמר כי מדובר בטיסת צ'רטר במטוס של חברת התעופה West Caribbean Airways אשר טס משדה התעופה טוקומן בפנמה למרטיניק, כשהטייס דיווח על בעיות בשני המנועים, למגדל הפיקוח בקרקאס.
במרכז הלאומי לתעופה של המדינה שללו אפשרות, כי מדובר בתקלה בשל תנאי מזג האויר ואמרו כי רשויות שדה התעופה איבדו קשר רדיו עם המטוס כעשר דקות לאחר מכן. מדיווחים ראשונים עולה, כי המטוס היה בדרכו לנחיתת חירום. כשדיווח הטייס, קרלוס אורטגה, כי המנוע השני כשל בעקבות קודמו החל המטוס לאבד גובה לכ-2,100 מטרים בדקה.
עדי ראייה במקום אמרו, כי שמעו פיצוץ. צוותי חילוץ ואמבולנסים עושים דרכם לאזור בו ככל הנראה אירעה התאונה. מסוק אשר טס מעל אזור האסון דיווח על עשן סמיך.
על המטוס, מסוג McDonnell Douglas MD-82, היו כאמור 152 נוסעים, בהם גם תינוק וארבעה ילדים, ושמונה אנשי צוות. הרשויות המקומיות דיווחו, כי אין ניצולים כאמור וצוותי חילוץ עושים את דרכם למקום על-מנת לאתר את הגופות. על-פי רישומי הנוסעים רובם תיירים צרפתים ממרטיניק והצוות מקולומביה. סוכנות איי.פי הביאה את דבריו של שר הפנים של ונצואלה שהודיע, כי בהתבסס על מידע שהגיע ממטוסים צבאיים ששוגרו לאזור ההתרסקות, ספק רב אם ישנם ניצולים בהתרסקות המטוס.
נשיא צרפת, ז'ק שיראק, הביע צער על התרסקות המטוס.
מטוס נוסעים קפריסאי התרסק ביוון
ביום א' האחרון התרסק מטוס נוסעים קפריסאי ביוון. על המטוס היו 115 נוסעים ו-6 אנשי צוות. לא היו ניצולים. בנתיים לא ידוע מה גרם להתרסקות אך הולכת ומתגברת ההערכה, כי בעיה במערכת מיזוג האויר, גרמה לבעיית לחץ בתא הטייס וכתוצאה מכך הטייס ככל הנראה איבד את ההכרה והמטוס איבד שליטה. ממצאים אחרונים הצביעו על כך, שהנוסעים היו בחיים בשעה שהמטוס איבד שליטה.
מניתוח לאחר המוות של 20 גופות עולה כי אחת הדיילות היתה בחיים ומתה מפצעיה בהתרסקות המטוס. אחד מהמנתחים אמר, כי לבם וריאותיהם של הנוסעים שגופותיהם נותחו, תיפקדו כשהתרסק המטוס.

תאריך:  16/08/2005   |   עודכן:  17/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל אביב
על-פי כתב האישום, הם הניחו בתחנה המרכזית בי-ם וכן בבתי משפט, מטען דמה ובו דף נייר ועליו כתוב: "ההינתקות תתפוצץ לכם בפנים"
ניר וייס
החברה, המחזיקה ב- 45% מ"אילנות" דרך אי.די.בי פיתוח ודסק"ש, מכרה את חלקה לסולומון השקעות תמורת 228 מיליון שקלים
אסף גבור
הארגון מנסה להחזיר לחיקו את הנוער ולהקים דור לוחמים חדש, באמצעות מחנות קיץ מפוארים    בחומר הנלמד: מדעים, טכנולוגיה ותרבות לבנונית, וגם עיקרי החיזבאללה
מתי טוכפלד
שרון נפגש עם הרבנים הראשיים - עמאר ומצגר; נפגש גם יו"ר ש"ס ח"כ אלי ישי; מבקש להיפגש עם יו"ר המפד"ל ח"כ זבולון אור-לב
מתי טוכפלד
בניגוד למובטח, בגלל מגבלות הצבא מתקשים העיתונאים לסקר את הפינוי באופן חופשי    החל מהיום, עיתונאים לא מורשים להיכנס לרצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il