X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כ-300 מעצורי ההינתקות עדיין בבתי הכלא כתב אישום נגד ארבעה נערים שחסמו את כביש 4 צו מנהלי נגד תושב תפוח
▪  ▪  ▪

בעוד הפינוי היום של שלושת הישובים בדרום רצועת עזה עובר בשקט יחסי, במשטרה ובצה"ל נערכים לאפשרות של עימות אלים, שעשוי לכלול שימוש בנשק חם וקר, בעת פינוי צפון השומרון באמצע השבוע הקרוב.
לצורך כך, הפרקליטות האיצה את בדיקת כל החומר המודיעיני שהועבר על-ידי גורמי הביטחון ונשקלת אפשרות להתחיל בהוצאת צווים מנהלים נגד פעילי ימין קיצוני בעיקר כאלו המזוהים עם תנועת 'כך'. סנונית ראשונה היתה הבוקר עם הוצאת צו מעצר מנהלי נגד יהונתן חכימי מהישוב תפוח.
גורם משטרתי מסר ל-Nfc, כי לא מדובר במידע מודיעיני כללי אלא במה שמוגדר מידע אמין המצביע על תושבים חמושים בישובים שאנור וחומש. חלקם הינם מסתננים שחדרו לישובים מבעוד מועד. בסוף השבוע אף היתה תקרית של ניסיון לתקוף בחומש אזרחים שהביעו נכונות להתפנות מרצון. מאחורי ניסיון התקיפה והאיומים עומדים פעילי ימין קיצוני.
צה"ל והמשטרה תגברו את המחסומים המוצבים בכניסות לישובים ובמקביל נפרסו מחסומים במעגלי האבטחה ההיקפים כדי למנוע ממאות פעילי ימין להגיע לישובים. ההערכות כרגע מדברות על כאלף מסתננים בשני הישובים, חלקם כאמור חמושים. טרם ברור אם תעשה פניה לתושבי הישובים למסור את נשקם. ההערכה היא שפנייה כזו תעשה בימים הקרובים, אך לדברי גורם משטרתי לא מן הנמנע שיהיו כאלו שלא יחזירו את כלי הנשק, ומכאן החשש.
בחומש שוהים כרגע כ-1,300 בני אדם מתוכם רק 15 משפחות, ובשא-נור כ-800 בני אדם.
פרקליטות המדינה הורתה היום לבצע את מעצרו של פעיל ימין מן הישוב תפוח שבאיו"ש - יהונתן חכימי. הוא הובא להארכת מעצר בבימ"ש המחוזי בתל אביב לצורך בקשת הפרקליטות להוציא נגדו צו מעצר מנהלי. לדברי הפרקליטות, הוא מוכר כפעיל ימין קיצוני בעל אידיולוגיה כהניסטית. המעצר דרוש, לטענת הפרקליטות, בשל מעורבות לכאורה בפעילות בלתי חוקית ואלימה נגד ערבים ונגד כוחות הביטחון ולצורך ניטרול מסוכנותו עקב צפי לפעילות אלימה. בית המשפט נעתר לבקשה והורה על מעצר מנהלי למשך חודש ימים עד ל-17 בספטמבר. עם זאת התיר לו בימ"ש למצות אפשרות של עזיבת הארץ לתקופה של חודש במקום מעצר.
היום הוגש גם בבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד שלושה נערים שחסמו לפני כשבוע את כביש מספר 4 במחאה על ביצוע תוכנית ההינתקות. האישום הוגש בגין קשירת קשר לביצוע פשע וסיכון חיי אדם במזיד בנתיב תחבורה. הם נעצרו ב-16 באוגוסט באיזור גהה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.
בבית משפט השלום בבאר שבע, באולם שהוקם סמוך לכלא דקל, ייערך דיון להארכת מעצרם של 15 פעילי ימין שנעצרו בשבוע שעבר בגין ניסיון הסתננות לרצועה ואיום על שוטרים וחיילים. חלקם חשודים גם בניקוב צמיגי ניידות משטרה ורכבי ביטחון.
על-פי שירות בתי הסוהר, במתקני שב"ס כלואים 310 עצורי תוכנית ההינתקות. 24 במעשיהו, מתוכם ארבעה קטינים ושתי נשים, 286 בכלא דקל בבאר שבע מהם 122 קטינים.

תאריך:  21/08/2005   |   עודכן:  21/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
הרווח הנקי של הבנק הסתכם במחצית הראשונה של השנה ב-36 מיליון ש"ח לעומת 12 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, עליה בשיעור של 200.0%    התשואה להון הייתה 6.5% לעומת תשואה של 2.2% בתקופה המקבילה אשתקד ו-3.3% בכל שנת 2004
נוה יוסף
התביעה הוגשה בעקבת דברי מבקרת העיריה בעיתון "ירושלים", לפיהם מועמד למשרת יועץ לתחום ההנדסה לא נבחר לתפקיד משום שנמצא "לא אמין"    בית המשפט: אומנם מדובר בלשון הרע אך לעיריה עומדת טענת ההגנה "אמת בפרסום"
ניר וייס
בניגוד לעמדת אירגוני הנהגים ומינהל הבטיחות, יצא תיקון חדש המתיר נהיגה רצופה של 11 שעות ביום
הדר פרבר
מדובר בפגישה הרשמית הראשונה בשנתיים האחרונות    הנמרים מכחישים כל קשר לרצח שר החוץ, בו הם מואשמים
עידן יוסף
אתרי השאלות הנשלחות לרבנים עמוסים מתמיד    בציבור הדתי-לאומי צצות שאלות רבות בעקבות אירועי השבוע שחלף, בעיקר מבני נוער    כמה שאלות ותשובות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il