X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ישראל החמיצה הזדמנות לנצח את המשחק כשהוא היה בידיים שלה; הנבחרת של גרנט הובילה כבר 1-2, אך ספגה שני שערים מטעויות בהגנה; רסיאק המחליף קבע 2-3 לפולנים דקה לסיום
▪  ▪  ▪

ישראל החמיצה הזדמנות גדולה לזכות בטורניר על-שם ואלרי לובאנובסקי, לאחר שהפסידה לפולין 2-3. הבעיות בהגנה שהיה נדמה שמאחורינו, לאחר המשחק שלשום נגד אוקראינה רחוקות מלהיות פתורות. דודו אוואט ספג שער שדומה לשער שספג ניר דוידוביץ' נגד מאלמו, והוכיח שוב שקשה לשוערים שלנו להתמודד עם כדורים פשוטים.
פולין שלטה מהפתיחה ועלתה ליתרון בדקה ה-18. שוער פולין, ארתור בורוץ השאיר את נבחרתו בעשרה שחקנים, לאחר שהכשיל את עומר גולן. בעקבות ההרחקה התאזנו יחסי הכוחות, כשישראל הצליחה להשוות ועם פתיחת המחצית השנייה אף לעלות ליתרון.
בעקבות הרחקה של אלון חרזי רבע שעה לסיום המשחק, היו אלה הפולנים שחזרו למשחק והצליחו לאזן את התוצאה בעקבות שער של המחליף רסיאק, שעמד 3 דקות בלבד במשחק. דקה לסיום התגלעו טעויות קשות בהגנה של אוואט, טעויות שנוצלו פעם נוספת על רסיאק לכדי שער יתרון שקבע, 2-3 לפולין.
ההרכבים
ישראל: אוואט, סבן, גרשון, בנאדו (ביטון 46′), חרזי, קייסי, סואן (יחיאל 78′), באדיר, טל, קטן (טועמה 67′), גולן (בלילי 73′).
פולין: בורוץ (הורחק), זבלקוב (ניז'אלן 69′), קלוס, גאק, סמולארק (רסיאק 73′), רדומסקי, קרישנובאק (קוסובסקי 90′) , דונטה, פרנקובסקי (פריז'ובסקי 34′), זוראבסקי, שימקוביאק.
מחצית ראשונה
האוקראינים פתחו את המשחק מצויין והגיעו להזדמנות כבר בדקה הרביעית, כאשר פרנקובסקי נותר לבד מול אוואט, אך נגח ליד הקורה החוצה. בדקה ה-18 עלתה פולין ליתרון 0-1 בזכות שער של שימקוביאק אשר בעט כדור חזק מ-16 מטר לפינה השמאלית של השער, אחרי חוסר תיאום בהגנה של ישראל.
כעבור שתי דקות הגיעה ישראל להזדמנות המשמעותית הראשונה במשחק, כשקטן פרץ והעביר מסירת רוחב לבאדיר שבעט, בורוץ הדף, אך גולן שניסה להשתלט על הכדור היה בעמדת נבדל. בדקה ה-20 קישנובק הגיע גם הוא להזדמנות, כאשר פרץ בכנף השמאלית, ובעט החוצה.
בדקה ה-32 גולן קיבל כדור ארוך, נכנס לרחבת הפולנים, והשוער ארתור בורוץ ביצע עליו עבירה. השופט הרחיק את השוער והשאיר את הפולנים בעשרה שחקנים. בעקבות העבירה נפסק על בעיטה חופשית לישראל מ-18 מטר. את המתנה ניצל באדיר לשער שהעניק שוויון לישראל, כאשר השוער המחליף פריז′ובסקי לא זז, 1-1.
מחצית שנייה
אברהם גרנט החליט להוציא את הבלם אריק בנאדו, ולהכניס במקומו את חלוץ בני יהודה, משה ביטון. החילוף הזה השתלם לו עם בישול של שער כעבור חצי דקה. ביטון מקבל את הכדור ברחבה מהכנף השמאלית אך בועט למשקוף. על הריבאונד השתלט קטן שחזר לעצמו, והביא את היתרון לישראל, 1-2 לישראל.
עם כיבוש השער נרגע המשחק, והפולנים חזרו מעט לעצמם כאשר ישראל חזרה להתגונן. בדקה ה-63 קרישנובאק בעט בעיטה חופשית, ואוואט הצליח לקלוט את הכדור. בדקה ה-74 הגיעה ישראל להזדמנות קורצת כאשר טועמה הגביהה כדור קרן, ובלילי נגח לידיו של השוער הפולני.
רבע שעה לסיום המשחק נשארה ישראל גם היא בעשרה שחקנים, לאחר שאלון חרזי ספג צהוב שני, והורחק. הלחץ על ישראל הוגבר, והטעויות באו עמו. דודו אוואט הוכיח ששום דבר לא השתנה בעמדת השוער והבעיות של שוערי ישראל עם כדורי גובה לא נפתרו. בדקה ה-76 רסיאק המחליף ניסה להגביה את הכדור, אוואט יצא כדי לקלוט אותו, אך הכדור ברח מידיו. רסיאק עצמו השתלט על הכדור ובעט לשער החשוף, שוויון 2-2.
בדקה ה-87 סלים טועמה יכול היה לסגור עניין. הוא הצליח להשתחרר מהשמירה שהייתה עליו, ומ-17 מטר החמיץ ב-2 מטר את הקורה. הסיפור הוכרע בדקה ה-89, כאשר רסיאק שכבש קודם לכן הצליח לעשות את זה פעם נוספת. זוראבסקי הגביהה כדור חופשי, ורסיאק שהיה חופשי ברחבה של ישראל, לא התקשה לגלגל פנימה, 2-3 לפולין.

תאריך:  17/08/2005   |   עודכן:  17/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי טוכפלד
"איטליה תעשה הכול על-מנת לסייע לישראל, והיא תמשיך לתמוך במדיניותה"
יפעת גדות
מאחר שבעת הזמנת השטרות טרם נודע שמה של המדינה ושם המטבע שלה נכתבו על השטרות המילים "לירה ארץ ישראלית", המטבע המנדטורי
מתי טוכפלד
כשבאו כוחות הפינוי לביתה של ריקי צפירה, מצאו אותה כשהיא מתבצרת בחדרו של בנה הנרצח, אסף, לזכרו נכתב הספר, ומסרבת להתפנות
יואב יצחק
מיכאל דבורין
לאחר הנפקה מוצלחת במיוחד של חברת אלון USA בבורסה בניו-יורק, התכבד דודי ויסמן, יו"ר אלוןUSA ונשיא קבוצת אלון, בפתיחת המסחר ב-Wall Street
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il