X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
קומדיית הקיץ "בתול בן 40" הפתיעה את כולם, ונכנסה הישר אל המקום הראשון במצעד שוברי הקופות
▪  ▪  ▪

בפעם השניה הקיץ הזה מפתיעה קומדיה קטנה ודלת תקציב את המפיקים, ומצליחה להגיע למקום הראשון הראשון בטבלת הסרטים המכניסים ביותר.
אחרי ש"לדפוק חתונה" הצליח לעשות עד היום כמעט 180 מיליון דולר, נכנס הסרט "בתול בן 40" הישר לראשות הטבלה, עם סכום נאה של כ-20 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להפצתו.
הקומדיה הקלילה, בכיכובו של סטיב קארל, שגם השתתף בכתיבת התסריט, מספרת את סיפורו של זבן בחנות חשמל, אשר חבריו מגלים כי מעולם לא שכב עם אישה. הם מנסים "לסדר" לו מישהי קלה להשגה, רק כדי לגלות שהוא בוחר לצאת עם אם חד-הורית, בעלת מדיניות של התנזרות ממין.
המבקרים אהבו את הסרט והעניקו לו ציונים נאים. לאור זאת, מקווים מפיקי הקומדיה, כי בדומה למקרה של "לדפוק חתונה", הסרט ישמור על רמה קבועה של הכנסות פחות או יותר, גם בשבועות הבאים.
במקום השני בסוף השבוע האחרון שוב כניסה חדשה - "Red Eye" - מותחן טיסה מבית היוצר של אמן סרטי האימה ווס קרייבן.
בניגוד לסרטיו הקודמים של קרייבן - "סיוט ברחוב אלם", סדרת סרטי "צעקה", זכה המותחן החדש לביקורות לא רעות. הסרט, שהכניס 16.5 מיליון דולר, מגולל את סיפורה של אישה חסרת מזל, המאויימת במהלך טיסה לשתף פעולה בקנוניית רצח שיוזם הנוסע שלצידה.
מתחת לכניסות החדשות ניצב המוביל של השבוע שעבר - "ארבעה אחים" עם מארק וולברג, שהידרדר למקום השלישי והרוויח 13 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, ובסך הכל כ-43 מיליון תוך 10 ימים. מיד אחריו הלהיט "לדפוק חתונה", עם מעט יותר מ-8 מיליון דולר בסוף השבוע השישי להפצתו, וסכום מעורר קינאה של כמעט 178 מיליון בסך הכל.
במקום החמישי נמצא הסגן של השבוע שעבר - "The Skelton Key", עם 7.4 מיליון דולר בלבד, ומיד אחריו, סרט הטבע המצליח מאוד "משפחת הקיסרים". השבוע כבר הופץ הסרט הדוקומטרי השני המצליח ביותר בכל הזמנים בלמעלה מ-2,100 בתי קולנוע, והגיע לסך הכנסות של כמעט 50 מיליון דולר.
פרס האכזבה השבועית מגיע הפעם ל-"Valiant", שכבר הופץ בארץ בשם "פגוש את היונים". מדובר בסרט האנימציה האחרון של "דיסני", והוא מביא את סיפורן של יוני דואר אמיצות בזמן מלחמת העולם השניה. כנראה שחובבי סרטי המלחמה לא התרשמו מהסיפור ההירואי, והסרט נכנס רק למקום השביעי עם סכום מאכזב של 6.1 מיליון דולר.
בהמשך הטבלה משפחת דיוק מ"הרפתקאות בהאזרד" כבר מריחה את קו ה-70 מיליון דולר, עם 5.5 מיליון בסוף השבוע הזה, ואגדת הילדים האפלה של טים ברטון "צ'ארלי בממלכת השוקולד", כבר חוצה את ה-190 מיליון תוך שישה שבועות של הפצה.
סיכומו של סוף השבוע הלפני אחרון של חודש אוגוסט, מצביע שוב על ירידה בהכנסות המפיקים. בסך-הכל עשו 12 הסרטים המרוויחים סכום של כ-98.8 מיליון דולר, 3% פחות מהתקופה המקבילה אשתקד. הירידה הכוללת לגבי השנה כולה נשארת פחות או יותר באותה רמה כמו בחודשים האחרונים - כ-7% פחות מ-2004.
עתה ממתינים בהוליווד לסופו של הקיץ ולתחילת הסתיו, אז מתקרבת עונת האוסקרים, והאולפנים הגדולים משחררים את המועמדים אשר הם חפצים ביקרם.

תאריך:  22/08/2005   |   עודכן:  23/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
באטמ תספק אלפי ממירי VoIP    ההיקף הראשוני של העיסקה - כחצי מיליון דולר
שלומי דיאז
השניים קיבלו היתר לסייע בפינוי ונטלו רכוש מבתים    המשטרה הצבאית מגבירה את השמירה
הדר פרבר
באו"ם לוחצים על טוני בלייר לגייס את בוש לתמיכה באמנה שעיקרה "אחריות להגן", גם באמצעות כוח, מפני זוועות נגד אזרחים במדינה שאינה מוכנה או אינה מסוגלת לעשות זאת בעצמה
דורון ברגר
הסלובקי ויתר על חוזהו בקבוצה. יוסי מזרחי מחפש קשר שימלא את מקומו
מיכאל דבורין
ההתיקרות - עקב עליית מחירי הנפט    לדברי משה כהן, יו"ר ועדת האנרגיה בהתאחדות התעשיינים, במחצית הראשונה של השנה התייקרו הדלקים למפעלים בכ-37% והסתכמו בכ-2.5 מיליארד שקל    הוצאות החשמל גדלו בכ-20% ל-כ-1.66 מיליארד שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il