X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תשלם כ-3.2 מיליארד דולר במזומן העסקה תביא להקמת חברת לוויינים ענקית, שתהיה ממובילות תחום השידורים הדיגיטליים של תוכן הווידאו, משלוח נתוני תאגיד ומתן פתרונות תקשורת לממשלות
▪  ▪  ▪

חברות תקשורת הלווינות אינטלסט (Intelsat) ופן-אם-סט (PanAmSat) הודיעו (31.08.05) על חתימת הסכם מיזוג מוחלט ביניהן, לפיו תרכוש אינטלסט את פאן-אם-סט במחיר 25 דולר למניה במזומן, או 3.2 מיליארד דולר.
העסקה תביא להקמת חברת לוויינים ענקית, שתהיה ממובילות תחום השידורים הדיגיטליים של תוכן הווידאו, משלוח נתוני תאגיד ומתן פתרונות תקשורת לממשלות.
על-פי ההודעה המשותפת, תציע החברה החדשה ללקוחותיה טווח כיסוי מוגדל עם לווייני גיבוי נוספים, תמיכה ברשתות סיבים ויכולת תפעולית לספק רמת שירות טובה יותר. עם הגברת המיקוד בפיתוח טכנולוגיות תקשורת מתקדמות, תענה החברה על צורכיהם של ערוצי טלוויזיה בכבלים, גופי שידור, עסקים, ממשלות וצרכנים בכל העולם.
אינטלסט היא ספקית גלובלית של שירותי תקשורת ברחבי העולם, זה יותר מ-40 שנה. היא נחשבת לאחת המובילות בתחום הפצת הווידאו, הקול והנתונים, לספקי טלוויזיה ותוכן, גופי ממשל וצבא, תאגידים גדולים, חברות תקשורת וספקי שירות אינטרנט.
פאן-אם-סט היא ספקית עולמית מובילה של של שירותי וידאו, שידורים ורשתות. היא מחזיקה בבעלותה צי של 25 לוויינים, משדרת 1,991 ערוצי טלוויזיה ברחבי העולם, ונחשבת ל-carrier המוביל של סיגנלים סטנדרטיים ובהפרדה גבוהה.
בסך-הכל מסוגל צי הלוויינים של החברה להגיע ליותר מ-98 אחוז מאוכלוסיית העולם באמצעות מערכות טלוויזיה בכבלים, גופי שידור נלווים, מפעילי טלוויזיה "ישירות הביתה", ספקי שירות אינטרנט וחברות טלקומוניקציה שונות.
לרשות החברה החדשה יעמוד צי משולב של 53 לוויינים, והיא תשרת לקוחות ביותר מ-220 מדינות ואזורים. פורטפוליו הלקוחות של החברה יתרחב עוד מעבר למדינות העולם המתפתח, לאזורים מרוחקים שבהם קיים צורך חיוני בלוויינים ליצירת תשתית תקשורת שתאפשר התפתחות כלכלית.
לדברי מנכ"ל אינטלסט דיוויד מקלייד, שימשיך בתפקידו גם לאחר המיזוג, "שתי החברות משלימות זו את זו מבחינת לקוחות, נתונים גאוגרפיים והתמקדות במוצר. יחדיו נמשיך לספק את רמת השירות הגבוהה ביותר ללקוחות קיימים תוך פיתוח עסקים חדשים בשוקי התקשורת הגדלים במהירות".
ג'וזף רייט, המנכ"ל הנוכחי של פאן-אם-סט, אשר צפוי להתמנות עם השלמת העסקה ליו"ר מועצת המנהלים, הוסיף: "כעת נאחד את המיטב משתי החברות ונביא לחברה החדשה גישה עסקית מקצועית שתיטיב עם הלקוחות, העובדים ובעלי המניות שלנו. מדובר במצב שבו שתי החברות ייצאו נשכרות ובעלי המניות של פאן-אם-סט ירוויחו תוצאה מצוינת. הם יקבלו 25 דולר למניה במזומן - תוספת משמעותית לעומת מחיר המניה בזמן האחרון ותוספת של כמעט 40 אחוז לעומת מחיר ההנפקה הראשונה לציבור לפני כחצי שנה. כמו כן, בעלי המניות ימשיכו לקבל דיווידנדים, בשיעור השנתי הנוכחי, עד לסגירת העסקה".
בעקבות העסקה תיהנה החברה מחיזוק מצבה הפיננסי ומהזדמנויות להגדיל את הכנסותיה ואת תזרים המזומנים החופשי שלה. החברה צפויה ליהנות מהכנסות פרו-פורמה שנתיות של יותר מ-1.9 מיליארד דולר ולשמור על תזרים מזומנים חופשי משמעותי מתפעול, דבר שיספק משאבים ניכרים להוצאות הון ולהחזר חובות.
על-פי הסכם, שאושר פה אחד על-ידי מועצות המנהלים של שתי החברות, תרכוש אינטלסט את כל המניות הרגילות של פאן-אם-סט שבידי הציבור. אינטלסט תיתן מימון חוזר או תקבל על עצמה כ-3.2 מיליון דולר מחובות פאן-אם-סט הולדינג קורפוריישן והחברות הבנות שלה. בעלי מניות שברשותם 58 אחוז ממניות פאן-אם-סט הסכימו להצביע בעד ההסדר.
העסקה מותנית באישור בעלי המניות של פאן-אם-סט הולדינג קורפוריישן, בתנאי סגירה מקובלים ובאישורים מגופי רגולציה רלוונטיים, בכלל זה גופי הממשל הממונים על ההגבלים העסקיים בארה"ב וועדת התקשורת הפדרלית.
החברות צופות כי העסקה תיסגר בתוך שישה עד 12 חודשים.

תאריך:  31/08/2005   |   עודכן:  31/08/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ברוך לוי
הסתכם בחודשים ינואר-יולי השנה ב-16.5 מיליארד דולר    יבוא משאיות, טנדרים ואוטובוסים גדל ב-24%    יבוא חומר גלם לתעשיית הגומי והפלסטיקה גדל ב-31%
ברוך לוי
היבול הכללי בענף לעונה זו עומד על כ-645,000 טון, מתוכם כ-180,000 טון ליצוא    הזן הבולט: אשכוליות, כ-50% מכלל היבול והיצוא
ברוך לוי
בשבעת החודשים הראשונים של 2005 התגבר זרם ההשקעות של תושבי חוץ בני"ע למסחר בבורסה לני"ע בת"א, בעיקר במניות הנסחרות במדד ת"א 25    היקף ההשקעות הגיע לכ-2.5 מיליארד דולר, לעומת כחצי מיליארד דולר בכל 2004
ברוך לוי
לאחר 7 שנים רצופות של פיטורים בענף, במהלכן פוטרו כ-10,000 עובדים    כיום מועסקים בענף כ-10,800 עובדים    גידול במכירות במחצית הראשונה של השנה
נוה יוסף
שחאדה נתפס סמוך לקיבוץ ניר-עם כשעל גופו חגורת נפץ במשקל 5 ק"ג    היעד: פיגוע המוני בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il