X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עד כה התקבלו במק'אפי 150 פניות ממשתמשים על תקיפת התולעת, בעיקר בארה"ב, אסיה ואירופה אבנת: "ההשפעתה של תולעת חדשה Zotob עלולה להיות מורגשת בקרוב"
▪  ▪  ▪

מעבדות המחקר של חברת האנטיווירוס מק'אפי (McAfee), העלו את רמת הסיכון של תולעת W32/IRCbot.Worm!MS05-039, המתפשטת דרך תוכנת IRC לרמת סיכון גבוהה מאוד. התולעת IRC Bot מנצלת מערכות שאינן מסוגלות להגן על עצמן מפני MS05-039 (פגיעות במערכות הפעלה של מיקרוסופט) ותוקפת אותן.
מהחברה נמסר, כי עד כה התקבלו 150 פניות ממשתמשים על תקיפת התולעת, בעיקר בארה"ב, אסיה ואירופה. יש לציין כי למעלה משנה לא התקבלה התרעה על תולעת ברמת סיכון גבוהה מאוד.
התולעת W32/IRCbot.Worm!MS05-039 תוכנתה ליצור קשר עם שרת IRC (צ'אט) ולחכות להוראות נוספות ובמידה והמערכת איננה מוגנת היא מותקפת. לפני שבעה ימים התקבלה התרעה ממיקרוסופט על-ידי כותבי וירוסים שמצאו קבוצה חדשה של וירוסים, כאשר התולעת W32/IRCbot.Worm!MS05-039 היתה הראשונה לתקוף.
נא להכיר: Zotob - תולעת חדשה ומאיימת
חברת האנטי וירוס F-Secure מתריעה על הופעתה של תולעת חדשה בשם Zotob. התולעת שמתבססת על קוד עוין שמנצל פרצה הקיימת במערכת חלונות Win 2000 של מיקרוסופט, משתמשת במנוע שלה כדי להדביק עוד ועוד מחשבים במהירות עצומה ועשויה בתוך שעה להביא להפלתה של רשת ארגונית שלמה.
בנוסף מאפשרת התולעת להשיג שליטה מרוחקת על מערכות המחשוב ללא ידיעת המשתמש. מאז הופעת תולעת ה-Sasser ב-30 לאפריל 2004 שפגעה בתוכנות מיקרוסופט ותולעת ה-Blaster שהדביקה כ- 10 מיליון משתמשים ברחבי העולם, לא נוצרה תולעת שמטרתה העיקרית היא פגיעה בתוכנות מיקרוסופט.
לדברי רוני בכר, מנהל תחום חוסן בחברת אבנת אבטחת מערכות מידע וניהול סיכונים, התולעת מנצלת באג שתוקן לא מזמן על-ידי טלאי האבטחה MS05-039 כך שמי שהתקין את הטלאי הנוכחי לא פגיע לתולעת. כמו כן משתמשי מערכות ההפעלה XP ו-Win 2003 של מיקרוסופט ככל הנראה לא יפגעו מהתולעת משום שבמערכות אלה ההשתלטות מרחוק על מערך המחשוב, מצריכה גישה מקומית. "יחד עם זאת בארגונים שבהם לא קיימת מדיניות מסודרת של התקנת טלאי אבטחה קיימת סכנה גבוהה להדבקות".
התולעת הופצה ברשת האינטרנט ביום שישי, זאת לאחר שביום חמישי פורסם קוד זדוני המנצל את הפרצה במערכת ההפעלה. התולעת עושה שימוש בפרוטוקול NETBIOS, המשמש לתקשורת בין מחשבי מיקרוסופט השונים ופרוטוקול FTP להעברת קבצים.
על-פי דיווחים שונים מהעולם עולה כי התולעת פוגעת בארגונים שונים ובתדירות גבוהה ואף מגיעה בואריאציות שונות מה שמקשה על חברות האנטי וירוס להתמודד איתה.
"הפיתרון לבעיה", אומר בכר, "הוא פשוט ומצריך התקנה מסודרת של טלאי האבטחה MS05-039 על כל מחשבי הארגון והמחשבים הפרטיים ועדכון רכיב האנטי וירוס אשר מונע ניצול של הבעיה".

לפרטים נוספים וכלי הסרה: [קישור]
תאריך:  17/08/2005   |   עודכן:  17/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומי דיאז
שני חשודים חשודים כי סחטו את הרבנית תוך איומים לפגוע בה ובבני משפחתה    בעל מכון ליווי התלונן על סחיטת דמי חסות
יפעת גדות
ילדים שלקחו חלק בפעילויות, גם אם אינן פיסיות, כמו פעילות במתנ"סים השכונתיים, פעילות התנדבותית ועד עבודה במשרה חלקית, סבלו פחות מעודף משקל מאשר אלה שלא לקחו חלק בפעילויות כאלה
שלומי דיאז
נפגעה מרכבת בשעה שרכבה נתקע על המסילה והיא ניסתה לברוח מהמקום
נוה יוסף
בתגובה להתנהגותו של הבעל קיבל בית המשפט המחוזי בחיפה את עתירת האשה וביטל את תביעת הבעל
מיכאל דבורין
הצעת שופרסל לרכישת קלאבמרקט: עד מיליארד שקל    שופרסל מציעה גם להמשיך להעסיק את כל עובדי הרשת    הממונה על ההגבלים העסקיים יצטרך לאשר את העסקה    הריבוע הכחול לא הגישה הצעה והודיעה כי היא מוכנה לנהל מו"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il