X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רווחי לידר החזקות זינקו ביותר מ-100% והסתכמו במחצית הראשונה של השנה ב-80.9 מיליון שקל חברות הקבוצה גייסו בתקופת הדוח במניות ואגרות חוב סך של כ-850 מיליון שקל הרווח הנקי של שרם פודים קלנר הסתכם בחציון ב-55.1 מיליון שקל לעומת 28.9 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד
▪  ▪  ▪

חברת "שרם פודים קלנר" מפרסמת היום דוחות כספיים לרבעון השני של שנת 2005 ומדווחת על תוצאות מצוינות: במחצית הראשונה של שנת 2005 הסתכם הרווח הנקי ב-55.1 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך של 28.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-91%.
יו"ר קבוצת שרם פודים קלנר, יצחק שרם, מסר כי התוצאות הכספיות מצביעות על המשך הצמיחה של הקבוצה וחברות הבנות שלה. הצמיחה מבוססת על מיקוד האסטרטגיה העסקית וצעדי ההתייעלות שנקטה שהביאו להגדלת הרווחיות ולתוצאות העסקיות המשופרות. שרם אמר כי: "בחציון הראשון של השנה הקבוצה וחברות הבנות שלה נהנות מפרי פעילותן האסטרטגית, ובכוונת קבוצת שרם פודים קלנר להמשיך לפעול להגברת פעילותה בשוק ההון לפיתוח החזקותיה ולגיוון השקעותיה תוך איתור פרויקטים אטרקטיביים נוספים בארץ ובחו"ל".
השקעות החברה הבת, פולאר השקעות, בחברות סחירות בחברות כדוגמת טליט, ניפסון, מאינד, אראל תקשורת, מבני תעשיה ואחרות מסתכמות בכ-488 מיליון שקל, והן משקפות עודף שווי של כ-186 מיליון שקל.
תהליך ההשבחה של החברות המוחזקות בקבוצה נמשך תוך איתור מנועי צמיחה משמעותיים ופרויקטים נוספים העשויים להניב לקבוצה תרומה עסקית.
במקביל, מימשו שרפ"ק ולידר במחצית הראשונה של 2005 את החזקותיהן בדש ניירות ערך, בסר וקמור בתמורה לכ-147 מיליון שקל וברווח של כ-36 מיליון שקל.
לידר החזקות, חברת השקעות שעיקר החזקותיה הינו בתחומי שוק ההון, תעשיה, תקשורת וטכנולוגיה, נדל"ן ותשתיות, דפוס דיגיטלי וכן סחר ושירותים, סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2005 ברווח נקי של כ-80.9 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך של 40.1 מיליון שקל אשתקד, גידול של 101.75%.
הרווח הנקי של החברה לרבעון הסתכם ב- 35.7 מיליון שקל לעומת רווח של כ-27.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של כ- 28%.
חברות הבת העיקריות של לידר החזקות סיימו את הרבעון השני של שנת 2005 ברווח כמו גם פעילותה העצמאית של החברה וחברות פרטיות בשליטתה, תוך כדי צמצום משמעותי בהיקף ההתחייבויות הפיננסיות נטו לסכום לא מהותי.
בפעילות מיגזר שוק ההון בתקופת הדוח המשיכה מגמת הצמיחה, וזו ניכרת בתוצאותיה העסקיות של לידר החזקות ובעיקר בהיקף ההכנסות ממתן שירותי ייעוץ, חיתום, ניירות ערך, ברוקרג' וניהול הנפקות. הכנסות אלה הסתכמו בחציון לכ-41.4 מיליון שקל לעומת סך של כ-26.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
החברות לידר הנפקות (1993) ולידר ושות' השתתפו במחצית השנה הראשונה ביותר מ-30 הנפקות ציבוריות ופרטיות והפצת חבילות ניירות ערך, כאשר במרבית מההנפקות הציבוריות שימשה לידר הנפקות כמנהל ראשי של קונסורציום החתמים. בכך ביססה החברה את מעמדה כגורם מוביל בשוק ההון כחתם וכמנהל קונסורציום של חתמים בהנפקות ציבוריות ופרטיות.
