מומחים דירגו את הפורשה 911 במקום הראשון בין מכוניות הספורט הטובות בעולם. הדירוג, במגזין Auto Express דורגו למעלה מ-60 מכוניות ספורט בתקופה של יותר מ-50 שנה.
העורך, דיוויד ג'ונס, הגדיר את הפורשה 911 כמכונית הקלאסית בעולם. לגמר עלו:
1950-59: Lotus Seven
1960-69: Jaguar E-Type
1970-79: Lotus Esprit
1980-89: Ford Sierra Cosworth
1990-99: McLaren F1
2000-05: Porsche 911
גם בסקר Driver Power של המגזין, שתוצאותיו פורסמו באפריל, זכתה הפורשה. בסקר נבחנו ביצועים, התנהגות כביש, בלימה, נוחות, שימושיות, קלות נהיגה, איכות ייצור, אמינות ועוד. 50,000 נהרגים דירגו את הפורשה בין עשר המובילות ב"מותגים", פורשה 911 מובילה ב"ביצועים", ובין עשר המובילות ב"התנהגות".
הפורשה הראשונה יוצרו ב-1938 - פורשה 64, למעשה גרסה של החיפושית, ולכן גם יש שמחשיבים את הדגם הראשון רק כפורשה 356 של פרדיננד פורשה ובנו, פרי. אב טיפוס יצא ב-1948. דגם ה-911 יצא לראשונה ב-1963, והפך להצלחה מסחררת ומזוהה אולי יותר מדגמים אחרים עם החברה. דגם משפחתי של פורשה יוצג ב-2009, תחת שם המותג פנמרה, מכונית בעלת ארבע דלתות - ספורט-קופה, מנוע קדמי והנעה אחורית.
בישראל מייצגת את פורשה סוכנות "מכשירי תנועה". תמורת כמיליון שקל אפשר להינות מאחד מדגמי הפורשה 911.
כל הדגמים של פורשה 911 שומרים עד היום על העיצוב הקלאסי שלה, עוד מהעיצובים הראשונים הוותיקים, ולכולם ביצועים מעולים. עם מנוע של למעלה מ-300 כ"ס, תלוי בדגם, נמכרת הפורשה בארץ ידנית או אוטומטית, כשמנוע הבוקסר שלה - עדיין מאחור.