X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במסמך: "מדיניות החוץ הבריטית והתפיסה של ההשפעה השלילית שלה על המוסלמים משחקת תפקיד גלובלי חשוב ביצירת תחושת זעם וחוסר-אונים בקרב, במיוחד, הדור הצעיר המוסלמי הבריטי"
▪  ▪  ▪

כאילו מתבקש, כי בעקבות הפיגועים בלונדון יגיע השלב ויפורסמו הדברים הבאים: רחוב דאונינג כבר הוזהר בעבר, כשנה לפני הפיגועים ב-7 ביולי, כי גיוס לקבוצות מוסלמיות קיצוניות הוא למעשה תוצאה בלתי נמנעת של המלחמה בעירק. ואכן כך עולה מתוך מסמך שפורסם הבוקר בתקשורת הבריטית.
המסמך שדלף לתקשורת, הזהיר כי במכתב, שפורסם באובזרבר, צוין כי צעירים מוסלמים בריטים כועסים על המדיניות של הממשלה. המכתב, ממזכיר משרד החוץ, מייקל ג'יי לשר סר אנדרו טורנבול, מהתאריך 18 במאי, 2004 מציין כי מדובר בעיקר במזרח-התיכון ובעירק. "מדיניות החוץ הבריטית והתפיסה של ההשפעה השלילית שלה על המוסלמים משחקת תפקיד גלובלי חשוב ביצירת תחושת זעם וחוסר-אונים בקרב, במיוחד, הדור הצעיר המוסלמי הבריטי", כך נכתב במסמך. "זה ככל הנראה מה שעומד מאחורי הארגונים הקיצוניים".
הממשל הבריטי דוחה את הקשר שבין הנוכחות של הצבא הבריטי בעירק, לצד ארה"ב, לבין הטרור במדינה ובעולם. לאחר הפיגועים שאירעו ב-7 ביולי בתחבורה הציבורית בלונדון, אמר שר החוץ, ג'ק סטרו כי לא קיים קשר בין השניים.
מגייסים בריטים
ארגון אל-קאעידה מגייס בריטים ממעמד הביניים לשורותיו. זאת, על-פי מסמך שהוכן כבר בעקבות הפיגוע במדריד, במרס 2004. כך דווח ( 10.7.05) הסנדיי טיימס. על-פי המסמך הסודי, ככל הנראה ישנם אלפי קיצונים בבריטניה, אשר יכולים להיות חשודים בקשר לפיגועים בבירה הבריטית, אשר גרמו למותם של עשרות בני אדם ולכ-700 פצועים.
עוד מפרט המסמך, חלוקה לשתי קבוצות של מגוייסים פוטנציאליים: אנשי אקדמיה ומהנדסים, או חסרי השכלה, בעלי רקע פלילי. לעתים רבות היעד הוא צעירים, אשר טרם עוצבה השכלתם. מוצאם של המגוייסים, על-פי הדיווח, נע בין בעלי לאום זר שקיבלו אזרחות בריטית, או אף דור שני ושלישי במדינה, אשר מקורו בפקיסטן ובקשמיר.

תאריך:  28/08/2005   |   עודכן:  28/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
ברבעון השני של השנה עמד ההפסד התפעולי של הערוץ בשפה הרוסית על 300 אלף דולר    הכנסות הערוץ הסתכמו בכ-2.25 מיליון דולר, גידול של כ-20% לעומת הרבעון הקודם
הדר פרבר
מטיילים שתיעדו נופים ואנשים יכולים להציג את עבודותיהם במסעדת "בוריטוס" המקסיקנית בת"א
אלעזר לוין
בישראל בונה החברה רק 1,060 דירות    רווחיה ברבעון גדלו ב-33% ל-170 מיליון שקל    מכרה 835 דירות בארה"ב ב-1.1 מיליון דולר לדירה
הדר פרבר
דוח חדש של האו"ם: "מצב החברתי העולמי: בעיית האי-שיוויון" מצביע על התמקדות באסטרטגיות כלכליות על חשבון רווחה חברתית עולמית ומגדילה את הפער בין העשירים לעניים יותר מתמיד
ניר וייס
חברות שירותי הטלפוניה דרך האינטרנט נדרשו ליידע את לקוחותיהן על הבעייתיות בהתקשרות לשירותי החירום    ה-FCC דחה את המועד האחרון לניתוק הלקוחות שלא יגיבו לאזהרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il