יאיר פודים, מנכ"ל חברת שרם פודים קלנר ומנכ"ל חברת לידר, מסר כי "הגידול המרשים ברווחי החברה ופעילותה הערה של לידר בשוק ההון המוסדי מעידים על התאוששות בשוק ההון - מחד-גיסא, ועל עוצמה ויכולות מקצועיים של החברה והצוות המקצועי שלה - מאידך-גיסא".
פודים הוסיף כי "התוצאות העסקיות המשופרות, בשילוב עם הגיוס המוצלח של כ-63 מיליון שקל באגרות חוב וכתבי אופציה שנערך ברבעון זה של כל אחת מהחברות שרפ"ק ולידר, יסייעו בהאצת מימוש אסטרטגית הצמיחה ויהוו מנוף להרחבת הפעילות העיסקית של החברה ולאיתור השקעות חדשות בתחומים סינרגטיים באופן שוטף".
חברת פולאר השקעות סיימה את הרבעון השני של שנת 2005 ברווח נקי של 78.3 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 14.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. במחצית הראשונה של השנה רשמה פולאר השקעות רווח נקי בהיקף של 95.5 מיליון שקל לעומת רווח נקי של כ-26.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
אורדן תעשיות סיימה את הרבעון ברווח נקי של כ-1.3 מיליון שקל לעומת רווח בסך של כ-1.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
תקופת הדוח התאפיינה בגידול במחזור המכירות של קבוצת אורדן אשר הסתכם בסך כולל של כ-410 מיליון שקל לעומת כ-377 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ולווה בשיפור בתוצאות התפעוליות של מרבית חברות קבוצת אורדן.
אורדן הנפיקה בחודש מאי 2005 אגרות חוב לזמן ארוך וכתבי אופציה בלתי סחירים תמורת סך כולל של כ-67 מיליון שקל, אשר מרביתו שימש להקטנת אשראי בנקאי לזמן קצר. במסגרת הגיוס דורגו אגרות החוב הנ"ל על-ידי מעלות החברה הישראלית לדירוג ניירות ערך בע"מ בדירוג A אשר נשמר בתוקף גם לגבי אגרות החוב (סדרה ג') שהנפיקה החברה בעבר.
במחצית הראשונה של שנת 2005 חילקה שרם פודים קלנר דיבידנד בסך של כ-9.2 מיליון שקל. לידר חילקה דיבידנד בסך של כ-20.7 מיליון שקל. גם פולאר תקשורת ופולאר השקעות חלקו דיבידנד בסך של כ-40 מיליון שקל וכ-10 מיליון שקל בהתאמה.
ההון העצמי של שרם פודים קלנר מסתכם בתום תקופת הדוח בכ-271.6 מיליון שקל (כ-59% מסך המאזן של החברה וחברות פרטיות בשליטתה) ואילו הונה של לידר מסתכם בכ-341 מיליון שקל - כ-53% מסך המאזן כאמור.

תאריך:  16/08/2005   |   עודכן:  16/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
תשלם 41 מיליון דולר    התשואה רק 5.5%, אך מריל לינץ יממן את העיסקה בריבית של 1.9%
אלעזר לוין
סימני זהירות בשוק: דמי שכירות נמוכים וחוזה לטווח קצר
ניר וייס
במסגרת ההסכם ישלמו "ג'יי.פי. מורגן" ו"טורונטו דומיניון" 420 מיליון דולר לענקית האנרגיה לשעבר
אלעזר לוין
המחיר: 13.8 דולר למ"ר לחודש    מדובר בעיסקה בין שתי חברות מקבוצת אי.די.בי.    גלובוס תשלם 10%-13% מהמחזור
אלעזר לוין
מציע לרכוש את החברה לפי 160 מיליון דולר, ב-29 מיליון שקל יותר מהצעת בן זקן    מימון איחר בהגשת ההצעה, עקף את רוה"ח המנהל את המכרז ופנה ישר לדירקטוריון    המכירה אינה כפופה לדיני מכרזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il