X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מסיונר מתוכנית "מועדון 700" אמר כי אם חושבים לרצוח את נשיא ונצואלה - צריך לעשות זאת והאשימו בקומוניזם ובהפצת איסלם טרוריסטי הקריין תומך בממשלה הרפובליקנית האמריקנית לבסוף התנצל
▪  ▪  ▪
שגריר ונצואלה בארה"ב

הקריין האמריקני הנוצרי, פט רוברטסון, אשר קרא בתוכניתו 'מועדון 700' המיסיורנית לרצח נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס, התנצל (ד', 24.8.05) שעות ספורות לאחר שהכחיש כי אמר את הדברים. "האם זה נכון לקרוא לרצח?" אמר. "לא, ואני מתנצל על ההצהרה הזאת. דיברתי מתוך תסכול..."
ממשלו של הנשיא ג'ורג' בוש לא התייחס ברצינות לקריאתו של רוברטסון, לרצוח את נשיא ונצואלה, הוגו צ'אווס. אך בניגוד לזאת, ונצאולה פועלת להעמידו לדין בגין הסתה לטרור. סגן הנשיא, וינסט ונגל, האשים את רוברטסון בהסתה לאלימות וקרא לבית הלבן לנקוט באמצעים נגדו.
בחדשות CNN דווח, כי סגן הנשיא כינה את הדברים "הצהרה פלילית של אזרח", לאחר שרוברטסון אמר לצופי תוכניתו המיסיונרית "מועדון 700" (The 700 Club) ביום ב', כי צ'אווס הופך את המדינה שלו, העשירה בנפט, לקומוניסטית ולמקור לחלחול איסלם קיצוני בכל היבשת.
"אם אנחנו חשובים שאנחו מנסים לרצוח אותו, אני חושב שאנחנו חייבים ללכת ולעשות את זה", אמר רוברטסון, אשר ייסד את הקואליציה הנוצרית. הוא נפגש בהוואנה עם הנשיא הקובני, פידל קסטרו, ודן עימו ביחסים בין שתי המדינות. לכתבים אמר קסטרו, כי מעולם לא שמע את התבטאויותיו האמורות של רוברסטון.
הנשיא בעצמו אמר, כי הדברים אינם משפיעים עליו. "אינני יודע מיהו האדם הזה", אמר. "... לא איכפת לי". דובר מטעם מחלקת המדינה, שון מק'ורמק, אמר אמש כי רוברטסון בחר בזכותו כאזרח להשמיע את דעותיו והוסיף כי הדברים אינם מייצגים את עמדת הצופים או עמדתה של ארה"ב.
אך לא כך חושבים בונצואלה. השגריר בארה"ב, ברנרדו אלבארז, אמר כי רוברטסון אינו "אזרח פשוט" ודרש כי הבית הלבן יגנה את הדברים. לדבריו, הקואליציה הנוצרית, אשר ייסד רוברטסון, כאמור, אך כבר אינו עומד בראשה, טוענת כי שני מיליון חבריה סייעו בבחירתו של הנשיא, ג'ורג' בוש, ב-2000, ולכן רואה ברוברטסון כמי שעומד מאחורי הנשיא וכבן-בריתו.
חיבוק דוב
הקואליציה הנוצרית היא ארגון דתי-פוליטי אמריקני, אשר בסיסו פרוטסטנטים ואוונגליסטים אשר מאמינים בכתבי הקודש, כלשונם. על-פי הערכות, מדובר בעשרות מיליוני חברים אשר מפעילים לחץ על הממשל האמריקני והקונגרס, בין היתר, לאמץ עמדות ימין קיצוני - פרו-ישראליות. הארגון הוקם ב-1989 והוא עורך בין היתר התרמות למען הקהילות היהודיות ולמען העלאת יהודים לארץ ישראל. למרות הכוונות הטובות, מזהירים גורמים שונים - בהם גם באקדמיה בארה"ב, מפני "חיבוק דב" שכזה. הם טוענים, כי חזונם של אותם נוצרים-דמוקרטים הוא חזרתו של ישו לישראל - הוא המשיח.

תאריך:  24/08/2005   |   עודכן:  26/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תושבי פומפיי שהתעוררו לתוך עיר מלאת אפר ופיח ניסו להמלט על נפשם    כ-2,000 מתוך 20,000 תושבי העיר נהרגו בהתפרצות הר וזוב
הדר פרבר
יש ניצולים    המטוס ניסה לנחות נחיתת חירום    דווח על לפחות 40 הרוגים
מירב לוי
המטמון נמצא מתחת לספסל    בעל חנות לממכר מזכרות בעיר העתיקה בירושלים הודה בביצוע העבירה    הפריטים העתיקים ישמשו כמוצג משפטי
יהונתן דחוח-הלוי
ארגון הטרור "ועדות ההתנגדות העממית" הודיע על פיתוח רקטה חדשה "סיג'יל" שתגיע עד אשקלון    מאמץ לייצור ושימוש ברקטות גם מאזור השומרון
עידן יוסף
בתכנון: דגמים מוקטנים של חבל-קטיף, פרויקט "לכל איש יש שם" להנצחת "נרצחי" ההינתקות ומחלקת הארורים לתיעוד שמות המפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il