X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בני נוער רבים ניצלו את החופש הגדול כדי לעבור ניתוח פלסטי כלשהו הניתוח המבוקש ביותר בקרב בנות - הגדלת חזה תושבי תל אביב ביצעו את מספר הניתוחים הגדול ביותר
▪  ▪  ▪

החופש הגדול הסתיים ובני הנוער צריכים לחזור לשיגרה. רבים מהם ניצלו את החופשה כדי לעבור ניתוח פלסטי כלשהו בגופם על-מנת לשפר את הופעתם. מדובר בגידול בשיעור של כ-27% בכמות הניתוחים שבוצעו לעומת קיץ 2004.
רשת מרפאות "פרופורציה" ערכה סקר לקראת תקופת החגים ולסיכום חופשת הקיץ, במטרה לנתח את הרגלי הצריכה של בני הנוער בתחום הרפואה האסתטית.
מנתוני הסקר עולה כי הניתוח המבוקש ביותר בקרב בנות הוא הגדלת חזה, לעומת בנים אשר רוצים לשנות דווקא את אפם ולאחר מכן הביקוש הוא לניתוחי אוזניים.
כידוע, על-פי חוק בני נוער שגילם פחות מ-18 אינם יכולים לעבור ניתוח ללא חתימת הורים, ולכן הם מגיעים בלוויית הוריהם לביצוע הניתוח. מהממצאים עולה כי ב-87% מהמקרים, מלווה האם לניתוח וב-5% מהמקרים האם "מצטרפת" ומבצעת אף היא ניתוח פלסטי.
התל אביבים - אלופי הניתוחים
מנתוני הסקר עולה כי ניכר גידול משמעותי של כ-40% בקרב בני הנוער באשדוד המבקשים לעבור ניתוח פלסטי, אולם בני הנוער בתל אביב רבתי ובחיפה ביצעו את מספר ניתוחים פלסטיים הגדול ביותר.
למה דווקא בחופש הגדול?
רוב הנשאלים השיבו כי בחרו לבצע את הניתוח דווקא בזמן החופש הגדול כדי לא להפסיד ימי לימודים ואף לא לעורר שאלות על היעדרותם מבית הספר. כ-25% ציינו כי הם רצו להספיק לעבור את הניתוח ולהיות יפים לפני השנה החדשה.
שירית וינבך, מנהלת שיווק ושירות לקוחות ברשת מרפאות "פרופורציה": "בשנים האחרונות נרשם גידול במספר בני נוער המבקשים לעבור ניתוח פלסטי. את הגידול ניתן להסביר בכך שהיום יש יותר הבנה ותמיכה מצד ההורים למהלך.
"בנוסף, כל שנה בתקופת הקיץ ניכרת עלייה משמעותית בקרב בני הנוער המבקשים לנצל את חופשת הקיץ לצורך ניתוח פלסטי. מעבר לאפשרות המימון הגמישה שהנהיגה הרשת, מצאו בני הנוער את זמן החופשה כנוח לצורך הסתגלות, להחלמה והתאוששות, ללא צורך במתן הסברים על זמן 'היעדרות'. בנוסף, זו הזדמנות טובה להתחיל את השנה בצורה נעימה, ברגל ימין ובמראה יפה יותר".

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המחסור גורם לסיכון חיי אדם בעת פיזור התפרעויות    דוגמא: באפריל 2005 הודיע צה"ל, כי ברימוני הלם נותר פער של 7% ואילו ברימוני גז נותר פער של 66%
עומר שיקלר
מבקר המדינה כותב בדוח החדש כי צה"ל לא מתקן את הליקויים שהתגלו בדוח המבקר הקדום    קיים חוסר באפודי מגן קרביים ובכלי רכב ממוגנים    חלקים מהדוח נאסרו לפרסום
ניר וייס
נתפס לאחר שחוקר פרטי מטעם "מיקרוסופט" ואיש ה-FBI רכשו את הקוד דרך אתר האינטרנט שלו
מירב לוי
לעומת הפסד של 23.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד
עומר שיקלר
כך עולה מנתוני BDI    ימי האשראי בפועל עמדו בחודש אוגוסט על 103 ימים, בהשוואה ל-101 ימים ביולי    מספר ימי האשראי בהסכמה נותר ללא שינוי בחודש החולף - 88
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il